Chapter 18.

589 48 14
                                    

Kapitolu věnuji @NikkyNovotn za krásné komentáře, které mi píše snad k úplně každé kapitole. :)




Když jsme v davu studentů uviděly zářivě rudou hlavu, tak jsme začaly mávat a běžely za ní.

Vedle Mikeyho stál Ashton a právě se něčemu smál.

,, Ahoj! " řekli jsme jednohlasně s Brooke.

,, Čauky holky!" objal nás Mikey.

,, Ahoj" Ashton propletl naše prsty a políbil mě. Oplatila jsem mu polibek a přitáhla si ho blíž k sobě.

,,Hele, nechte si to na jindy, vy dvě hrdličky." uculil se Mikey ,, Musím do ředitelny pro učebnice a rozvrh hodin a nevím, kde to je.." zamračil se.

,, Já tě tam dovedu." vzala ho Brooke za ruku a táhla ho do školní budovy, po cestě se ještě otočila a mrkla na nás, vůbec nechápu proč.

,, Máš první hodinu hudebku?" zeptal se mě Ashton.

Vytáhla jsem z aktovky rozvrh hodin a přejela ho očima.

,, Jo, mám." rozzářily se mi oči.

Hubebku jsem zbožňovala, zvlášť, když byla ještě s Ashem.

Šli jsme do učebny a čekali, až nám učitel zadá práci.

,, Tak třído, utvořte dvojice, na tabuli vám napíšu témata, které budete tenhle měsíc společně vypracovávat. Vyberte si jedno téma a přijďte mi říct, s kým ho budete dělat."

Začal škrábat křídou na tabuli:

Mix písní

Vytvořit vlastní text písničky

Zazpívat a zahrát na libovolný hudební nástroj jakoukoliv píseň.

Po chvilce dohadování jsme se s Ashem shodli na třetí možnosti a řekli to učiteli.

,,Zpívat budeme oba dva. Umíš na nějaký hudební nástroj?" zeptala jsem se ho.

Rozdělili jsme si to tak, že Ashton bude hrát na buben, přesněji na tu krabici, kterou měl v pokoji a já nevěděla, co to je a já na kytaru.

Po hudebce jsem měla další hodiny s Brooke, která se neustále vyptávala na mě a Ashe.

Když nám skončilo vyučování, tak jsme šli na oběd, kde už u našeho stolu seděl Mikey s Ashem.

,, Ahoj." přisedly jsme si k nim.

,, Já věděla, že z vás dvou budou kámoši." spokojeně jsem se usmála a dala se do jídla. Nebo spíše do blivajzu? Nedalo se to jíst..

,, Fuj, to vypadá, smrdí a chutná, jako by se do toho nějaká z těch kuchařek vyzvracela." řekl Ashton a ostatní jsme jenom přikývli v souhlas.

Brooke vytáhla z kapsy mobil, který jí vibroval a začala nám něco předčítat:

,, Zítra ve čtyři hodiny pořádám mega party, budu rád, když přijdete. Calum."  dokončila větu a rozzářily se jí oči.

,, Já rozhodně půjdu." podívala se na prosebně Mikeyho a pak na mě s Ashem.

,, Jestli tam bude chlast zadarmo, tak mě tam čekejte." mrkl na nás Mikey.

No jo no, co na to říct, prostě Michael Gordon Clifford... Jakmile se jedná o něco zadarmo; zvlášť o chlast; tak tam nesmí chybět..

Zakroutila jsem nad tím hlavou.

,, Dobře, já tam taky půjdu." ozval se Ashton a podíval se na mě prosebným  pohledem.

,, Ok, jdu taky."

Brooke zajásala a dalším dnešním tématem byla párty.

Bylo to divné, protože jsem ještě na něčem takovém nebyla a tak nevím, jak to tam probíhá, trošku jsem byla nervózní.

Po škole jsem šla k Ashovi domů, abychom mohli začít pracovat na té písničce z hudebky.

,, Tak jakou písničku si vybereme?" zeptal se mě Ashton, když jsme byly v jeho pokoji, kde bylo mimochodem uklizeno, takže se po zemi neválely žádné obaly od sladkostí.

,, Hmm, nevím, jaké skupiny posloucháš?" sedla jsem si mu na klín (tentokrát jsem se ale snažila vyhnou tomu místečku, aby se Ash chudák zase neztrapnil xD ) a obejmul mě svými velkými svalnatými pažemi.

,, Nejradši Green Day, All Time Low, Nirvanu a Blink-184." pokrčil rameny.

,, Co třeba něco od All Time Low? Mám je z těch čtyřech nejradši." pootočila jsem hlavou abych mu viděla do obličeje a udělala na něj psí oči.

On mě jen obejmul pevněji a dal mi malou pusu na tvář.

,, Ugh, jestli nepovolíš své sevření okolo mého pasu, tak se tady za chvíli začnu dusit.. " vydechla jsem.

,, Oh, promiň, princezno." okamžitě uvolnil své sevření, takže jsem se mohla konečně pořádně nadechnout.

,, Princezno?" pozvedla jsem obočí a zachichotala se.

,, Jsi moje  malá princeznička." uculil se jako nějakej blbec, načež jsem se musela zasmát  ,, Dobře, All Time Low, ale jakej song od nich vybereme?" dodal.

,,Počkej, už vím!" vytrhl mě Ash po chvilce přemýšlení.

,, Co třeba Oh, Calamity? " řekl rozzářeně.

,, Jo, to by šlo." dala jsem mu malou pusu na tvář, ale on si mě k sobě přisunul těsněji a spojil naše rty.

A zase tu byli ti pověstní motýlci v břiše, kterých bylo nejméně tisíc.

Lehce jsem pootevřela rty a spojila naše jazyky, díky čemuž nastala 3. světová válka mezi nimi.

Zajela jsem mu rukou do vlasů a lehce za ně zatahla, což způsobilo, že mi Ash zavzdychal do pusy. Pousmála jsem se a odtáhla se od něj.

,, Půjčím si tvoji kytaru tamhle v rohu, aby jsme mohli konečně začít se zkoušením. " povzdechla jsem si.

Po hodině zkoušení jsme zvládli zazpívat a zahrát na hudební nástroje jenom asi jednu minutu z písničky, ale měli jsme na to přeci celý měsíc, tak kam spěchat, že?

Ash chce, aby to znělo úžasně, takže si na tom dáme ještě docela dost práce.

************

Další den ve škole probíhal úplně normálně, řekla bych že i trochu nudně. Měla jsem jenom jednu hodinu s Mikeym a pak jednu s Brooke, zbytek jsem seděla v lavici sama a čelila divným pohledům od Hemmingse, který seděl v lavici vedle až moc happy Caluma.

O jedné z přestávek mě zastavil Calum a dal mi adresu jeho domu, kde se párty konala.

Hodinu před párty jsem byla dost nervózní.

Vzala jsem si na sebe tmavě modré rifle, tričko s logem All Time Low, šedé Vansky a vyrazila ven.

Po půl hodině hledání jsem konečně našla Calův barák, že kterého se už ozývala hlasitá hudba.

Hi guys!
Omlouvám se těm, kdo čtou Distrust, ale další díl bude až zítra, jelikož ho dneska už asi neztihnu napsat.

Jo a je tu odhalení! Mikey je Harry Posera, OMG :-D :-D  No uznejte sami podle obrázku na začátku, jsou si nějak moc podobní. -.-

-----------------

Co si myslíte o té párty? Stane se tam něco? Jsem zvědavá na vaše názory, tak se nebojte o tom rozepsat do komentů, budu ráda. ;)

V dalším díle bude trochu zvrat a pro Maliu ani Ashe to rozhodně nebude nic příjemného, MUHAHAHA  :D :-D ;)

No nic, to bude asi tak vše, co vám k dalšímu dílu prozradím, 

pac a pusu, vaše 5sos_cz ;))

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat