6.

2.9K 39 2
                                    

Hayley

"Goedemorgen slaapkop" zegt mijn moeder als ik beneden ben gekomen en ik mompel ook iets van goedemorgen "ik heb ontbijt gemaakt" ze gaat aan tafel zitten en ik schuif er ook bij "waar is Tom" vraag ik als ik hem niet zie beneden "oh die is bij een vriend aan het spelen" zegt ze terwijl ze een croissantje pakt "om 09:00 uur in de ochtend" ik kijk naar de klok ze knikt en ik pak wat eten "mama mag ik vandaag afspreken met de groep" ik neem een hap van mijn croissant nadat ik het heb gezegd "ja hoor" zegt ze. We kletsen nog wat totdat we zijn uitgegeten, ik loop naar boven om me aan te kleden ik draag gewoon een hoodie en broek zoals gewoonlijk en doe mijn haar in een vlecht dan app ik de groep hoe laat we afspreken. We hebben besloten om 12:00 uur bij Jackson te zijn met eten natuurlijk.  Om de tijd te doden maak ik maar mijn huiswerk dan heb ik dat ook gehad.

"HEYYYYY" schreeuw ik enthousiast als Jackson de deur open heeft gedaan "HAIIII" lacht Jackson en ik schiet ook in de lach "BOE" schreeuwt er opeens iemand in mijn oor ik spring zeker 10 meter de lucht in "wtf man ik schrok me rot" ik draai me om en zie Henry, Madelief en Tessa, iedereen lacht me uit en uiteindelijk lach ik mee. "Hebben jullie eten bij jullie" zegt Jackson als we binnen zijn gekomen ik grinnik en ik laat de blikken cola zien "ik heb chips bij me" roept Madelief "ik heb niks bij me want ik ben het vergeten" zegt henry schouder ophalend "Ik heb mezelf meegenomen en wat repen chocola" Tessa gooit de chocola op het aanrecht en ik doe het zelfde met de cola die ik mee heb genomen "welke film gaan we kijken" roept Henry en hij springt op het bank "uh je hoeft mijn bank niet kapot te maken" Jackson kijkt met een raar gezicht naar Henry en we schieten allemaal in de lach "we gaan horror kijken" zegt Tessa vast beraden "hmm ik dacht het niet" ik ben altijd zo bang geweest voor horror films dus dat gaat hem niet worden "actie dan" stelt Madelief voor we knikken allemaal en besluiten om Jumanji te gaan kijken "kan iemand de zak chips aangeven" Henry kijkt ons aan en Tessa gooit een zak chips naar zijn hoofd en we schieten meteen in de lach.

"bro we hebben letterlijk alles gegeten" Henry staat op en gooit alle lege zakken chips weg "nee wij hebben niet gegeten jij hebt gegeten Henry" ik sta op om hem te helpen Henry legt zijn hand op zijn hart en kijkt ons nep gekwetst en ja voordat we het weten schieten we weer in de lach "het was een goeie film" zegt Jackson en hij zet de tv uit  we zeggen dat het klopt "weirdo's ik moet naar huis" ik kijk naar mijn horloge "ik moet ook gaan" Madelief staat op en loopt met me mee "tot maandag" roepen ik en Madelief en zij zeggen gedag terug "hoe gaat het met jou en Alex" vraagt Madelief als we buiten staan "prima" zeg ik snel "Hayley" ze trekt haar wenkbrauwen op "oké oké ik heb misschien gekust met hem" ik kijk haar aan en wacht op haar reactie ze staat een paar seconden met een open mond naar mij te kijken "OMG AAAAHHH" gilt ze enthousiast en ik lach me kapot "maar" zegt ze opeens helemaal serieus "je moet wel uitkijken he want hij is wel de Badboy van de school" Madelief kijkt me dood serieus aan en ik zeg dat het helemaal goed komt. We wonen niet ver van elkaar af dus de grootste stuk fietsen we samen en kletsen we nog een heel stuk door totdat ze af moet.

Als ik thuis ben krijg ik een bericht van Tessa

Tessaaaaa: Ik ga Alex afmaken

U: wat is er

Tessaaaaa: shit je weet niet wat er is gebeurt

U: wat is er Tessa

Tessaaaaa: wacht ik kom naar je toe

U: oké

Mijn hart begint sneller te kloppen ik probeer me af te leiden dus ik open insta en dan zie ik het Mackenzie heeft een foto geplaats met haar en Alex KUSSEND. Kutzooi
Ik weet we hebben niks maar alsnog. Na gister. Hij heeft toch wel een beetje iets goeds in zijn hart.

hoe kon hij me dit aandoen nadat ik hem mijn verleden heb laten zien'

"Hayley" schrikt Tessa en Madelief als ze voor de deur van mijn slaapkamer staan ze rennen naar me toe en knuffelen me "ik ga die Alex echt afmaken" zegt Tessa woedend "en ik ga die verdomme slet Mackenzie af maken" Madelief knuffelt mij.

"Ik hou van jullie" zeg ik als we bij de deur staan "ik ook van jou" Madelief droogt haar tranen en geeft me nog een knuffel dan komt Tessa er ook bij "tot morgen schat" zegt Tessa en gaan dan weg ik doe de deur dicht en ik zucht". "Hayley wat is er toch aan de hand" mijn moeder komt naar me toe "jongens probleem" zucht ik en ze geeft me een knuffel "ik kan nu al zeggen dat hij jouw niet verdient en naar de hel mag lopen" ze ziet er serieus uit maar ik weet dat ze grapt "trouwens er ligt een bak ijs in de vriezer" voor dat ze haar zin heeft afgemaakt ren ik er al naar toe.

His eyes found hersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu