Chapter 24.

603 48 12
                                    

Kapitola je věnovaná všem čtenářům, kteří votují a komentují tuhle storku :)


Srdce mi bušilo jako o závod a když jsem se od jeho rtů odtáhla, tak jsem lapala po dechu.

Položil si čelo na to mé a upřeně a zasněně mi hleděl do očí. Cítila jsem jeho teplý dech, který voněl po mentolových mentoskách.

,, Ani nevíš, jak moc mi tohle chybělo." zašeptal a políbil mě letmě na levé líčko.

Po chvíli jsem slyšela zakručení v břiše. ,,Eh " uchechtl se Ashton. ,, Mám docela hlad." chytl se rukou za břicho a udělal na mě psí oči.

,,Promiň, máme úplně vyrabovanou ledničku, takže ti nic extra nabídnout nemůžu." Povzdechla jsem si.

,, A máte aspoň bonana?"

,, Bonana?" Nadzvedl jsem obočí. ,, Jestli tím myslíš banán, tak jo." Zasmála jsem se, šla do kuchyně a vrátila se zpět do pokoje za Ashem s dvouma banány.

,,Je teprve osm, co chceš dělat?" Zeptala jsem se ho a ukousla kousek z banánu.

Po chvilce když neodpovídal, jsem se na něj podívala s nadzvednutým obočím a viděla, jak upřeně hledí na banán, ze kterého jsem si právě ukousávala kousek.

Co.... ten perverzák! Uvědomila jsem si to, až už ale bylo pozdě.

Obrátila jsem se na něj zády, ukousla poslední kousek a slupkou vyhodila do koše vedle dveří.

Před tím, než jsem se posadila na postel vedle něj, jsem tajně přejela pohledem přes jeho rozkrok, kde jak jsem uhodla, byla boule. Pořádná boule.

,, Irwine, to nemyslíš vážně!" Bouchla jsem ho rukou do ramene.

,,Au." Zakňučel. ,, Já za to nemůžu, to děláš ty! Ani nevíš, jak strašně jsi sexy, když..." Zarazil se.

,, Když co?" Nadzvedla jsem obočí. Musela jsem uznat, že jsem pěkně rudá. Nikdo mi totiž ještě nikdy neřekl něco jako jsi sexy.

,, . . . . To neřeš. " nervózně se ušklíbl.

Jenom jsem nad tím protočila očima a jak řekl, jsem to už dál neřešila, protože jsem si dokázala živě představit, co se mu honilo hlavou. Nebo dokonce ještě teď honí hlavou.

Po tomhle jsme se až do 9 hodin večer bavili o všem možném.

Položila jsem si hlavu na jeho rameno a vnímala pravidelný tlukot jeho srdce, který mě po chvilce začal uspávat.

,,Půjdu se umýt." Řekla jsem po chvíli ticha, zvedla se z jeho klína a šla do mé sprchy vedoucí dveřmi na konci  mého pokoje.

Po sprchování a večerní hygieně jsem šla zpět do svého pokoje, kde nedočkavě seděl Ash na postely.

Jakmile mě zahlédl, tak se zvedl a protáhl.

,, Půjdu se taky vysprchovat, abych nesmrděl." Uchechtl se a zmizel ve dveřích od koupelny.

Lehla jsem si do postele a čekala, až přijde Ash.

Když se ale dřevěné dveře otevřely, tak se mi vyskytl pohled na postavu jenom v trenýrkách.

Zalapala jsem po dechu a nemohla odtrhnout oči od jeho božské postavy.

Na jeho hrudi se jemně rýsovaly malé svaly a jeho paže zdobyly výrazně velké bicepsy. (Viz. obrázek)

,, Eh... Nevadí ti to? Spím totiž zásadně jenom ve spodním prádle." Nevinně se na mě podíval a pobaveně se uchechtl, když viděl, jak se na něj koukám.

,, No . . . Ne." Řekla jsem po pravdě. 

Vážně, na jeho tělo bych vydržela koukat celý den v tahu. I když tu byl jeden problém - začínala jsem být pořádně vzrušená.

Sakra, McCallová, ovládej se!

Okřikla jsem se v duchu.

Přišel k postely a lehl si  za mě.

Otočila jsem se na něj.

,, Dobrou noc, zlatíčko." Usmál se na mě a dál mi malou pusu na rty.

Zhasla jsem světlo v pokoji.

,, Dobrou noc, lásko." Pousmát jsem se a cítila jeho rty na těch mých.

Tentokrát to ale nebyl pouze letmý polibek.

Začala jsem mu polibky vášnivě oplácet  a motýlci se v mém břiše mohly zbláznit.

Pootevřela jsem lehce rty, když se jeho jazyk začínal dobývat k tomu mému. Doslova začala 3. světová válka našich jazyků.

Po chvíli jsem se od něj ale musela odtrhnout, protože mi docházel kyslík.

Dal mi pak malou pusu na čelo a pohladil po vlasech.

Otočila jsem se k němu zády a nechala jeho silné svalnaté paže obejmout můj pas.

Těsně po tom, co zavrtal jeho nos do mých vlasů a začal spokojeně oddychovat jsem usnula.


Hi guys!
Je tu další díl :)
Doufám, že se líbí a že nebyl až tak moc nudný.

Rozhodla jsem se, že v dalších několika kapitolách bude hromada romantiky a takovýchhle dalších shitanců, protože mi to v tomhle příběhu začínalo chybět... :D :))

So...  Vote, comment and all that shits. :-D


SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat