Chapter 21.

435 45 4
                                    

Kapitola je věnovaná úžasné čtenářce  @NikkiNovotn  :)


,, Na, tady máš oblečení." otočil se ke mně Mikey zády.

Oblékla jsem se a šla společně s Mikem ven z bytu. Po cestě jsme potkali několik opilých teenagerů, kteří se váleli po zemi.

,, Doprovodím tě domů." usmál se na mě Mikey a společně jsme šli po malé ulici.

,, Už nikdy nejdu na párty." zamračila jsem se po delším tichu a po zbytek cesty jsme spolu prohodili pár slov.

,, Tak ahoj Mikey. A děkuju za záchranu." usmála jsem se na něj a šla do domu.

,, Ahoj " zavřela jsem za sebou dveře a šla do pokoje, po cestě jsem pozdravila tetu, která seděla u počítače.

Vzala jsem si sluchátka, do kterých jsem si pustila All Time Low a napsala zprávu Ashovi.

Ahoj, promiň, že jsem zmizela z té párty, ale musím si s tebou promluvit... xxx

Chvilku jsem čekala na odpověď a prozpěvolala si Somewhere new in Neverland od ATL.

Když se mi rozsvítil displej s jednou přijatou zprávu, tak jsem ji otevřela.

Videl jsem tě s Hemmingsem. A potom dokonce i s Cliffordem. Není o čem mluvit.

Lekla jsem se a srdce mi začalo bít jak splašené.

Co když viděl jenom to, kde jsem se Lucasovi nebránila? 
Co když si to vyložil jinak?

Z očí mi začaly téct slzy. Ne, to snad není možný! Kurva!
A to už jsem si myslela, že to být horší snad nemůže.
Spadla jsem do postele a začala brečet do polštáře.

Po tom, co už byl polštář pod mýma očima celý promočený od slz, jsem se zvedla, šla osprchovat, najíst se a spát.
Rozhodla jsem se, že to s Ashem nebudu řešit po esemeskách, ale řeknu mu to zítra ve škole z očí do očí. To je to nejlepší řešení...

************

Brzo ráno jsem se podívala do zrcadla a lekla se zombie, která byla na druhé straně.
Celou noc jsem totiž jenom ležela, přemýšlela o tom, co řeknu Ashovi, nebo jenom brečela.

Kaštanově hnědé vlasy jsem měla šíleně rozcuchané, byla jsem celá bledá a oči na tom byly asi nejhůře. Byly celé oteklé a pod nimi se rýsovaly fialové kruhy z nedostatku spánku.

Povzdechla jsem si a dala si řasenku, makeup, tužku na oči, lesk na rty, učesala si své neposlušné vlasy a vyrazila do školy.

Před vchodem do školy jsem nervózně vyhlížela Ashe až do začátku první hodiny. Když jsem ho nikde neviděla, tak jsem šla do třídy za nedočkavou Brooke a Mikeym, kteří spolu poslední dobou byly až podezřele moc času.

Mike měl jinou barvu vlasů, tmavou modrou, a popravdě jsem musela uznat, že je vážně dost hot.
Je takový ten typ člověka, kterému sluší snad úplně vše, což mu popravdě dost závidím.

Po zbytek dne se nic zajímavého nedělo a Ashton zřejmě nebyl ve škole, což mě dost naštvalo.

Další den to bylo to samé, škola, nuda a jediná pozitivní věc; Mikey s Brooke, kteří se mě alespoň snažili rozveselit.

Po škole jsem se rozhodla jít ven, zahnat špatné myšlenky, trochu si vyprázdnit hlavu a odpočinout si.

Šla jsem ulicemi celá v černém oblečení, vítr mi rozcuchával vlasy a vydala se do úzké uličky směrem k budově, kde jsme byli s Ashem v ten večer, co jsme se poprvé políbili.


Hi everyone :3

Doufám, že se vám díl líbí a že není až tak moc nudný, dalším dílem se to ale opět změní, nebudu vám napovídat jestli k ještě horšímu, nebo naopak k lepšímu, to posuďte sami. ;)

OMG, 5,1K reads!
Na začátku příběhu jsem vážně nečekala, že se Savior dostane na až tak vysoké číslo, děláte mi radost. :))
Tak velkou radost, že tu skáču na posteli jako moje čtyřletá sestřenka. :D

Jinak co si myslíte, že se bude dít dál? Budu vás láskovat za každý komentář,

Love ya all, every single one of you   xxx


SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat