Kapitola je věnovaná @Luca_Hemmings_18 , naší nové čtenářce ;-)
Pokojem se rozléhaly dva druhy vzdychů.
Jeden, který patřil Lucasovi, byl vzrušením a užíváním si.
Druhý, můj, byl kvůli tomu, abych popadla dech a nezačala tu křičet.
Tvrdě do mě přirážel a já se modlila, aby to už skončilo.
Zarývala jsem křečovitě nehty do polštáře, slzy mi valily proudem a jeho obří úd mi úplně drásal rozkrok. Nedalo se to vydržet, každou chvílí jsem myslela, že zkolabuju...
Najednou se rozletěly dveře, ve kterých stála rudovlasá postava.
,, Mikey! P-pomoc!" vyjekla jsem z posledních sil. Věděla jsem, že je opilý, ale byla má jediná záchrana.
,, Co to sakra." řekl Mike překvapeně a chvíli nás zkoumal, dokud si to pod vlivem alkoholu neuvědomil.
,, Hemmingsi ty hajzle! Vypadni odsud kurva!" vykřikl a Lucas se ode mně odtrhl a vyskočil z postele.
,,Clifforde, ty čůráku, všechno si posral!" vyjekl a začal si rychle oblékat oblečení, když se k němu Mikey s vražedným pohledem přibližoval.
Mike se k němu naklonil a dal mu pěstí do obličeje, přičemž Lucas zakňučel bolestí.
Hodil na sebe v rychlosti tričko a utekl z pokoje se slovy ,, Najdu si tě Clifforde. Budeš za tohle trpět."
,,Mal, jsi v pohodě?" přiběhl ke mně, odvázal mi ruce a šátek hodil někam do rohu.
Já jsem se ale místo odpovědi zase rozbrečela kvůli bodavé bolesti tam dole a nehledě na to, že jsem celá nahá jsem ho objala a smáčela mu triko svými slzami.
,, No tak, to bude dobrý. Shhh." hladil mě po vlasech a konejšil.
Odtáhl se ode mne a nenápadně přejel mé tělo pohledem.
,, Proboha, vždyť ty krvácíš." řekl vyděšeně a koukal se tam dolů.
Rukou jsem si rychle zakryla mou vaginu, (Tohle zní dost divně :D Ale nevím, jak jinak to dole nazvat :-/ :-D )
ale vtom jsem ucítila na prstech a dlaních něco mokrého.
Zděšeně jsem se podívala na ruku, kde byla krev.
,, Auu." zasyčela jsem bolestí a podívala se na prostěradlo pod mým rozkrokem, kde bylo také trochu krve.
Začala jsem panikařit a zkuhrat bolestí, která sice trochu ustupovala, ale začínalo to čím dál tím více pálit a stípat.
,, Hej, to bude dobrý. " přitáhl si mě znovu k sobě do objetí.
***************
Ashton's view (krátce po tom, co Malia odešla)
,, Hej, brácho, na. " přišel ke mně Michael a doslova mi vrazil do ruky flašku s alkoholem.
,, Eh, díky.." napil jsem se z flašky a vnímal teplý alkohol, který mi stékaldo žaludku krkem.
Neměl jsem v plánu pít, protože jsem nevěděl, co se mnou alkohol udělá, jelikož jsem ho ochutnal zatím jenom jednou v životě v malém množství.
Byl jsem překvapený tou chutí a napil se znovu.
Asi tak deset minut jsem tam stál a pil z láhve, dokud jsem nezačínal mít strach.
,, Mike, neviděl jsi Maliu?"
,, Jo, šla za Hemmingsem do jednoho z pokojů a vypadalo to, jako že ho drží za ruku." zamračil Mike a pak se na mě najednou hloupě uculil.
,, Bejt tebou, tak se ji hlídám víc. Doví, co v tom pokoji teďka spolu dělaj." zasmál se ,,Hemmings se okolo ní nějak moc motá." dodal.
COŽE?!
,, V jakým pokoji?" vykřikl jsem.
,, Hej klid bro, zavedou tě tam." vzal mě za zápěstí a začal tahat do chodby s asi pěti pokoji.
,, Ne, kurva Michaeli, jaký klid?!" vyjekl jsem na něj.
Mike jenom zakýval hlavou, ukázal na jeden z pokojů a šel někam pryč.
Nejistě jsem otevřel dveře a před tím, než jsem se podíval dovnitř, jsem si ještě pořádně lokl z flašky. Začínal jsem postupně cítit tu opilost způsobenou alkoholem.
Podíval jsem se do pokoje a tam....
Na posteli ležela Maliu, které jsem ale do obličeje videl jen chvilku, dokud se nad ní nesehla postava, taky celá nahá a nezačala ji osahávat. Malia se nebránila, jenom tam tak rozvalená ležela.Ucítil jsem slzy v očích a hlavou se mi začaly honit myšlenky.
Být tebou tak si ji hlídám... Hemmings se okolo ní nějak moc motá a Malie to nijak nevadí... Hemmings je lepší než ty, ty kokote, co si o sobě myslíš... Je populární a holky ho zbožňují...Malia by tohle ale přeci neudělala!
Vážně ne? Tak se podívej před sebe ty idiote!
Tohle mi stačilo a s tisknutím dveří jsem běžel pryč od pokoje se slzami v očích. Po cestě jsem párkrát zakopl, motola se mi hlava a měl hroznou náladu kvůli alkoholu, který už udělal své a mě začínalo být všechno u prdele.
Po cestě jsem narazil na Michaela, který šel na opačnou stranu jak já.
Po cestě jsem sebral několik flašek s alkoholem a běžel na záchod, aby mě takhle nikdo neviděl.
***************
Ráno jsem se probudil na zemi na záchodech, vedle mě byly prázdné flašky od alkoholu.
Začala mě šíleně bolet hlava a prochladlá, zdřevěnělá záda z tvrdé a chladné podlahy.
Pomalu jsem se postavil na nohy a pomalu šel z WC do velké chodby a hledal nějaký pokoj, kde bych si mohl lehnout.
Věděl jsem, že jsem u Caluma a že tu včera byla párty, ale v mozku jsem měl totální okno z toho, co se tu dělo.
Otevřel jsem jedny dveře a při tom, co jsem tak uviděl, jsem ztuhl a všechno se mi během vteřiny vybavilo.
Na postely ležela nahá Malia přikrytá tenkou dekou a vedle ní ležel Michael.
Tohle mi stačilo.
*************
Malia's view.Pomalu jsem otevřela oči a podívala se vedle sebe, kde ležel Michael.
Rozkrok mě začal bolet jakmile jsem se pohla. ,, Auu" vydechla jsem.
,, Seš vzhůru?" cítila jsem vedle sebe pohyb.
,, Jo, už j-jo." zakoktala jsem.
,, Kde je Ashton?" oči se mi zalily slzami, jakmile jsem si na něj vzpomněla.
Jak bude reagovat na to, až mu to řeknu?
Mám mu to vůbec říct?
Bojím se jeho reakce.
Hi guys!
Tuhle kapitolu jsem trochu pomotala, tak se nezlobte. :)Začíná jít do tuhého :3
Co si o tom všem myslíte? Jak to Ashton všechno pobere? Pochopí, co se stalo? Bude Malie věřit, nebo se na ní vykašle?
Love ya ALL :)
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...