Evli, Mutlu, Çocuklu

3.5K 110 43
                                    

Evli, mutlu, çocuklu -bir kaç bölüm önce yazdığım gibi- bir seri olarak yazacağım partlardan oluşacak. Herhangi bir zaman sırasına göre gitmemekle beraber Eda, Serkan ve Gece'nin maceralarını okuyacağız. Bu kurguyu ayrı bir kitap yapmak yerine buradan yayınlayacağım. Şimdiden herkese iyi okumalar.

Serkan sırtına konan ağırlık ve kafasına vurarak ''Ba-ba'' diye bağıran kızlarıyla güne başlamaya bayılıyordu son zamanlarda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkan sırtına konan ağırlık ve kafasına vurarak ''Ba-ba'' diye bağıran kızlarıyla güne başlamaya bayılıyordu son zamanlarda. Kızları yeni yeni konuşmaya başlamışken evde 'Baba' diye bağıran o sevimli ses her duyduğunda Serkan'ın kalbinin hızlanmasına neden oluyordu. Eda ise bu güzel manzarayı keyifle seyrediyordu. Serkan çok dikkat ederek kızlarını sırtından yatağa geçirerek ortalarına yatmasını sağlamış yüzünün her noktasına öpücükler konduruyordu. Gece babasının yeni yeni çıkan sakallarının batması hoşuna gitmediğinden yüzünü buruşturarak daha yüksek tonda ''Ba-ba'' diye bağırdığında ve işaret parmağını kaldırıp kaşlarını çattığında Eda ve Serkan kızının mimiklerine kahkahalarla gülüyorlardı. Minik kızları son zamanlarda fazla sevimli ve oyuncu olmaya başlamıştı. Eda istemeyerek de olsa Gece'yi ve Serkan'ı yatakta bırakarak üstünü değiştirmek için giyinme odasına girdiğinde Serkan yatakta biraz doğrularak kızlarını karnının üzerine oturtmuştu. Gece bu hareket karşısında babasının karnında zıplamaya başlayıp kendince mutlu olduğunu belirten sesler çıkartırken Serkan yüzünde büyük bir gülümsemeyle kızlarını izliyordu. Gece bir saniye bile durmazken kendini bir babasının kucağına bir yatağa atıp oradan da babasının kafasına tırmanmaya çalışırken Serkan düşüp bir yerine zarar gelmemesi için panik bir halde Gece'yi korumaya çalışıyor bir yandan da söyleniyordu. ''Eda bu çocuk durmuyor. Durmuyor yani ne yedirip içiriyorsun sen kızımıza bilmiyorum ama değiştirelim bence. Bir yerine bir şey olacak. Eda kime konuşuyorum acaba ben?'' diye giyinme odasına doğru döndüğünde Eda'nın kusursuz fiziğine uyan mükemmel kombini, kusursuz makyajı ve topladığı saçlarıyla nutku tutulmuştu. Gece'yi havaya kaldırmış öylece yatakta otururken Eda gelip kızlarını kucağına almıştı. ''Annecim baban dokuz ay boyunca bana benze diye yapmadığını bırakmadı şimdi bana kızıyor. Bana benzediysen ben ne yapabilirim ama öyle değil mi annecim.'' dediğinde Gece gülerek ''Annee'' diye çığlık atıp Eda'nın boynundaki kolyelere dalmıştı. Eda kızlarının bu haline gülerken Serkan'a döndüğünde Serkan'ın bıraktığı pozisyonda öylece kendisini izlediğini gördü. ''Serkan, sevgilim?'' diyerek bir iki adım kocasına attığında Serkan derince yutkunarak ayağa kalkmıştı. ''Eda bunu bilerek yapıyorsun değil mi?'' diyerek karısının belini sardığında Gece tam ortalarında kafasını Eda'nın göğsüne dayamış elindeki kolye ucunu dikkatle inceliyordu. Eda anlamayarak Serkan'a ''Ne?'' bakışı atarken Serkan kulağına eğilerek ''Bu dekolte, bu etek, bu kusursuzluk... Aklımı başımdan alıyorsun Eda Bolat. Ben bütün gün seni böyle görerek nasıl dayanacağım?'' diye fısıldamıştı tam kulağının boynuyla buluştuğu yere derin bir öpücük bırakırken. Eda bu dokunuş karşısında erirken ''Serkan'' diyerek kocasına dönmüş etkilenmiş gözlerle derin bir bakışmaya girmişken kızlarının çığlık atarak kendini babasının kucağına atmasıyla bu büyülü an bozulmuştu. Serkan ani bir refleksle kızını yakalayıp kucağına çektiğinde ''Çocuklu romantizm bu kadar oluyormuş demek ki.'' diye söylenerek birkaç adım geri çekilmişti. Eda gülerek Serkan'ın yanağına öpücük bıraktığında çok geçmeden kızları da annesini taklit ederek babasının yanağına sulu bir öpücük bırakmıştı. 

Sen Çal Kapımı ONE-SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin