,, Ty... drž.... hubu! " vykřikl Ashton.
Otočil se k Richardovi, zatnul ruce v pěst a rozešel se k němu.
,, To bych bejt tebou nedělal." mrkl na něj Richard a před ním se objevilo pět kluků.
,, Málem si ji znásilnil ty kokote!" vykřikl znovu Ashton.
,, Byla jenom ve špatnou dobu na špatným místě, může si za to sama."
,, Tohle ti neprojde Richarde, jestli se ji ještě jednou dotkneš, tak ti ustřelím koule! " Ashton udělal krok dopředu a natahoval se, aby mohl praštit kluka, který stál před ním.
,, Ashtone, ne, nestojí ti za to. " pokusila jsem se ho zastavit, protože byli v přesile a bylo jasné, že by ho potom ošklivě zbili.
Ashton se zarazil, pomalu se nadechl a pak vydechl, otočil se zády k nim a chytil mě jemně za ruku.
,, Máš pravdu, tihle za to nestojí.. A tu radost, aby pak měli záminku k tomu mě pak zbít, jim fakt neudělám." pousmál se a šly jsme chodbou ven ze školy, ani jednou jsme se neotočily.
,, Nedovolím, aby ti ublížili. " stiskl mi ruku.
Líbil se mi ochranářský typ Ashtona, ale takové to přehnané chování jako měl například Edward ze Stmívání jsem přímo nesnášela. ( :D )
,, Ashtone, nepřeháněj to... "
,, Huh, promiň, máš pravdu." zasmál se.
Pohladil mě palcem po zápěstí a věřte mi, i tenhle letmý dotyk mě přinutil se zachvět.
Podívala jsem se mu do očí, na nic nečekala a spojila naše rty.
Ashton začal okamžitě spolupracovat, jeho rty byly měkké a jemné. Když jsem se od něj odtáhla, tak mi dal ještě jednu malou pusu na spodní ret. Začervenala jsem se.
,, Víš, že jsi strašně roztomilá, když se červenáš?"
Tohle mě přimělo začervenat se ještě více.
,, Vidíš? " řekl.
Zasmála jsem se a dala mu pusu na tvář, která ho přiměla se také začervenat.
,,Vidíš? Taky se červenáš." ušklíbla jsem se na něj.
,, Ty malá potvůrko. " zasmál se.
Když jsem se už chtěla rozloučit s Ashtonem a jít domů, tak mi v kapse zavibroval mobil.
Brooke - Ahoj Mali, nechtěla bys dneska přijít ke mě? Bude tam Mikey. :**
Odpsala jsem ji.
- Mohla bych sebou přivést i Ashe? :))
Počkala jsem chvilku na odpověď.
Brooke - Jasně, tak ve tři u mě ;))
Otočila jsem se k Ashtonovi ,, Nechtěl bys dneska se mnou jít k Brooke?"
,, Kdo tam všechno bude?" zeptal se nejistě.
,, Jenom ona a pak ještě jeden kluk, ten který zítra přijde do téhle školy. Určitě si s ním budeš rozumět." usmála jsem se na něj.
,, No... tak, dobře.." podrbal se ve vlasech.
,, Super, tak ve tři se k tobě stavím, Brooke bydlí jenom pár ulic od tebe."
Rozloučili jsme se a šli domů.
*************
Zazvonila jsem na zvonek na dveřích.
Po chvilce se ve dveřích objevila Brooke.
,, Ahoj, jste tady, " usmála se na nás
,, pojďte dovnitř.",, Ahoj." řekla jsem současně s Ashem.
Vešli jsme dovnitř a šly do obýváku, kde už na gauči se seděl Mikey s chipsama na klíně.
,, Ahoj Mikey!" vypíska jsem a objal ho.
,, Kdo to je?" zeptal se zvědavě Mike, když viděl Ashtona postávajícího u zdi.
,, To je Ashton Irwin, chodí s námi na střední. Mohli by jste být přátelé.." mrkla jsem na Ashtona, který přišel k Mikeymu, oči nalepené na jeho rudých vlasech.
,, Ahoj, jsem Ashton."
,, Michael" Pozdravili se.,, Co by jste dneska rádi dělali?" přiběhla k nám Brooke s CocaColou a dalšími chipsami.
,, Já bych ráda šla ven, je tam hezky. " řekl Brooke
,, Jo, mohli bychom jít na hřiště." souhlasil Mikey a odhodil balík chipsů na gauč vedle něj.
Vyšly jsme ven a celou cestu jsem se bavila jenom já s Brooke, občas jsme prohodily slovo s Mikeym a Ashem.
Když jsme přišly na hřiště, tak jsme běžely za Mikeym na malé fotbalové hřiště.
,, Co kdyby jsme si zahráli fotbal?" sehl se Mike pro starý míč, který ležel na zemi.
,, Já to ale moc neumím." znejistěla jsem najednout.
,, To nevadí! Rozdělíme se do dvojic..." ujmul se slova Mike.
,, Já budu s Maliou." ozval se poprvé za asi deset minut Ashton.
,, Ok, já budu s Brooke."
Každej si zabral svou branku a začalo se hrát.
Ze začátku vyhrával team Mikey, ale pak se Ashton rozehrál a dal našim soupeřům několik gólů, což nás dostalo do vedení.
Když už to bylo 10 : 22 , tak Brooke s Mikeym konečně přiznali prohru.
Plácla jsem si s Ashtonem.
,, Byla jsi úžasná." zašeptal mi do ucha.
,, Ne, to jenom díky tobě jsme vyhrály." podívala jsem se mu do očí a už už jsem ho chtěla políbit, když k nám najednou přiběhl Mikey. Pojďte si sednout na lavičku, vy dvě hrdličky." řekl žertovně se smíchem.
Pokroutily jsme nad ním oči a šly si sednout.
,, Máš hustý vlasy a asi dost hodně sebevědomí, takhle šíleně bych si je sám od sebe jen tak neobarvil-" začal Ashton konverzaci. Bavili jsme se o Mikeyho vlasech, o škole, pak se ti dva rozkecaly o Green Day, All Time Low, Blink-182, Nirvaně a dalších různých hudebních skupinách.
Takže paní McCallová hádala správně, ti dva si spolu suprově rozuměli, hlavně ohledně hudby, o tý by se bavili až do teď, kdyby jsme je s Brooke nepřerušil, protože jsme byly už dost naštvané, že nám nevěnovali žádnou pozornost a my navíc neznali žádnou z těch skupin tam moc dobře.
,, Hele, nechtěl by někdo dojít k tam tomu stánku pro něco k pití?" zeptala se Brooke.
,, My tam dojdeme. " řekla jsem a vzala Ashtona za ruku.
Ten se jenom uculil a šel vedle mne.
Když jsme se ale vraceli se čtyřmi kelímky plné limonády, tak jsem zakopla a vylila limonádu na osobu před sebou.
Osoba s blonďatými vlasami se na nás otočila.
,, Áhhh, kurvá!" vykřikla a společně s ním se na nás otočily další tři kluci.Tímhle končila celá naše pozitivní a veselá nálada.
Ahojky!
Byla bych strašně ráda za komentáře, ve kterých by byly odhady na to, co se stane v další kapitole, abych věděla také vaše názory. :))Tady je trochu delší kapitola, protože další přidám nejdříve ve čtvrtek.
Moc vám děkuju za 3,1K zhlédnutí, takže tuhle kapitolu věnuju úplně všem, kteří čtou tenhle příběh!
Love ya all :3
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...