"Eindelijk school is voorbij" Henry gooit zijn arm om Tessa heen. "Hoe laat moeten we naar jouw komen" vraagt Jackson aan mij en ik schrik weer op van mij nare gedachtes. "Hayley gaat het" Madelief kijkt mij bezorgd aan en ik knik.
Ik kijk naar mijn telefoon en zie dat het 14:07 uur was "jullie kunnen rond 15:00 uur wel komen" zeg ik en ze knikken allemaal "ik heb echt zin om weer te gaan zwemmen" zegt Tessa wanneer we bij onze fietsen staan "me too" Henry pakt zijn groene fiets uit de rek en wacht op ons "raar dat het in maart al 26 graden is" zegt Jackson en ik ga naast Henry staan met mijn zwarte fiets."Tot zo" roep ik voordat ik moet afslaan om naar mijn huis te fietsen. De anderen roepen ook iets van gedag voordat ze ook ieder hun kant op moeten gaan.
Ik loop mijn kamer in en zie Alex op mijn bed liggen. Ik laat een gilletje uit en doe daarna een hand op mijn mond "je liet mij schrikken Alex, wat doe je hier" ik leg mijn tas op mijn bureaustoel en kijk hem aan "over vandaag je moet je mond houden over dat meisje die je hebt gevonden in wc" zegt hij en je hoort aan zijn stem dat hij dood serieus is. "Ze heet Nicole" mompel ik.
"Hayley Brown je houdt je mond hierover" hij toont een nadruk op mijn achternaam. "is goed Alex" mompel ik weer "ga niet mompelen je kan normaal praten" hij kijkt mij geïrriteerd aan. Ik negeer zijn opmerking en loop naar mijn kledingkast. Ik pak een rode bikini en een zwarte bikini, ik leg ze op mijn bed en kijk erna.
"De zwarte bikini past wel goed bij je mooie lichaam" hij kijkt op en neer naar mijn lichaam. Ik pak de rode bikini van het bed en loop ermee naar de badkamer. Ik pakte alleen maar de rode bikini om Alex te irriteren.
Ik trek mijn rode bikini aan en doe mijn korte broekje eroverheen aan. Ik loop dan weer naar mijn kamer. Waar Alex nog steeds languit op mijn bed ligt. Hij kijkt mij aan en zijn ogen worden groter wanneer hij mij ziet. "Wow" mompelt hij terwijl hij nog steeds naar mij kijkt. "ga niet mompelen je kan normaal praten" zeg ik terug en loop naar mijn kleding kast om een krop top aan te trekken. Ik pak een witte topje met een band naam erop die ik niet ken en trek hem snel aan zodat mijn bovenkant ook bedekt is. Ik hoor Alex zuchten door mijn opmerking en ik grinnik zachtjes. Hij staat op van mijn bed en loopt naar mij toe. Hij staat dichtbij mij en om ruimte te creëren stap ik naar achter. Ik voel de koude muur op mijn rug. En ik zie dat Alex mij aankijkt. Hij kijkt mij in de ogen. Het lijkt net alsof hij mijn ogen leest. "Gaat het schoonheid" vraagt hij me zachtjes. Hij kijkt van mijn ogen naar mijn lippen.
Ik draai mijn hoofd weg wanneer onze neuzen elkaar bijna aanraken. "Ja het gaat" zeg ik met een schorre stem. Ik kuch even om die schorre stem weg te halen. Hij pakt mijn kin en draait het zijn kant op zodat ik hem weer aankijk. Hij legt zijn voorhoofd op mijn voorhoofd "ik weet dat het niet gaat engel" fluistert hij.
Wacht, noemde hij mij nou net engel
Hij heeft zijn ogen gesloten en ik zucht "waarom vroeg je het dan" ik sluit net als hem mijn ogen ook.
"Was Nicole een goede vriendin" hij negeert mijn andere opmerking "haar zusje is bevriend met mijn broertje, ze zitten in de zelfde klas" ik voel de tranen in mijn ogen branden. Alex blijft stil en ik zie dat als teken dat ik verder kan praten "Ik moest altijd met haar oppassen op haar zusje en mijn broertje"
"Ze is dood Alex" ik probeer zo hard om niet te huilen. Wanneer ik een hand op mijn wang voel merk ik dat ik huil. Hij veegt mijn tranen weg met zijn duim. Terwijl we nog steeds onze voorhoofden tegen elkaar hebben. Het voelt zo fijn om hem bij me te hebben en dit positie dat onze voorhoofden tegen elkaar liggen voelt zo troostend.
"Het spijt me " fluistert hij.
We zijn een tijdje stil het enige wat je hoort is mijn zachte gesnik. Hij haalt zijn grote warme handen weg van mijn wangen en ik leg nu voorzichtig mijn handen op zijn wangen zodat hij niet weggaat van mij.
Ik wil wat zeggen maar houdt toch mijn mond. Ik hoor de bel gaan beneden en bedenk me dan dat het vast mijn vrienden zijn die is gekomen. "Ik ga naar beneden" zeg ik zachtjes en ik laat hem los.
------------------------------------------
De is een kortere hoofdstuk omdat dit een dubbele update gaat worden
de volgende hoofdstuk gaat over de POV van Alex.
JE LEEST
His eyes found hers
RomanceEen naïef meisje en een gevaarlijke badboy. Zij is voorzichtig met alles. Hij heeft schijt aan alles. Zij zoekt naar ware liefde Hij kent geen liefde Zij weet dat hij gevaarlijk is. Hij wilt haar beschermen. Allebei een traumatische verleden d...