Ik heb ervoor gezorgd dat Tessa en Henry naar het feest komen, dus die halen mij op om 20:00 uur. Madelief mocht niet van haar ouders gaan en Jackson had geen zin in een feestje dus die twee komen niet.
Ik trek een jurkje aan met een dun vestje en laat mijn bruine haren los, ik doe lichtjes mijn make-up en loop dan naar beneden. "Alex mijn vrienden komen mij ophalen" zeg ik wanneer ik mijn sleehakken aan doe hij knikt en geeft me dan een kus op de lippen. Er wordt aangebeld en ik doe de deur open "hallootjes" zeg ik wanneer ik Henry en Tessa zie "hallo poepie" grinnikt Tessa "lang niet meer gezien" zegt henry en hij geeft me een knuffel, ik hoor Alex kuchen en ik grinnik ik geef hem snel ook een knuffel en hij geeft me een kus op de wang. Wanneer ik los laat zie ik Tessa en Henry mij aankijken "laten we gaan" zeg ik en we lopen de deur uit.
"Wat gebeurde er nou net" gilt Tessa als we in de auto zitten "Alex is mijn vriendje" grinnik ik en ze kijken me met open mond aan "hoe? wat? wanneer?" gilt Tessa en Henry schiet in de lach "vandaag vroeg die of ik zijn vriendin wou zijn" zeg ik "en we zijn op een date geweest" ik kijk hun lachend aan, ik zeg niks over de bibliotheek.
"Hij is niet lelijk" zegt Henry opeens en we schieten in de lach, Henry is sinds hij 13 was uit de kast en heeft sinds dien allemaal knappe vriendjes gehad.
We stappen de auto uit en lopen het feest in ik ruik meteen de zweet en de drankgeur en trek een vies gezicht. Tessa pakt mijn hand vast en trekt me naar de dansvloer we dansen nog een beetje totdat iemand tegen me aan danst ik draai me om en zie dat het Henry is ik lach en dans met hem mee.
'ik heb het warm" roep ik boven het muziek uit Tessa knikt en ik loop naar de bar om wat drinken te gaan halen "mag ik een cola" zeg ik tegen de barman hij maakt het klaar voor me en ik kijk hoe hij het doet hij geeft me de cola en ik drink ervan "hoe vindt je het feest" zegt een meisje naast me "leuk" ik kijk naast me "Sophie" grinnik ik "Hayley" zegt ze lachend "wat leuk je weer te zien" zegt ze en ik neem een slok van mijn cola "hoe gaat het met je vinger" vraag ik ze laat me de vinger zien die in het verband zit "gekneusd" zucht ze "mag ik een cocktail" vraagt ze aan de barman en hij knikt "wat voor een cocktail" vraagt hij "doe maar Mojito" zegt Sophie en we kijken allebei naar hoe het wordt gemaakt. "Drink jij" vraagt Sophie en ik schud mijn hoofd "nee ik ben nog maar zestien" zeg ik tegen haar en ze grinnikt "wat maakt het uit ik ben 17 en drink toch" zegt Sophie en ik grinnik "morgen wordt ik 17" zucht ik "alvast gefeliciteerd" zegt ze "dankjewel" ik glimlach naar haar.
"Shit" zeg ik zachtjes ik heb helemaal vergeten te zeggen dat ik naar een feestje ging mijn moeder gaat me vermoorden ik neem afscheid van Sophie en loop naar buiten waar het stil is en ik kijk om me heen ik zie een stelletje die aan het zoenen is als ik beter kijk zie ik dat het Mackenzie is
Met Alex.
JE LEEST
His eyes found hers
RomanceEen naïef meisje en een gevaarlijke badboy. Zij is voorzichtig met alles. Hij heeft schijt aan alles. Zij zoekt naar ware liefde Hij kent geen liefde Zij weet dat hij gevaarlijk is. Hij wilt haar beschermen. Allebei een traumatische verleden d...