Chapter 28.

518 42 6
                                    

Díl je věnovaný všem čtenářům za úžasné číslo 7,85K.
Je tu takový menší smut, tak si ho užijte. ;))






























Zavrtěla jsem se na posteli a unaveně si promnula oči.

Zívla jsem si a zpozorovala svalnaté paže obtočené okolo mého stíhlého pasu.

Pomaličku jsem otočila hlavu ke stále bezstarostně spícímu Ashovi. Vypadal tak moc sladce a roztomile.

Nahla jsem se a políbila ho letmě na pravou tvář, když v tom jsem si všimla malé chlupaté kuličky, která se blížila k Ashově hlavě.

,, Ahoj Tommy." Zašeptala jsem a zachichotala se, když začal Ashovi kousat ucho. Ash se zavrtěl s tlumeným zabručením, načež to neposedné štěně bralo jako signál k tomu, aby se k němu došmajdalo a skočilo mu rovnou na obličej, zadkem směrem k jeho čelu a začalo mu žužlat bradu.

,, Mal... Co to sakr- fuj!" Vzbudil se zděšeně, první slovo jen tak zamumlal, ale u ostatních zvýšil svůj chraplavý hlas a poslední zaječel jako nějaká malá teenagerka.

Neudržela jsem se a vyprskla smíchy ve chvíly,  (Pozn.: Ne, nezapomněla jsem na to slůvko a íčko v něm, ty můj malej růžovej roztomilej ko***me  ;* :D )  kdy Ash doslova odhodil chudáka maličkého na druhou stranu postele, div malém nespadlo na zem.

Malá bílá kulička zakňučela a docupitala se skloněným ocáskem k zemi ke mně, chtíc se mazlit mne šťouchla černým čumáčkem do ruky.

Lehla jsem si zpět vedle Ashe a hladila Tommyho, který spokojeně a  zvesela vrtěl ocáskem.

,, To štěně je hrozný." Zamumlal Ash chraplavým hlasem.

,, Není. Chce si jenom hrát a mazlit se s tebou."

,, A co když se já chci mazlit s tebou?" Řekl spíše tázací větou, vzal Tommyho, kterého položil  na zem vedle postele a přitulil se ke mně.

Spojil naše rty a vášnivě mě líbal, zatímco obtočil paže okolo mého pasu a já mu rukou zajela do hustých vlasů.

Než jsem si stihla uvědomit, že jsme oba ještě ze včerejška úplně nazí, mi rukou stiskl pravé ňadro a postupoval dolů.

,,Sakra!" Zničeho nic jsem si to uvědomila. ,,Škola." Vykulila jsem oči, když jsem si všimla malého budíku na nočním stolku, kde bylo 9:46  hodin.

,, Klid, Mal." Pohladil mě palcem po tváři.

,, Zavolám tam a vymyslím si něco, nějakou nemoc nebo tak." Řekl klidně a pousmál se.

,, V téhle škole to stejně nějak moc nevadí, když budeme jeden den chybět, skoro nikoho to nezajímá, protože jsou na tohle ulívání z hodin učitelé už zvyklí." Dal mi malou pusu na čelo.

,, Myslíš..?" Vůbec se mi to nelíbilo, ale zase je pravda, že se mi do toho ústavu jít fakt nechce, zvlášť, když už jsme stejně promeškali první hodinu.

,, Stejně bysme tam dorazili až na třetí hodinu a učitelé by ještě k tomu měli blbý kecy." Zakřenil se na mě a dodal prosebným hlasem, "Neřeš to a  zapomeň na ten ústav, kde tě stejně nic potřebného k životu nenaučí. Chci se teď a tady s tebou celé ráno mazlit."  Divoce se mi rozbušilo srdce po tom, co řekl.

Vyhoupl se nade mne, políbil mě na levou tvář a jel polibky pomalu dolu k mému spodnímu rtu, který jemně skousl.

Jen tak tak jsem potlačila zasténání a snažila se zklidnit svůj dech, když svými hebkými, teplými a něžnými rty sjel dolů na můj krk, na kterým si dal záležet a zasypal ho snad celý svými polibky.

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat