18.

2.1K 33 11
                                    

"Hayley wordt wakker we moeten ons weer gaan verstoppelen" zegt Alex en ik doe voorzichtig mijn ogen open "wist je dat je heel mooi bent als je slaapt schoonheid" zegt Alex en ik probeer niet te blozen "het is echt niet comfortabel om in een broek te gaan slapen" zeg ik grinnikend, ik hoop niet dat mijn make-up is uitgelopen want dat zal echt gênant zijn "kom schoonheid we moeten ons verstoppen voordat we op hete draad worden betrapt" grapt Alex en ik begin te lachen ik sta op en trek mijn schoenen aan. We lopen een wc hok in en wachten daar tot we onopgemerkt weg kunnen slippen.

"Dat was leuk" zegt Alex wanneer we weer buiten zijn en ik grinnik, we stappen de auto in en rijden naar huis. Hij legt zijn hand op mijn been en meteen vliegen er allemaal vlinders in mijn buik. Wat doet die jongen toch met mij. "Hayley" zegt Alex zachtjes en ik kijk hem aan "wat is er" zeg ik "ik heb een vraag" zegt hij zenuwachtig en ik knik "wil je mijn vriendin zijn" zegt hij en voordat ik nadenk over mijn antwoordt zeg ik ja en Alex glimlacht "ik wil je kussen maar dat gaat moeilijk terwijl ik auto rijd" zegt hij lachend en ik geef hem een kus op zijn wang.

Wanneer we zijn aan gekomen geeft Alex snel een kus op mijn mond en stapt dan de auto uit, hij doet lief mijn deur open en ik stap eruit "thanks" zeg ik lachend en hij schenkt me een glimlach. 

Mijn moeder had een bericht gestuurd dat ze vandaag niet thuis is wat wel fijn is geef ik toe, want dan hoef ik haar niet uitteleggen wat ik allemaal heb gedaan vannacht.

"Hayley" ik kijk hem vragend aan "laten we naar de bios gaan" zegt hij en ik knik "oké leuk ik ga me eerst even opfrissen" zeg ik en ik loop naar boven.

Ik douche snel en kleed me om als ik klaar ben loop ik weer naar beneden "welke film gaan we kijken" zeg ik als we weer in de auto zitten "ik had al even gekeken naar de films die er vandaag gaan spelen en er is alleen maar horror" zegt Alex en ik zucht, ik haat horror films "awhhh schatje ben je bang" zegt Alex grappend en hij kijkt me aan "ik ben niet zo snel bang hoor" lieg ik "ja ja Hayley je was al bang toen je een dinosaurus film zag" grinnikt hij  "maar het was ook heel eng" verdedig ik mezelf "Hayley het was 9+ zelfs Tom vond het niet eng en hij is 7" zegt Alex lachend en ik zucht die film was echt eng voor mij beleving.

"It 2" zegt Alex "ik haat clowns" grinnik ik. We lopen de zaal in en zoeken onze stoelen. "Ik heb een hekel aan reclames" zegt Alex zuchtend en ik schiet in de lach van de gezicht die hij maakt "ik vind het wel fijn want dan kan je voorbereiden op de film die je gaat kijken" leg ik uit en hij kijkt me niet begrijpend aan.

"Heb je de eerste deel van It wel gezien" fluistert Alex wanneer de film is begonnen "soort van" zeg ik en hij knikt, ik wou hem kijken met mijn vrienden groep maar ik scheet het in mijn broek ik heb daarna een week niet kunnen slapen.

"Alex ik vind het echt eng" piep ik en hij kijkt me even aan en denkt na hij pakt daarna me hand en houdt het vast er vliegt meteen vlinders in mijn buik en ik krijg het warm, wat doet die toch met me. "Zullen we anders gewoon weg gaan" zegt Alex en ik knik. We lopen de bios uit en besluiten om wat te gaan eten bij de mcDonalds. "Wat wil je eten" vraagt Alex aan mij en ik denk na "doe maar kip nuggets" zeg ik en hij geeft mijn bestelling door, zelf heeft die een hamburger menu gekozen. We eten onze eten op en rijden in stilte naar huis.

Wanneer we weer thuis zijn krijgt Alex een telefoontje. "Wat is er" zeg ik wanneer hij heeft opgehangen "vrienden van mij geven een feest" zegt hij "ga je daar naartoe" vraag ik hem en hij knikt "denk het wel" en hij kijkt mij aan "ik kom ook mee" zeg ik.

His eyes found hersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu