29.

1.6K 29 4
                                    

Alex Wooden

Ik ben nu al een tijdje thuis te bellen met Nick. Over Nicole en waarom hij haar heeft vermoord. De verklaring is dat hij haar gewoon gebruikte voor seks en daarna heeft vermoord omdat ze irritant was.

Hayley moet echt uit de buurt blijven van Nick hij is gevaarlijk

Ik loop naar Hayleys kamer en pak weer een lolly, al vind ik ze niet heel lekker. Het doet mij denken aan haar. Ik trek de verpakking ervan af en gooi het weg in haar prullenbak. Ik stop de lolly in mijn mond en zuig eraan. Ik ga op haar bed liggen en wacht tot ze thuis is, zodat ik kan vertellen waarom Nicole is vermoord. Wanneer ik klaar ben met mijn lolly leg ik het plastic stokje op haar nachtkastje.

Ze laat een gilletje en slaat een hand voor haar mond. Wat schrikt ze snel zeg.
"Je liet me schrikken Alex, wat doe jij hier" ze legt haar te grote rugzak op haar bureaustoel. "over vandaag je moet je mond houden over dat meisje die je hebt gevonden in wc" zeg ik met een bazige toon. Als mensen erachter komen dat Nick iemand heeft vermoord. Kan de Maffia een groot probleem krijgen en de Maffia kan ons een flinke boeten laten betalen.

"Ze heet Nicole" mompelt ze geïrriteerd. "Hayley Brown je houdt je mond hierover" als ze haar mond niet gaat houden kan zij ook diep in de shit komen. Wat niet gaat gebeuren zolang ik bij haar ben. "Is goed Alex" mompelt ze. Ik slaak een geïrriteerde zucht "Je hoeft niet te mompelen je kan ook normaal praten" zeg ik. Ze rolt haar ogen en loopt naar haar kledingkast.

Ik wil wat zeggen over haar rollende ogen maar doe het toch niet. Voordat ik haar nog ga kwetsen. Ze pakt een rode bikini en een zwarte bikini en legt hem naast mij op het bed. Ze kijkt naar de bikini's op haar bed, niet wetende welke ze aan kan doen. Ik help haar door te zeggen dat ze de zwarte moet pakken. Wetend dat ze toch de rode bikini gaat pakken. En grinnik even als ze de rode pakt. Mijn plannetje heeft gewerkt.

Ze loopt weer terug in haar rode bikini.

Holy shit

Ze heeft een korte broekje die ze eerder ook aan had. Bij haar bovenkant heeft ze alleen haar bikinitopje aan , geen t shirt. Ze ziet dat ik naar haar lichaam staar en trekt snel een topje aan om haar mooie bovenkant te verbergen.

'Wow' mompel ik

"Ga niet mompelen Alex je kan ook normaal praten" zegt ze. Ik sta op van haar bed en loop naar haar toe. Ze botst met haar rug tegen de muur en ik grinnik in mij zelf.

Ik kijk in haar ogen proberen te lezen of het goed met haar gaat wanneer het me niet lukt vraag ik het haar "gaat het schoonheid" ik kijk van haar mooie ogen naar haar volle lippen die ik maar al te graag wil kussen. Ze draait haar hoofd weg zodat ik haar niet meer kan aankijken "het gaat goed" zegt ze zachtjes. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Ik pak haar kin vast en zorg ervoor dat ze mij aankijkt. Ik leg mijn voorhoofd op die van haar en sluit mijn ogen. "Ik weet dat het niet gaat engel"

Wacht, noemde ik haar nou net engel

Het voelt zo fijn dat ik haar bij mij voel. Ze geeft mij een warme gevoel die ik nooit heb gehad. "Waarom vraag je het dan" zegt ze zachtjes, ik weet niet wat ik erop moet antwoorden en besluit haar vraag te negeren.

"Was Nicole een goede vriendin" vraag ik haar en ze is even stil voordat ik haar zachte stem hoor praten. "Haar zusje is bevriend met mijn broertje, ze zitten in de zelfde klas" zegt ze zachtjes. "Ik moest altijd met haar oppassen als Tom en haar zusje gingen afspreken" Ik hoor haar snikken en open mijn ogen "ze is dood Alex" fluistert ze en ik leg voorzichtig mijn grote handen op haar zachte wangen. Ik veeg haar tranen weg met mijn duim.

"Het spijt me" ik wil zo graag haar pijn wegnemen, ik zou er alles aan doen om haar pijn af te nemen.

Wanner ik haar wangen loslaat legt zij haar zachte handen op mijn wangen. Zodat ik niet weg ga. We blijven nog zo een beetje staan. Zij die mijn wangen vast heeft. Met onze voorhoofden tegen elkaar.

Wanneer ze mij aanraakt is die leegte er niet meer. Ik voel me warm bij haar.

De bel gaat en ik zucht even. Ze laat mij los en meteen voel ik die leegte weer. Ze loopt de kamer uit. En ik sta daar maar alleen in haar kamer. Te verwerken wat er net allemaal is gebeurt.

---------------------------------------------

Wat vonden jullie ervan om de POV van Alex te zien moet ik het vaker doen comment wat je denkt.

His eyes found hersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu