Dizinin gidişatın göre yeni yılın ilk anlarında Serkan nezarethanede girecek, Eda ise Serkan için endişeleniyor olacak. Bu özel günü güzel bir şekilde noktalamaları gerektiğini düşündüm. Sonuçta beraber geçirdikleri ilk yılbaşı.😊
Yeni yıl yeni umutları da beraberinde getirir derler hep. İnsanlar saat tam 12 olduğunda bütün bir yıldan istediklerini gözlerini kapatarak göğe dilerler. Sevgi, unutulmaz bir aşk, mutluluk, para, daha çok para, sağlık... Serkan ise Eda'nın dileklere ne kadar çok değer verdiğini biliyordu. Bu yılbaşını onun için özel kılmak istedi. Dileğinin somut bir şekilde göğe ulaşması gibi.
Bütün günü birbirinden ayrı geçiren iki sevgili yılın son gününü geride bırakmak, yeni bir yıla umutla ve beraber girmek için saatleri sayıyorlardı. Eda akşam için hazırlanmaya giderken Serkan yine ve yeniden işleri yüzünden şirkette kalmıştı. Eda bu özel günü şirkette geçirdiği için Serkan'a her fırsatta söyleniyor Serkan ise sevgilisinin haklı olduğunu bildiği halde robotluğundan ödün veremiyordu. Aslında tek amacı Eda'yla yılbaşından sonra güzel bir kaçamak yapmaktı. Bu yüzden kalan bütün işlerini bugün halletmek istemişti. Önlerindeki iki günü hiçbir şey düşünmeden sadece Eda'ya geçirmek istiyordu.
Akşam olmuş bütün davetliler yavaş yavaş çiftlik evinden içeriye girerken Eda'nın gözleri tek bir kişiyi arıyordu. Serkan Bolat'ı. Bir yandan kızlarla ve halasıyla sohbet ederken bir yandan da arada telefonunu ve kapıyı kontrol ediyordu. En sonunda Serkan içeriye girdiğinde gözleri nihayet buluştu iki aşığın. Birbirlerine aşk ve beğeni dolu bakarken farkında olmadan birbirlerine doğru adımlayıp tam ortada buluştular. Serkan Eda'nın giydiği süper mini elbisesinin gözler önüne serdiği mükemmel fiziğine ve çok sade yapılmış makyajının altındaki duru güzelliğe tekrar tekrar aşık olurken Eda takım elbisesi üzerine dikilmiş gibi kusursuz, her adımında yeri titretecek kadar güçlü görünen adama aşkla bakmaktan kendini alı koyamıyordu.
Aydan Hanım bu büyülü anı bozup ikisinin arasına girmeseydi uzun süre aşkla bakışmaya devam edeceklerdi fakat Aydan Hanım'da oğlunu özlüyordu sonuçta. Serkan başka bir eve taşındığından beri rahat rahat göremiyordu oğlunu, tabi Serkan'ın her anını Eda'ya geçirmesinin de payı büyüktü ama bu yüzden Eda'yı suçlamıyordu. ''Hoş geldin Serkan. Gözümüz yollarda kaldı. Neden geciktin bu kadar?'' diye hızlı hızlı konuştu. Serkan ise arada annesine baksa da gözlerini Eda'dan alamıyordu. ''şirketteki işleri hallettim anne. Bir iki gün buralarda olmayacağız'' dediğinde Eda şaşkınlıkla bakmaya başladı Serkan'a. Sabahtan beri her aradığında şirketten çıkması için söylenip telefonu suratına kapattığı adam güzel birkaç gün geçirmeleri için uğraşıyordu. Bu düşünce yüzündeki gülümsemenin daha çok büyümesine sebep oldu. ''Hatta burada da çok kalamayacağız.'' Diyerek Eda'ya döndü. ''Sevgilim kızlarla ve halanla vedalaş kaçırıyorum seni'' dedi. Bu sürpriz karşısında Eda o kadar heyecanlanmıştı ki Serkan'ın boynuna atlayıp kulağına ''sen harikasın'' diye fısıldadıktan sonra koşarak kızların yanına gitti. Aydan hanım ise Eda gelene kadar merakla sürprizi öğrenmek için Serkan'ı sıkıştırıyordu ama Serkan'ın ağzından tek bir laf alamamıştı.
Sonunda Eda herkesle vedalaşıp erkenden yeni yıllarını kutlamış Serkan'la el ele çiftlik evinden çıktıklarında Serkan'ı nereye gidecekleri konusunda soru yağmuruna tutuyordu. Serkan ise suratındaki sevimli muzip gülümsemesiyle Eda'yı yanıtsız bırakıyor bu da Eda'yı daha çok heyecanlandırıyordu.
Saptıkları yolun dağ evine gittiğini anlayan Eda bu sefer radyodan müzik aramaya başlamıştı. Bir eli de Serkan'ın elini hiç ayrılmayacakmış gibi tutuyordu. Eda Serkan'ın her seferinde elini tutmasına kendisiyle minicik de olsa bir temas içine girme çabasından çok hoşlanıyordu hatta bu gibi durumlarda bazen Serkan'la oyun oynamak hoşuna gidiyordu. Ofiste aniden odasına girip kimsenin bakmadığına emin olduğunda ufak bir öpücük bahşedip kaçıyor Serkan'ın aklını başından alıyordu ya da Serkan'a kahve verme bahanesiyle ellerini birbirine sürtüyor, dudakları arasında birkaç santim kalana kadar yaklaşıp afiyet olsun deyip kaçıyordu. Serkan oynanan bu oyun karşısında çoğu zaman Eda'nın arkasından bakakalıyor ağzını açana kadar da kadın odayı çoktan terk etmiş oluyordu. Serkan'da tek başına kendine gelmeye çalışıp her seferinde içinden ''Yaktın beni Eda Yıldız'' demeyi ihmal etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı ONE-SHOT
FanfictionHerkese merhaba öncelikle. Bu kitaba dizideki çelişkiler ve hoşuma gitmeyen sahneler sonucunda başlama kararı aldım. Tek bölümlük hikayeler şeklinde yazmayı düşünüyorum şimdilik. Açtığım ilk bölüme ne tür sahneler görmek istersiniz yazın lütfen. Hep...