"Hayley" hoor ik Alex roepen "jaa" roep ik terug "ik heb een leuk idee" Alex loopt naar me toe en ik kijk hem vragend aan "laten we verstoppertje spelen" zegt Alex lachend "leuk" grinnik ik "oké jij gaat je verstoppen en ik ga zoeken" zegt hij en ik knik, hij begint te tellen en ik ren weg zoekend naar een verstopplek. Ik kijk om me heen en besluit me in de wc hok te verstoppen hetzelfde als toen we samen ons zaten te verstoppen toen de bieb ging sluiten. Mijn hart voel ik kloppen in mijn keel en mijn buik kriebelt van de spanning. Ik hoor voetstappen mijn kant op komen en ik hou mijn adem in "gevonden" zegt hij droog wanneer hij mijn wc deur open doet "hoe dan" zucht ik "ik ben een goede zoeker" grijnst hij en ik grinnik "nu ga ik zoeken en mag jij je verstoppen" zeg ik enthousiast en ik begin te tellen wanneer ik klaar ben met tellen kijk ik om me heen, waar kan hij toch zitten. Ik loop de wc's uit maar wordt tegen gehouden door twee paar armen om mijn middel "help" gil ik en ik hoor Alex grinniken hij draait me om en onze neuzen raken elkaar bijna aan, onze lippen lijken wel magneten en voordat ik het weet voel ik Alex's warme lippen op de mijne ik kus hem terug en ik voel Alex grijnzen tussen het kussen door en laat dan los om op adem te komen "dat wordt dus samen op de bank slapen" zegt Alex en hij geeft me een korte kus op de wang voordat hij wegloopt. Mijn lippen tintelen nog van de kus en ik krijg een glimlach op me gezicht.
"Hoe laat is het" vraag ik "01:00 uur" zegt Alex en ik pak mijn boek om weer verder te lezen "Hayley je vroeg me toch laatst wat mijn lievelingsboek is" Alex kijkt me aan en ik knik "pride and prejudice" zegt hij zachtjes en ik kijk enthousiast zij kant op "serieus" ik kijk blij zijn kant op "ik hou van pride and prejudice ik heb het iets van 10 keer gelezen " vertel ik enthousiast en Alex grinnikt "nooit verwacht dat de badboy een boek leest" zeg ik per ongeluk hard op "waarom had je dat niet verwacht" vraagt hij "je zei het zelf weet je nog" ik haal mijn schouders op en hij zeg niks meer "ik ga slapen" zegt hij even later.
Ik loop naar een stoel verder op en ga daar zitten. Ik ga weer verder lezen met pride and prejudice. Voordat ik het weet val ik in slaap op een stoel. "Help Help" roept iemand, Alex denk ik meteen en ren naar de bank waar die slaapt. Ik probeer hem wakker te maken door hem heen en weer te schudden maar het lukt niet "wordt wakker" roep ik en dan schrikt die wakker ik zucht opgelucht. "Ik dacht dat je bij mij ging liggen vanavond" zegt Alex zachtjes "sorry ik viel per ongeluk in slaap" zeg ik en voel me schuldig dat hij door mij een nachtmerrie heeft gehad. Ik ga naast hem liggen en kijk hem aan "sorry" zeg ik zachtjes "maakt niet uit" hij draait zicht mijn kant op en legt zijn hand op mijn wang "je bent zo fcking mooi" zegt hij en ik bloos "dankje" zeg ik zachtjes. Hij pakt me bij mijn middel en knuffelt me, ik leg mijn hoofd op zijn schouder en hij legt zijn hand op mijn rug "welterusten schoonheid" hij geeft een kus op mijn hoofd "welterusten" zeg ik en val langzaam in slaap.
~~~~~~~~~~~~
Heyyy sorry voor het korte hoofdstuk.
En nog heel erg bedankt voor de 1,4k lezers 😍😍
JE LEEST
His eyes found hers
RomanceEen naïef meisje en een gevaarlijke badboy. Zij is voorzichtig met alles. Hij heeft schijt aan alles. Zij zoekt naar ware liefde Hij kent geen liefde Zij weet dat hij gevaarlijk is. Hij wilt haar beschermen. Allebei een traumatische verleden d...