Kapitola je věnována @Snowflake0124
(Co bych pro tebe neudělala :-D )Upozornění : 13+
Kopl nohou do dveří, které se otevřely, rty měl stále přitisknuté k těm mým a hladově mne líbal.
Jakmile jsme byli v pokoji, tak mě drsně přitiskl zády ke stěně.
Vždy jsem milovala takové ty typy badboyů, kteří mají dvě stránky; tu jednu, kdy jsou milí, romantičtí a něžní a tu druhou, kdy jsou naopak drsní, nepředvídatelní, tajemní a nebojí se riskovat.
Pomalu sjížděl polibky dolů na můj krk, který začal jemně sát a kousat.
Ze rtů mi unikl tichý sten a pomalu jsem zaklonila hlavu dozadu, čehož Ash využil a začal obsypávat celý můj krk vlhkými polibky, přičemž jsem zaregistrovala jeho neposedné ruce, které se přesunuly na můj zadek, pevně ho stiskly a vyzvedl si mě nahoru. Obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu, kde jsem i přes tričko mírně cítila jeho napnuté svaly.
Jeho rty se znovu přitiskly k těm mým a hladově mi jimi zatahal za můj spodní ret.
Potichu jsem zavzdychala a cítila jeho neposedné ruce, které se dostaly pod mé tričko. Chvilku jimi jen tak přejížděl po mém břiše a pak s nimi jel nahoru na můj hrudník, kde začal obkreslovat tvar podprsenky na mé holé kůži až zajel dozadu k rozepínání.
Musela jsem se zasmát jeho "vítězoslavného" pohledu, kterým se nepatrně pousmál, když se mu konečně po delší době podařilo rozepnout mou podprsenku.
,, Proč jste vy ženy tak komplikované?" Zašeptal si spíše jen pro sebe.
Když jsem k tomu ale chtěla něco namítnout, tak mne umlčely jeho teplé rty, které dychtily po každém polibku.
Nepatrně jsem zaregistrovala jeho ruku, která se přemístila k lemu mého trička a následně ho ze mě stáhla a odhodila někam do útrob pokoje společně i s již rozeplou podprsenkou.
Sklonil pohled dolů k mé nahé hrudi a zkousl si spodní ret.
Začervenala jsem se, vjela rukou do jeho vlasů, lehce mu zaklonila hlavu dozadu a políbila ho, aby odtrhl pohled od mé postavy, za kterou jsem se před ním styděla. (Pozn. autora: Hlavní hrdinka má úžasnou postavu, rozhodně to není nějaká ošklivka, jenom prostě víte, jak to u nás holek chodí... :-D )
,, Jsi tak nádherná... " šeptl do polibku a pohladil mě po bocích.
Odtrhla jsem se na chvíli od jeho rtů, abych mu mohla přetáhnout tričko přes hlavu a to, co jsem vyděla, mi malém vyrazilo dech.
Na pažích měl výrazné bicepsy a na hrudi sice malé, ale výrazné břašáky.
Ashton se pobaveně uchechtl, začal mne líbat na krku a pomalu se mnou postupoval k postely v rohu pokoje.
Podepřel mi záda silnými pažemi a pomalu mne položil na postel, rty furt přitisklý k těm mým.
Lehl si nade mne a postupoval rty dolů až k mým ňadrům, které chvíly laskal rty. Jemně mi zkousl pravou bradavku, načež má ústa opustil tichý sten.
Jel jazykem dolů až k mému podbříšku, kterému se chvíly věnoval svými polibky.
Rukama zabloudil dolů k mým riflím, které poté stáhl z mého těla rovnou i s kalhotami a znovu se vrátil k mým rtům, které mu hravě oplácely polibky.
Zatahala jsem mu za vlasy, načež zavzdychal a prstama jsem mu pomalu přejížděla po jeho hrudi dolů až k pásku u riflí, se kterým jsem chvíly zápasila, ale nakonec s jeho pomocí mu je stáhla z těla a provokativně přejela prsty po velké bouly v jeho boxerkách, kterou se nedalo přehlédnout.
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...