Ik loop met mijn handdoek om mij heen naar binnen. Alex loopt met grote stappen achter mij aan. Ik voel dat hij zijn grote hand op mijn arm heeft geklemd. Hij draait mij om en ik knal tegen de muur aan. Hij komt met zijn bovenlichaam dichterbij mij "Waar ben ik mee bezig" zeg ik zachtjes. Hij kijkt mij verwarrend aan alsof hij geen idee heeft waarover ik praat.
"Alex vindt je me leuk"
Hij denkt na over mijn vraag. Hij heeft zijn ogen nog steeds op mij gericht.
Hij breekt de oogcontact en kijkt naar beneden. Ik pak met mijn vingers de kin van Alex en duw zijn hoofd omhoog, zodat hij mij aankijkt. Plaats van te antwoorden op mijn vraag, voel ik zijn lippen op de mijne.
Zijn koude lippen op mijn koude lippen. Het lijkt net alsof onze lippen puzzels zijn en het past perfect bij elkaar. Ik verbreek de kus en kijk hem aan. "Ik ga me omkleden" mompel ik en hij knikt. Ik loop naar boven en Alex doet het zelfde.
Wanneer ik in de badkamer ben zet ik de douche aan en kijk ik naar Alex die ook in de badkamer staat. Hij heeft nog steeds alleen een zwarte zwembroek aan en het is moeilijk om niet de hele tijd naar zijn sixpack te kijken. "Je kunt gaan Alex" grinnik ik zacht "kan ik niet mee douchen engel". Ik schud lachend mijn hoofd en duw hem met moeite de badkamer uit.
Ik kleed mij uit en stap de douche in. Wanneer ik in de douche zit heb ik pas door hoe koud ik het net had. Ik warm mezelf op door een warme douche te nemen.
Ik stap de douche weer uit wanneer ik klaar ben en wikkel mezelf in een handdoek. Ik loop mijn kamer in en zie dat Alex op mijn bed ligt met natuurlijk een lolly in zijn mond. Hij heeft nog steeds zijn natte zwembroek aan en dat zorgt ervoor dat mijn bed helemaal nat van wordt.
Ik loop naar mijn kast en pak een joggingsbroek en hoodie uit de kast. Ik loop ermee weer naar de badkamer en kleed mij om, Ik kam ook meteen mijn haar en doe wat crèmepjes op mijn gezicht. Ik merk dat dit niet mijn hoodie is dus ik loop weer terug naar mijn kamer om aan Alex te vragen of het van hem is. Wanneer ik de kamer in loop zie ik Alex tv kijken. Zit hij nu friends te kijken.
Dat is mijn lievelingsserie.
Hij kijkt op van de tv en kijkt mij aan. Zijn ogen worden groter en zijn mond gaat een stukje open. Hij haalt een hand door zijn bos haar. "Is dit van jouw" ik kijk naar de grijze hoodie die ik aan heb. Hij kucht even voordat hij wat zegt "ja die is van mij"
"Oh oké dan trek ik wel een andere" De schoonmaker heeft volgens mij per ongeluk zijn hoodie in mijn kast gedaan, denkend dat die van mij is. Ik loop naar mijn kledingkast maar wordt tegen gehouden door Alex die naast mij is gaan staan. "houdt hem aan, het staat jouw beter schoonheid".
Hij haalt zijn lolly uit zijn mond en drukt hem tegen mij lippen aan en gebaart dat ik mijn mond open moet doen. Ik doe mijn mond open en hij stopt de kersen lolly erin. "We gaan zo een film hier kijken" roept hij voordat hij mijn kamer uit loopt. Ik hoor de douche opengaan, dat betekent dat hij nu gaat douchen
Moet ik met hem mee de douche in.
Ik grinnik even en besluit het toch niet te doen. Met Alex' lolly in mijn mond ga ik op mijn bed zitten en kijk ik verder naar friends.
"Ze waren gewoon uit elkaar" hoor ik Alex' zware stem zeggen, ik kijk naar de deur en zie hem staan in een joggingsbroek zonder t shirt. "Ze waren in een pauze, ze hadden het niet uitgemaakt" zeg ik opkomend voor mijn favoriete persoon in de serie.
Hij ploft naast mij op het bed en kijkt mee met mij naar de tv. We hebben het over Ross en Rachel in Friends. Ross was vreemdgegaan. Hij dacht dat ze uit elkaar waren en dat het wel mocht. Maar eigenlijk waren ze niet uit elkaar ze waren in een pauze en dat heeft niet de recht om meteen vreemd te gaan.
Hij pakt de afstandsbediening van het bed en zet een andere film op.
"Alex, dit is eng laten we wat anders kijken" ik leg een kussen voor mijn gezicht zodat ik de enge beelden niet meer zie. Ik hoor Alex grinniken en zet de film uit. "Sukkel" ik gooi mijn kussen tegen zijn gezicht aan. Die hij natuurlijk vangt. Dat zijn snelle reflecties zeg.
Hij gooit de kussen tegen mijn hoofd aan en ik heb niet echt snelle reflecties dus die kussen komt hard aan op mijn gezicht.
"Ik ga een film opzetten" ik wil de afstandsbediening pakken maar hij is sneller dan mij en pakt het af. Ik wil het van zijn hand afpakken maar het lukt niet. Hij strekt zijn arm naar achter zodat ik er niet bij kan. Zonder na te denken ga ik op hem zitten zodat ik erbij kan. Wanneer ik hem heb merk ik het pas en wil ik eraf gaan. Hij houdt mij tegen door zijn handen op mijn heupen te leggen.
Ik leg mijn handen achter zijn nek en kom dichterbij er met mijn hoofd. Net wanneer hij denkt dat ik hem ga kussen ga ik van hem af. Alex kijkt mij geïrriteerd aan en ik moet even grinniken "komt ervan als je een horror film opzet".
Ik zet de Notebook op de mooiste film aller tijden. "Dit is zo saai" zeurt Alex en ik grinnik. Hij haalt weer een hand door zijn haar, wat hij laatste tijd vaak doet en kijkt naar mij. Ik draai mij om en kijk hem aan. "Wat is er".
"Dit is de saaiste film ever"Wat zeurt hij veel zeg. Ik negeer hem en kijk verder naar de film. Ik zie dat Alex meer op mij aan het focussen is dan op de film.
--------------------------------
Yep daar komen de tranen. Ik probeer ze in te houden maar dat lukt nooit bij deze film. We zijn nu bij de einde van de film en ik barst in huilen uit. Ik zie dat Alex bezorgt naar mij kijkt en ik probeer uit te leggen dat het door de film komt. "Wat een kut film zeg" hij veegt mijn tranen weg met zijn hand. "Hoe kan je hiervan niet emotioneel worden".
"Ik huil niet" zegt hij kort. "Hoezo niet"
"Ik ben niet zo een emotioneel persoon"
"Iedereen huilt toch" zeg ik terwijl ik weer friends opzet.
"Zoals ik zei ik huil niet""Ik heb honger" zeg ik om de onderwerp te veranderen. Ik stap de bed uit en Alex doet het zelfde. "Ik ook" hij loopt met mij mee de kamer uit. "Laten we wat gaan bestellen" hij pakt zijn telefoon uit zijn joggingszak "wat wil je eten" vraagt hij terwijl hij naar zijn telefoon staart. "sushi" roep ik meteen
"Pizza is ook lekker" zeg ik daarna
"Kies jij maar mij lukt het niet" zucht ik. Hij grinnikt even en typt een nummer op zijn telefoon. Hij belt en bestelt pasta.
We wachten op het eten terwijl we op de bank zitten. Ik scrol een beetje door Insta en Alex belt met iemand.
"Hoezo kan Henk dat niet hij is sterk genoeg" roept hij tegen de telefoon, ik kijk op van mijn telefoon en zie hoe hij opstaat en ijsbeert door de kamer. "Deze zaterdag geven we de voorraad geld en drugs" hij haalt een hand door zijn haren.
Zei die net drugs of heb ik het niet goed gehoord.
"Zolang ze bij mij is, is ze niet in gevaar" zegt hij boos.
Heeft hij het over mij ?
Er wordt aangebeld en Alex kijkt mij aan. "Ik ga wel" mompel ik.
Ik loop naar de deur en zie een jongen rond mij leeftijd voor de deur staan. Hij geeft mij een plastic tas met eten en glimlacht naar mij."hey schat, mag ik je nummer"
Voordat ik wil antwoorden komt Alex naast mij staan "nee je mag haar nummer niet" hij legt 2 briefjes van tien op zijn zwarte tas en klapt de deur dicht voor zijn neus. "Dat was gemeen" zeg ik zachtjes voordat ik de woonkamer inloop. Ik leg de grote tas op de eettafel en loop naar de keuken om bestek te pakken. "Hoezo was ik gemeen" zegt hij wanneer ik weer terug ben. Ik negeer hem en leg de bestek op tafel. Hij loopt naar mij toe en duwt mij naar achter. Ik bots weer tegen de muur aan. Hij komt met zijn gezicht dichter bij mij. Hij kust een voor een de zijkant van mij nek tot aan mijn oor en fluistert dan
"Jij bent van mij alleen van mij en ik ga fucking iedereen vermoorden die ook maar een finger op je legt"
JE LEEST
His eyes found hers
RomanceEen naïef meisje en een gevaarlijke badboy. Zij is voorzichtig met alles. Hij heeft schijt aan alles. Zij zoekt naar ware liefde Hij kent geen liefde Zij weet dat hij gevaarlijk is. Hij wilt haar beschermen. Allebei een traumatische verleden d...