14.

2.2K 35 5
                                    

Als we de school in lopen zien we Henry en Jackson op ons afkomen "hallo jochies" zegt Tessa en ze geeft een high five aan de jongens  "Ik ga even naar mijn kluisje om mijn boeken te halen ik zie jullie zo wel bij wiskunde" ik loop weg en was van plan om naar mijn kluisje te gaan maar wordt meegetrokken naar een bezemkast "laat me los" piep ik bang "schoonheid wees niet zo bang" hoor ik een bekende stem zeggen "Alex" zeg ik met een bibberende stem "ja ik ben het" hij doet het licht aan "sukkel" ik geef hem een stoot tegen zijn arm "au" zegt hij overdreven en wrijft over zijn 'pijne' plek "wat is er Alex" geïrriteerd kijk ik hem aan "ik wou je wat vragen" zegt hij nerveus ik knik "wil je met mij op een date" hij kijkt me nieuwsgierig aan wachtend op mijn antwoordt, ik wil wat zeggen maar wordt gestoord door iemand die de deur open doet "oh shit" zegt Alex "wat doen jullie hier" schreeuwt de conciërge boos "sorry" zeg ik snel en loop de bezemkast uit.

Ik kom nog net op tijd in de klas en ga naast Madelief zitten "Hayley waar bleef je" fluistert Madelief "ik moest naar de wc" lieg ik en zij knikt. Terwijl de docent uitleg geeft stormt Alex de klas in "weer te laat Alex" hoofdschuddend kijkt de docent hem aan "sorry hoor" zegt Alex sarcastisch "heb je nou een grote mond tegen mij" zegt de docent boos Alex lacht en gaat zitten.

*na school*

"Ik ben er weer" roep ik vanuit de hal "hallo lieverd" mijn moeder komt de hal in en geeft mij een knuffel "hoe was het op school" vraagt ze "prima, we hebben een proefwerk gehad die ging wel goed" zeg ik "welke vak" vraagt ze door "Engels" antwoordt ik haar vraag  "daar ben je wel goed in" grinnikt ze ik knik en ze loopt dan naar de woonkamer. Ik wou net naar boven lopen maar er wordt aangebeld "Hey schoonheid" zegt Alex en hij kijkt me aan met zijn mooie bruine ogen "hey" begroet ik hem terug en wil dan naar boven lopen "Hayley wil je nog met mij op een date" vraagt hij zenuwachtig, sinds wanneer is hij zo verlegen "ja" zeg ik en Alex krijgt een glimlach op zijn gezicht hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel en ik knuffel hem terug , wat voelt het toch fijn om hem bij me te voelen "dankjewel schoonheid" fluistert hij in mijn haar. "Ik haal je op om 19:00 uur" zegt hij en loopt dan weer de deur uit. Als ik boven ben besluit ik mijn huiswerk te maken "Hayley" klopt iemand aan de deur "kom maar binnen" zeg ik "ik heb een sandwich gemaakt" zegt de kokkin "dankjewel" ik glimlach dankbaar naar haar ze legt de sandwich op mijn tafel en loopt dan mijn kamer uit terwijl ik van mijn sandwich eet kijk ik Friends.

Wanneer ik op mijn telefoon kijk zie ik al dat het half 6 is, de tijd is snel gegaan toen ik mijn sandwich at was het nog half 4. Ik sta op en bedenk een outfit om aan te doen. Ik besluit om een mom jeans aan te doen met een strakke trui zodat je mijn figuur erin ziet en een lichte make-up look mijn bruine haren laat ik los.  Wanneer ik klaar ben is het 19:00 uur en hoor ik beneden iemand aanbellen. Ik loop naar beneden en doe de deur open "Mackenzie" zeg ik verbaasd

His eyes found hersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu