Dizideki Balca karakterini bir de ben ele almak istedim.
Herkese iyi okumalar.
Yıl başını mükemmel geçiren çiftimiz iki günlük harika kaçamakları sonucunda maalesef o huzurlu evi bırakarak şirkete dönmüşlerdi. Şirkette ise her zamanki gibi kaos hakimdi. Bir yandan yeni katıldıkları yarışmaların ve aldıkları projelerin planlaması yapılırken bir yandan da Selin'in şirketten ayrılması üzerine yeni bir piar sorumlusu arayışına girmişlerdi. Yeni gelen piar sorumlusunun işinde en iyilerden biri olmasını Serkan özellikle istemişti. Çünkü hem Selin'in yokluğunu aratmamalıydı hem de bu aralar oldukça konuşulan iş ve aşk hayatını basına malzeme yapmadan kolaylıkla ortadan kaldırmalıydı.
Eda ve Serkan Leyla'nın özenle seçtiği şirketleri için en iyi özgeçmişe sahip piar sorumlusunu ararlarken baya bir zorlanıyorlardı. Çünkü gelen kadınların kendilerini Serkan Bolat'a beğendirme çabası o kadar gözlerini kör ediyordu ki Eda'nın sert ve sinirli sesiyle hızlı bir red yiyorlardı. Serkan hem kendi can güvenliğini düşündüğünden hem de Eda'yla güzel giden ilişkisinin böyle saçma bir sebepten bozulmasını istemediği için işi tamamen Eda'ya bırakmış, Eda tarafından kıskanılmanın keyfini çıkartıyordu.
Eda'nın daha üçüncü adayda sinirleri fena halde bozulmuştu. Serkan'ı bu kurtlarla baş başa bırakmak istemese de hem biraz hava almak için hem de kahvelerini tazelemek adına ayağa kalktı. Sinirden bütün kaslarının gerildiğin o anda anlamıştı. Otururken mini olan eteği yukarıya çıkmış daha da kısalmıştı. Tam düzelteceği sırada Serkan'ın yutkunarak eteğine baktığını görünce vazgeçti. Serkan Bolat'ı birazcık çıldırtmaktan zarar gelmezdi sonuçta. ''Ben biraz hava alacağım hayatım. Leyla'ya da söylerim sıradaki kişiyi yollar.'' deyip saçlarını savurarak daha kıvrak şekilde yürümeye başlamıştı. Serkan'ın arkasından boğazını temizlemesi ve yamuk bıraktığı sandalyeye laf etmemesi onu etkilediğinin göstergesiydi. ''En azından ben gelene kadar aklı bende kalacak.'' diye düşünerek rahatlıkla odadan ayrıldı Eda. Aslında Serkan'ın ondan başka birine asla bakmayacağını biliyordu ama içindeki kıskanç kadına engel olamamıştı bir türlü. Ayrıca en ufak bir hareketinde Serkan'ı böylesine etkileyebilmek hoşuna gidiyor, kadınlık gururunu okşuyordu. Bir de Serkan'la oynamak vardı tabi işin içinde. Dağ evinde geçirdikleri iki günün intikamı alınacaktı ve Eda da biliyordu ki intikam soğuk yenen bir yemekti.
Eda şirkette kahve için ayrılan bölüme geçtiğinde Ceren'i dosyalara gömülü bir halde buldu. İki arkadaş gelen yeni kızların Serkan'a tavırlarını çekiştirirken Serkan'ın odasına Balca Koçak giriş yaptı. Serkan kafasını kadının özgeçmişinden kaldırmadan birkaç soru sorup cevapları dinlerken bir yandan da eski çalıştığı şirketlerden aldığı değerlendirmeleri okuyordu. Kadın konuşmasını bitirdiğinde anlattığı şeyler hoşuna gitmiş olacak ki kafasını kaldırıp kadınla göz göze geldiler. Balca Koçak içindeki Serkan Bolat aşkını gözlerine yansıtmamaya çalışırken Serkan kadının dosyasını kapatıp onaylarcasına kafasını salladı. Kadının bu zamana yaptığı işler ve çalışma stratejisi hoşuna gitmişti aslında. Ama son söz için Eda'yı beklemeye karar verdi. Eda da bunu hissetmiş gibi elinde kahvelerle içeriye girip eski yerine geri oturdu. ''Eda bu Balca Koçak. Dosyasına sende bir bak istersen ama ben özgeçmişini de çalışma politikasını da çok beğendim. Bence Selin'in yerine alabileceğimiz en doğru insan Balca.'' Demişti Serkan. Balca Serkan'ın kendisi hakkında söylediği güzel cümleler sonucunda içinden sevinç çığlıkları atarken dışardan bir teşekkürle yetinmişti sadece. Bu da onun en önemli taktiklerinden biriydi. Eda Yıldız'ın Serkan'ın sevgilisi olduğunu çok iyi biliyordu. İçten içe ''Yapışmış mükemmel adama iş mülakatında bile yanında sanki kendi şirketi'' diye geçirirken dışarıya daima pozitif ve enerjik gülümsemesini yolluyordu. Eda bir kişiyi daha reddederse Serkan'ın sinirlenmeye başlayacağını ve bütün günü piar sorumlusu seçmekle harcayamayacaklarını bildiğinden dosyaya şöyle bir göz gezdirdi ve kafasıyla onayladı. Serkan içinden şükrederek ayağa kalkıp el sıkıştığında hemen arkasından Eda kalkıp aynı hareketi tekrarladı. İşe hemen başlayabileceğini söyleyerek Leyla'yı çağırdı. Leyla yine içeriye panikle girerek ''Buyrun Serkan Bey'' dediğinde Serkan ''Balca Hanım şirketimizin yeni piar sorumlusu. Ona bütün şirketi gezdirip Selin'in odasına yerleşmesini sağla. Ayrıca Eda'yla girdiğimiz projenin maili hala bana ulaşmadı onları bir kontrol et. Engin'e de haber ver odama bir uğrasın.'' dedi. Balca ve Leyla odadan çıkarken Eda da kendi işlerinin başına dönmek için ayağa kalkmıştı ki Serkan belinden tutarak Eda'yı iyice kendine yaklaştırdı. ''Siz nereye kaçtığınızı sanıyorsunuz Eda Yıldız. Deminki hareketlerinizin hesabını vermeyeceğinizi mi sandınız diyerek eteğinin açıkta bıraktığı bacağını çaktırmadan okşadı. Eda bütün bunlar karşısında kendini kontrol etmeyi başararak etkilenmemiş bir şekilde ''Şirketteyiz Serkan ne yapıyorsun böyle? Bir gören olacak'' diyerek uzaklaşmaya çalıştı. Serkan Eda'nın kendisinden uzaklaşmasına izin vermezdi tabi içeriye Engin girmeseydi. ''Aile var burada abicim iki günlük tatil yetmedi mi size ya'' diye dalga geçerek konuştuğunda Eda utanarak kızarmış yüzünü sakladı. ''Bende tam çıkıyordum Engin. Size kolay gelsin.'' diyerek arkasında aşkla bakan bir Serkan Bolat bırakarak odayı terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı ONE-SHOT
FanfictionHerkese merhaba öncelikle. Bu kitaba dizideki çelişkiler ve hoşuma gitmeyen sahneler sonucunda başlama kararı aldım. Tek bölümlük hikayeler şeklinde yazmayı düşünüyorum şimdilik. Açtığım ilk bölüme ne tür sahneler görmek istersiniz yazın lütfen. Hep...