30.

1.7K 41 2
                                    

"Drie twee één bommetje" roepen we allemaal tegelijkertijd en springen in het water. Het koude water komt in contact met mijn warme lichaam. Ik zwem snel weer naar boven om lucht te krijgen en ga met mijn handen over mijn haar als ik boven water ben.

Ik zie Henry mijn kant op zwemmen en duikt dan verder in het water. Terwijl ik in de lach schiet, kijk ik naar beneden zoekend waar die naartoe is gezwommen. Ik voel opeens dat ik word opgetild door iemand. Ik slaak een gil en om mij vast te houden leg ik mijn handen op zijn hoofd. Ik zie aan de blonde haren dat het Henry is en ga met mijn vingers door zijn natte haar. "Ben ik niet te zwaar Henry". Hij heeft een tengere lichaam en ik ben hier niet de lichtste. "Nee joh ik kan je gewoon dragen".

Hij heeft mij vast door zijn handen om mijn onderbenen te klemmen. Wanneer ik voor mij kijk zie ik dat Tessa wordt opgetild door Jackson.

Cute

Ik kijk naar Madelief die zit te zonnen op een ligbed. Ze heeft een grote zonnebril op waardoor ik niet kan zien of ze slaapt of niet.

"Wie elkaar kan afduwen wint" roept Tessa terwijl ze zich goed vast houdt aan Jackson. "Drie twee een start".

Tessa pakt mij van de schouders vast en duwt mij naar achter. Het lukt Henry te blijven staan en ik doe precies het zelfde, ik duw haar van de schouders en ook hun lukt het om te blijven staan. Terwijl we bezig zijn elkaar af te duwen zitten we in de slappen lach. En voordat we het weten vallen ik en Tessa tegelijkertijd in het water.

-----------------------------

"Was echt leuk vandaag, tot morgen" zeg ik wanneer ik voor de deur sta om mijn vrienden uit te zwaaien. Ik sluit de deur wanneer iedereen is wegegaan en loop weer naar de tuin om te gaan zonnen. Ik trek mij shirt en broekje weer uit en ga in mijn bikini liggen op de ligbed. Ik doe mijn zonnebril op en sluit mijn ogen.

"OMG" roep ik wanneer iemand water over mij heen gooit. Ik zie dat Alex helemaal stuk gaan. Hij heeft een beker glas in zijn hand terwijl hij voor mij staat. "Was dat nodig" ik doe mijn zonnebril af en ga zitten op het ligbed terwijl ik hem geïrriteerd aankijk. Hij legt de beker op het kleine tafeltje terwijl hij nog lichtelijk zit te grinniken en gaat dan naast mij op het ligbed zitten. "Ik wou je wakker maken want ik wist niet of je was ingesmeerd" zegt hij als domme reden.

"Natuurlijk heb ik me al ingesmeerd" snauw ik. Hij grinnikt even wanneer hij mijn geïrriteerde toon hoort. Hij doet zijn t shirt uit en gooit zijn spullen die in zijn zakken zat op het ligbed naast mij. Zonder dat ik het door heb staar ik naar zijn tattoos op zijn borsten, wat mij opvalt is dat hij geen tattoos heeft op zijn buik. Hij pakt opeens mij vast en legt zijn ene hand onder mijn benen en de andere onder mijn hoofd, net zoals een bruid die net is getrouwd. Ik leg mijn handen om zijn nek hopend dat hij mij er niet in laat vallen. Wanneer hij bij de rand van de zwembad is gooit hij mij helaas in het water. Mijn warme huid komt weer in contact met de koude gloor water. Ik zwem weer naar boven en kijk ik boos naar Alex. Voordat ik wat kan zeggen springt hij er ook in. Ik draai mij om zodat niet al het water op mij komt.

"Ik ben lang niet meer in het zwembad geweest" zegt hij wanneer hij weer boven water is. Ik kijk hem nog steeds boos aan, omdat ik het ijskoud heb in het water en ik net nog lekker zat te slapen. "Awh ben je nog boos op mij" zegt hij met een sarcastische toon en zwemt mij kant op. Ik sta daar maar aan de rand van de zwembad. Mijn voeten komen net niet op de grond, Alex aan de andere kant komt er wel bij en heeft nog zijn hele schouder boven het water zitten.

Hij staat zo dichtbij mij dat onze bovenkanten elkaar aanraken. Hij pakt mijn hand en neemt mij naar het midden van het zwembad. Ik probeer boven water te blijven wat niet echt lukt omdat ik er niet bij kan. Alex ziet dat ik er mee worstel om met mijn hoofd boven water te blijven en trekt me naar zich toe. Hij tilt mij een beetje op zodat ik met mijn benen hem vastklem. "Zo beter" hij heeft zijn armen op mijn heupen en ik heb mijn armen achter zijn nek terwijl mijn benen om zijn heupen zitten. Ik knik en kijk naar boven. De zon gaat al langzaam naar beneden en zorgt ervoor dat het wat kouder is. "Als kind was ik altijd in het water, ik vond zwemmen zo leuk. Ik was er eerlijk gezegd wel goed in" zeg hij terwijl hij mij diep aankijkt. Ik durf de oogcontact niet te verbreken en luister rustig naar hem. "Als ik in het zwembad zat en het was koud ging ik een kopje onder water, want in het zwembad waait het niet dus zorgt ervoor dat het minder koud was" hij laat mij los en gaat een kopje onder. Ik kijk hoe die naar benden gaat en na ongeveer 10 seconden weer omhoog gaat. Ik doe het zelfde als hem en ga ook een kopje onder wanneer ik onder water ben voel ik de koude wind niet, precies wat hij zei. Ik ga weer omhoog voor lucht en hij kijk mij met een glimlach aan.

Geen grijns die hij altijd heeft.
Hij heeft een glimlach die ik nooit heb gezien.

Hij pakt mijn armen vast en trekt mij mee onder water. Wanneer we onder water zitten komt hij steeds dichterbij er en legt zijn handen op mijn wangen voordat hij mij kust. Het voelt zo raar, maar ook zo fijn tegelijkertijd. We gaan weer naar boven zonder onze kus te verbreken. Hij legt zijn handen op mijn heupen en geeft het een kneep zodat ik mijn benen over hem heen moet doen. Ik leg mijn benen over zijn heupen en hij gaat met zijn handen over mijn kont voordat hij ze weer terug legt op mijn heupen. Ik doe mijn mond open en hij legt zijn tong in mijn mond. Het kussen wordt nu meer zoenen en voordat ik het weet voel ik zijn warme lippen op mijn nek. Hij geeft mij natte maar korte kusjes op mijn nek en ik leg mijn handen in zijn natte haren.

Waar ben je mee bezig Hayley, hoor ik een stemmetje opeens in mij hoofd.

Ik laat mij los van Alex en kijk hem aan. "Wat is er" Hij kijkt mij verward aan van waarom ik opeens ben gestopt. Ik schud mijn hoofd van dat het niks is en zwem naar de rand van het zwembad. Ik klim eruit en pak het handdoek van de ligbed.

"Hayley" hij klimt de zwembad uit en gaat tegenover mij staan. "Waarom stopte je opeens"


-------------------------------

Ik ben al bij hoofdstuk 30 omgggg.

comment wat je van dit hoofdstuk vind. En geef het een ster als je hem leuk vond :)

His eyes found hersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu