Chapter 3.

649 57 6
                                    

V tu chvíli ale začalo zvonit. Běželi jsme přes celou chodbu a udýchané vběhli do dveří. Celá třída se na nás koukala s pozdviženými obočími.

,,Koukejte, to je ta nová.. " řekl někdo a celá třída se začala bavit.

Cítila jsem, jak mi rudnou tváře.

Posadila sem se do lavice vedle Brooke a vyndala si z tašky prázdný sešit na poznámky. Vtom se rozlehlo místnosti.

,,Podívejte, černá ovce si našla prvního člena do svého stáda!" Řekl někdo se smíchem. Zrudla sem ještě víc..

Třídou se rozlehl smích.

Vtom do třídy přišla učitelka a pozdravila třídu. Zvedla ruku na znamení, aby všichni přestali mluvit. Když třída utichla, obrátila se na mě.

,,Třído, jak už jistě víte, je tu nová studentka. Mohla bys nám o sobě něco říct?" Tohohle sem se trochu bála. Nevěděla sem, co mám říct.

Postavila sem se a byla dost nervózní, všichni na mě divně koukali.

,, Ehmm, jmenuji se Malia McCall a pocházím odtud ze Sidney. Miluju hudbu, zvířata a ráda maluju..." vtom se otevřeli dveře a do třídy vstoupil kluk s kapucí na hlavě.

,, Pane Irwine, jdete pozdě." Řekla učitelka. Po dlouhé odmlce jen pak řekla ,,Sedněte si na své místo."

a začala psát na tabuli. Ten kluk s kapucí na hlavě, Irwin myslím, šel se sklopenou hlavou až do poslední lavice kde si začal zapisovat poznámky.

,, Kdo to je?" Zeptala sem se Brooke se zájmem.

,, Ehm.. To je Ashton Irwin, v téhle škole taková ta černá ovce jako my dvě." ,,Proč?" Chtěla sem vědět. ,, Mno, nikdy nepatřil mezi takový ty populární kluky, ale alespoň s ostatními aspoň trošku vycházel dobře. Až dokud si ho nezačal Richard dobírat. Potřeboval si na někom vybít zlost tak se zaměřil na Ashtona. Začal ho dalo by se říct tak trochu šikanovat. Jednoho dne to už ale Ash přestal snášet a Richarda docela škaredě zmlátil. O asi týden později si ho ale podala celá Richardova parta. Od té doby je Ashton ke každému z téhle školy odtažitý a všichni si z něho jenom utahují. Jednou za čas si ho vždycky podá Richard a jeho parta když si potřebují vybít zlost... Chudák."

Po zbytek hodiny jsem o tom přemýšlela..

Když zazvonilo tak sem se zvedla z lavice a společně s Brooke čekala až se celá třída procpe dveřmi ven ze třídy. Ze třídy jsme vyšli jako poslední.. Nebo předposlední..? Podívala sem se za sebe a uviděla ho. Stál tam a zpod kapuce na mě hleděli jeho krásné zelené oči ve kterých byl vidět smutek. Alespoň minutu jsme tam na sebe zírali, dokud do mě nešťouchl něčí loket.

,,Tak jdeš, nebo co?" Zeptala se nedočkavě Brooke.

,, Ehh, j-jo.." vykoktala sem ze sebe.

Po zbytek dne sem na to musela furt myslet.

Momentálně jsem na obědě u samotného stolu s Brooke a bavíme se o všem možném. Je to úžasná holka, vůbec nemůžu uvěřit tomu že se s ní nechce nikdo bavit.

Najednou nás přerušila z hovoru švestka, která Brooke přeletěla těsně před obličejem a přistála se žblunknutím do její polívky. Jídelnou se rozlehl smích. Podívala sem se směrem odkud ta švestka letěla a viděla skupinku namachrovaných kluků kteří se smáli div jim nezaskočilo.

Brooke se naštvala a řekla ,,To je ten kretén Richard o kterým sem ti říkala. Už mě ten ha*zl fakt se*e! Vůbec se nedivím že ho Ashton zmlátil! Počkej, jednou mi taky rupnou nervi a podám si ho. Jak by se asi ta jeho namachrovaná patrička tvářila kdyby zjistila, že ho zmlátila holka!" Začali jsme se smát.

Cesta domů mi trvala dost času, protože sem asi dvakrát zabloudila, ale zvládla sem to.

Doma už na mě čekala hromada domácí práce a pár urážek na moji osobu. Ale moc sem to neřešila, moje hlava byla totiž plná Ashtona Irwina.

Nemohla sem přestat myslet na ty jeho nádherné zelené očí které mě propalovali pohledem, na ty úžasné rty které sváděli k polibku, na ten jeho roztomilý malý nosík ;tomuhle sem se musela uchechtnout; a jeho dokonalý tvar tváře. Jediná nedokonalost na jeho tváři byly kruhy pod očima a škrábanec na rtu.
Ale notak Malio vždyť ho vůbec neznáš! Dokonce ani nevíš jestli to je blonďák nebo má černou emo ofinu... Přestaň na něj konečně myslet!

********

Další dva dny ve škole probíhaly stejně, až na to že ve škole nebyla Brooke, protože byla prej nemocná. Všichni mě ale ignorovali a to doslova. Ashtona sem viděla jenom na obědě kde seděl sám u stolu. Chtěla sem si k němu přisednout ale nakonec sem si to rozmyslela.

Ve čtvrtek konečně přišla do školy Brooke. Měli jsme spolu společné úplně všechny hodiny což bylo super! Po třetí hodině jsme byli na chodbě a smáli se vtipách o blondýnách. Najednou do mě někdo ze zadu narazil a já pustila z rukou všechny učebnice které se zachvíly válely po celé chodbě. Zaklepal sem. Podívala sem se za sebe ale tam nikdo nebyl. Sklopila sem oči trošku níž a tam se válela něčí postava. ,,Kruci" zanadával. Zvedl se ze země a podíval se na mě. ,, Promiň" začal se omlouvat. ,, promiň, neviděl sem tě.." ,, T-to je v pohodě." Řekla sem překvapeně. Přede mnou stál Ashton.. Jeho blond vlasy s menšími roztomilými kudrlinkami byly rozcuchané a okolo oka měl fialovou modřinu. Hnedka se sehl a pozbíral mi všechny učebnice které se váleli po zemi. Podal mi je a trošku se usmál.

Sebrala sem odvahu. ,, Ahoj, jak se jmenuješ?"

,,huh eh... Ashton.." odpověděl nejistě. ,,a ty? Ty si ta nová, že?" Zeptal se. ,,Jo, jmenuji se Malia." Řekla sem s úsměvem.

Zvědavost mi nedala; ,,Kde si přišel k tomu monoklu?"

Ztuhl. ,,Ehm, to neřeš, prosím." Řekl nejistě. ,,Už musím jít, r-rád sem tě poznal Malio." Řekl po odmlce a už si to mířil ke třídě.

Jen sem tam zírala na jeho záda která šla pryč.

,, Hej, seš v pohodě?" Zeptala se mě Brooke. Otočila sem se na ní a jenom přikývla. Přivřela oči ale už to dál neřešila.

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat