Chapter 29.

691 46 10
                                    

Další dva měsíce od toho, co Richarda vyhodili ze školy probíhaly celkem poklidně.

S Ashem jsem trávila čas skoro každý den, stejně tak jako s Brooke a Mikeym. Občas jsme šli ven i s Calem,  se kterým byla strašná prdel.

O Lukovi jsme ve škole skoro vůbec neslyšeli, stal se totiž totálním outsiderem, částečně také díky tomu, že se ještě furt nemůže vzpamatovat ze smrti Aleishy.

V tomhle ohledu ho strašně lituju, ale má alespoň Cala, který ho pokaždé dokáže rozveselit  a snaží se mu jakkoliv pomoci.

Caluma za kamaráda by si přál každý, je to takový dobrosrdečný člověk, který si u každého všímá jenom jeho dobré stránky a snad nikdy nikoho za nic neodsoudil.

Ještě jsem se vám také zapomněla zmínit o tom, že mi je poslední dva týdny strašně špatně od žaludku. Zpozdily se mi měsíčky.

Snad každé tři dny zvracím, musím chodit spát v osm večer, abych se vůbec ráno zvedla z postele a také začínám přibírat na váze.

Možná je to jen z mého "obžerství " , ale pro jistotu jsem se dnes domluvila na prohlídku u mého doktora.

----------

Líně vstávám z postele a koukám se na hodiny. Dobrý, ještě mám trochu času. Rychle na sebe hodím černé legíny, bílé tričko s potiskem a běžím dolů po schodech do kuchyně, kde ještě nikdo není, protože je teprve 8:00 hodin.

,,Nechápu, proč mají doktoři v sobotu otevřeno jen od sedmi do desíti." Slova napsaná kurzívou jsem řekla nasupěně.

Ke snídani jsem si udělala cornflaky s mlékem a ovocný čaj. Snídani jsem do sebe rychle naházela, obula si hnědé Vansky a vydala se rychlým krokem směrem k mému lékaři.

--

Sedla jsem si do čekárny a nervózně podupávala nohou do příšerné hnědé podlahy.

Takovéhle budovy vždycky nesnáším a bojím se tu i když jdu jen na obyčejnou prohlídku, kde se prakticky nic neděje.

Stejně tak se bojím i u zubaře. Grrrr... Ošiju se nad tím názvem a namotám si na prst pramínek mých kaštanově hnědých vlasů, se kterým si hraju do té doby, dokud mě nezavolá sestřička.

Vstanu z kožené sedačky v malé čekárně plné malých pubertálních dětí s matkama a přijdu do malé místnosti, kde to smrdí dezinfekcí.

U většího psacího stolu sedí starší paní s brýlemi a něco prohrabuje se ve štosu záložek, dokud nevindá jednu z nich a pohlédne na mě se znuděným výrazem.

,, Copak vás trápí, slečno McCallová?" Zeptá se mě.

Všechno jí stručně řeknu a když se odmlčím, doktorka si mě znepokojeně prohlédne od paty k hlavě.

,, Položím vám teď trochu soukromější otázku, ale budu ráda, když mi na ní popravdě odpovíte. Muže to mít s vaším zdravotním stavem něco společného." Nachvíl se odmlčí a pokračuje, až pokývám hlavou v souhlasu.

,, Měla jste za poslední dva až tři měsíce s někým pohlavní styk?" Pozvedne obočí a propaluje mne pohledem.

,, No... Ano." Skousnu si dolní ret při vzpomínce na Ashe. ,, Před... asi dvoumi měsíci." 

V téhle nepříjemné situaci ale dlouho netrvá přijít na to, na co ta doktorka naráží.

,, V-vy si myslíte, že-že jsem... těhotná?" Vykulím na ni nevěřícně oči.

Ne, ne, ne! Vždyť je mi teprve sedmnáct! To nemůže být pravda, přeci jsme s Ashem byli opatrní a dávali si pozor... Nebo, nebo se snad něco bez našeho tušení zvrtlo?

A co Ash? Když budu mít jistotu, že jsem doopravdy těhotná, tak mu to budu muset říct.

A o potratu vůbec nechci ani pomyslet, je to ohavnost, zabít malého bezbranného tvorečka. Mého malého bezbranného tvorečka.

Takže teď se můžu už jenom modlit, aby to nebyla pravda. I když tohle je blbost- nejsem věřící.  Sakra...

Co když ho Ash nebude chtít? Co když se na mě naštve, nebo co když mě dokonce opustí? Šla bych na potrat jenom kvůli tomu, abych neztratila Ashe?

,, Ano. Máte všechny příznaky těhotenství a jestli jste měla i pohlavní styk, je tu dost velká možnost, že čekáte miminko."  Usmála se na mě a podala mi lísteček s nějakými informacemi.

Poděkovala jsem a rychlým krokem vyrazila do města za gynekologem a doufala, že mne vezme bez objednání.

Hi guys!
Přijímačky se nebezpečně rychle blíží a já umím totální shit...
A bojím se. Hodně.

Ok, odbočíme od těchhle "nepříjemností" :))

Myslíte si, že je Mal doopravdy těhotná? A nebo to je jenom shoda náhod? Těším se na vaší reakci v komentářích,

Lova ya, 5sos_cz :))

 



SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat