Ashton si mne přitáhl blíže k sobě.
,, Sakra." klel blonďák.
,, Omlouvám se, nechtěla jsem..."
Otočil se na mě, jeho zorničky se rozšířily a začal se do mě navážet.
,, To nevidíš na cestu doprdele? Jsem snad neviditelný, nebo co?" zavrčel.
,, Omluvila se ti sakra, nech ji být." řekl Ashton a chytil mne za ruku.
,, Ne, nenechám do....."
,, ...nech toho Lucasy!" Okřikl ho černovlasý kluk.
Vedle něj stál jeden z Bradových nejlepších kámošů, ten, který mne párkrát zbil.
,,Jdi někam!" vyhrkl Lucas, otočil se společně s ostatními kluky a šel pryč od nás.
,, Omlouvám se za jeho chování. Nemůže za to.. " řekl černovlasý kluk a přišel k nám blíž.
,, Jsem Calum." představil se nám s úsměvem.
,,Já jsem Malia a tohle je Ashton." poměřila jsem si ho pohledem.
,, Počkat, jak to, že za to nemůže?" řekl ironicky Ashton.
,, To je trochu delší story..."
,, my máme času dost." přerušil ho Mikey, který se za námi najednou zničehonic objevil s Brooke.
,, Dobrá, takže.... Luke byl šíleně zamilovaný do jedné holky jménem Aleisha, se kterou později také začal chodit. Celou tu dobu co s ní byl, celý ty dva roky o nikom jiném nemluvil, byl zamilovaný až po uši. Před měsícem měli slavit své výročí, dva roky spolu, ale Aleisha nedorazila.
Luke z toho byl zničený, neodpovídala mu ani na SMSky, nepřijímala hovory, prostě nic, jako by se vypařila.
Další den ve škole nám oznámili, že Aleishu srazil opilý řidič a ona to nepřežila. Luke z toho byl zničený, celý dva týdny nebyl ve škole a jenom furt dokola a dokola brečel. Teď chodí na různé diskotéky, kde se opíjí skoro každou doc do němoty, stal se z něj děvkař, jednu holku dokonce i znásilnil, jak jsem se dozvěděl. Tohle všechno se stalo v jednom měsíci. Začínám se bát, kam daleko tohle zajde." sklopil oči, které se mu leskly.
,, Co má tohle co společného s tím, jak na Maliu nadával?" řekl netrpělivě Ashton.
,, Je zničený, nasere ho každá maličkost, je toho na něj prostě hodně.." Calum zvedl hlavu nahoru a podíval se na Brooke.
,, Jsi Aleishe podobná." zamumlal na ni.
,, Je mi líto tvého kamaráda." řekla Brooke.
,, Hmm, kam máte namířeno?" změnil najednou Calum téma.
,, Nikam, chtěli jsme ještě chvíli zůstat tady." odpověděl Mikey.
,, Mohl bych tu zůstat s vámi?" zeptal se Cal.
,, Noo, jo..." řekla nejistě Brooke.
Šli jsme k lavičkám, sedli si a začali se zase bavit.
S Calem byla docela sranda, to jsem musela připustit.
Vyprávěli jsme si naše the best funny zážitky a Calum jich měl hromady.
Skoro všechny byly s Lukem, z čehož jsem posoudila, že to je jeho nejlepší kámoš.
Když zrovna Calum vyprávěl vtipnou story o Lukovi a tučňákovi, tak jsem se přitulila k Ashtonovi.
Nahl se ke mě ,, Už by jsme mohli přestat zkrývat naše city před ostatními." pošeptal mi do ucha.
Podíval se na mé rty před tím, než je spojil s těmi jeho.
V mém břiše se probudilo tisíce motýlků k životu a poblázněně lítali sem a tam.
Byl to úžasný pocit.
Ashtonovi jemné, měkké a hřejivé rty se pohybovaly s těmi mými, oplácely my hravě malé polibky.
Když vtom si někdo odkašlal a Ashtonovi rty se odtrhly od těch mých.
Podívala jsem se vedle sebe, kde na nás překvapeně koukaly tři páry očí.
Začervenala jsem se a podívala se na Ashe.
,, Takže... vy... ehm, jste spolu?" řekla překvapeně Brooke a poměřila si nás dva pohledem.
,, Ano." řekl Ashton. Podívala jsem se na něj a uviděla, že se taky trochu červená.
,, To je supeer!" vypískl Mikey a všichni jsme se zasmáli jeho tónu hlasu, který byl až moc vysoký na kluka.
Hi guys, je tu další díl! :3
Co říkáte na Luka?
Budou s ním problémy?A jelikož na takové dlouhé proslovy na konci moc nejsem, tak bych už asi jenom chtěla říct, že tento díl věnuji úplně všem čtenářům, LOVE YA ALL! :))
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...