Zasmála jsem se tomu jeho cute výrazu.
,, Jestli mi to teta dovolí, tak bych docela ráda někam šla." těm jeho psím očím se fakt nedalo odolat.
Rozzářili se mu oči.
Vytáhla jsem z kapsy mých riflí mobil a vytočila číslo.
,, Ahoj teto, mohla bych u kamarádky zůstat zůstat ještě dneska?"
,, Ugh, mě je to jedno. Budeš u ní ještě spát?" ozvalo se z druhé strany.
,,Ne, nebudu."
,, Dobře, ahoj." položila hovor.Zněla při tom dost vyčerpaně a pravděpodobně jsem jí byla asi úplně ukradená.
Ale byla jsem ráda! Půjdu s Ashtonem ven, mohla by s ním být docela velká sranda.
Obrátila jsem se k němu ,, Můžu!" zaradovala jsem se.
,, Super!" rozzářily se mu oči.
,, Kam půjdem?" zeptala jsem se zvědavě.
Podíval se na hodinky. ,, No, jelikož je už dvanáct hodin, tak by jsme se mohli prvně naobědvat. V mrazáku máme nějaké pizzy."
,, Mňam, pizzu jsem neměla už hodně dlouho."
,, Já taky." zvedl se z gauče a šel do vedlejší místnosti.
Rozhlížela jsem se po malé bílé místnosti, kde byl jeden velký obraz, televize, stůl a v rohu jakási divná velká dřevěná krabice, která mě zaujala.
Za chvíli jsem už cítila vůni sýrové a salámové pizzy.
Ashton přišel zpátky s jednou velkou pizzu na talíři. Oblízla jsem se a s chudí se dala do jídla společně s ním.
,, Tak kam teda půjdem?" zeptala jsem se, když jsem dojedla poslední sousto pizzy.
Na chvíli se zamyslel. ,, Co kdybychom prvně zašli do kina? Dávají tam Ninja želvy! Pak bychom mohly zajít třeba do parku."
,, To by bylo super!" souhlasila jsem s ním.
Vypravily jsme se pěšky do místního kina. Po cestě jsme prohodily jenom pár slov, jinak jsme byly ticho.
Přišly jsme k pokladně, kde Ashton koupil dva lístky na Ninja želvy a jeden velký sladký popcorn.
Šli jsme si sednout a čekali až začne film.
Rozsvítilo se plátno, na kterém začali prvně před filmem vysílat pár reklam.
Když film začal, tak snad každých pět sekund jsem zalovila rukou v popcornu.
Asi někdy uprostřed filmu jsem strčila ruku do už skoro prázdného popcornu, když vtom se setkala s tou Ashtonovou. Oba dva jsme rychle ucukli, ale já to díky napínavému ději filmu přestala řešit.
,, Teďka bych rád šel do parku, už jsem tam dlouho nebyl." řekl Ashton po skončení filmu.
Po cestě do parku mě doslova bombardoval otázkami ohledně filmu, co si o něm myslí on a tak dále.... Byl tím filmem tak hodně zaujatý, musela jsem se tomu smát.
Přišly jsme do parku, všude byly bílé lavičky, stromy, okrasné květiny a uprostřed byla velká fontána. Moc lidí tu nebylo, jenom pár hrajících si dětí a jejich rodiče.
Sedli jsme si na jednu lavičku. ,, Je tady docela hezky, když jsem byl malý, tak jsem sem chodil skoro každý den." řekl zasněně Ashton.
,, To jo, můžeš si tu od všeho odpočinout a vyprázdnit si hlavu. " souhlasila jsem.
Zůstali jsme takhle další asi dvě hodiny a bavili se o všem, co nás právě napadlo, dokud se nezačalo stmívat.
,,Pojď, znám jedno hezké místo." zvedl se Ashton najednou z lavičky.
,,Kam jdeme? Uz tam budem?" Zeptala jsem se, když jsme šli už delší dobu.
,, Už tu jsme." řekl, když jsme procházeli krátkou uličkou naproti velkému a už asi hodně starému domu.
,, Pojď." otevřel dveře. Vevnitř nic nebylo, jenom starý zaprášený nábytek a velké schody, po kterých jsme kráčeli nahoru.
Když jsme vyšli asi třetí patro, tak Ashton otevřel malé dveře.
Zatajil se mi dech.
Vyšli jsme na střechu domu.
Na obloze už svítilo pár hvězd a bylo odsud vidět celé město, bylo to opravdu nádherný.
Hi guis!
Je tu další kapitola! :3
Jsem zvědavá, co si myslíte, že se bude dít dál. :))Tuhle kapitolu věnuji @NikkiNovotn a @PettkaSkalivodova jako poděkování za jejich krásné komentáře a podporu ;))
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...