Evli, Mutlu, Çocuklu

2.3K 127 43
                                    

Bu seriyi benim gibi sizler de çok seviyorsunuz o yüzden güzel bir bölümle geldim. Herkese şimdiden keyifli okumalar. 

Uzun zamandır olduğu gibi yeni güne gözerine giren gün ışıklarıyla merhaba diyen Eda sağına döndüğünde eşini ve göğsünde uyuyan minik kızlarını görmüştü. Serkan eskiden spora gitmek için kalktığı saatte erkenden kalkıp soluğu kızlarının odasında alıyor onu sevip okşadıktan sonra bu güzellik karşısında daha fazla dayanamayarak kızlarını da alarak odalarına geri dönüyor ve uykunun huzurlu kollarına kendini bırakıyordu. Eda gördüğü bu güzel manzara karşısında uzun süre gözlerini alamadan eşini izliyor hatta bazı sabahlar o kadar güzel bir manzara sunuyordu ki gözlerine. Eşinin huzurlu mırıltılarına minik kızlarının nefes sesinin karışması, arada babasının göğsünde kıpırdandığında Serkan'ın kollarıyla kızını sarıp mırıldanması, minik kızlarının tombul yanağının kocasının göğsüne yaslanmış ve hafif sarkmış görüntüsü... Eda'nın aklını başından almaya ve çoğu zaman işe geç kalmalarına neden oluyordu. Buna çoğu sabah Serkan'ın kızlarından ayrılamaması da eklenince işler iyice işin içinden çıkılmaz bir hal alıyordu. Hatta birkaç kere kızlarının minik ağlamaları ve 'baba' diyerek Serkan'a sarılıp bırakmaması onlarla işe gelmesine kadar uzamıştı. Bu sabah da bu sevimli anlardan biri yaşanıyordu aslında. Eda önce Serkan'ı uyandırarak kızlarını kollarının arasından almıştı. Babasının sıcak göğsünden kaldırıldığını anlayan Gece gözlerini daha açamadan esnemeye başladığında Eda birkaç dakika kızlarının uykudan uyanmasını izlemişti. Gece'nin en sevdiği halini kaçırmak istemezken Gece de annesinin başında uyanmasını beklemesine bayılıyor gözlerini açtığı ilk anda güzel gülüşünü annesine bahşediyordu. Eda da bu tatlılığa dayanamayıp kızlarını öpücüklere boğduğunda bu sefer bu güzel manzarayı izleme sırası Serkan'a geçiyordu. Sonrasında Serkan hızla duşa girerken Eda kızlarıyla beraber mutfağa iniyordu. Bir yandan güzel bir kahvaltı hazırlarken bir yandan da kızlarının eline yemesi için büyük parçalı sebzeler veriyordu. Minik kızları eşliğinde hızla kahvaltı yaptıktan sonra bu sefer Serkan ve Gece masayı toparlarken Eda odalarına çıkarak üstünü giyiniyordu. Çoğu günün aksine bu sabah Gece diğer sabahlardan daha huysuzdu. Yemek sandalyesinde oturmak istememiş, annesinin eline verdiği yemekleri sağa sola atarak minik ağlama krizleri geçirmişti. Bunun sonucunda Eda kızlarını bakıcısına bırakmak yerine yanlarına alma kararı aldığında ve kızla hazırlanarak dışarıya çıkıp arabaya bindiklerinde Gece evdeki huysuz halinden hızla kurtularak yolda gülücükler saçmaya başlamıştı. Serkan gülerek arabada çalan çocuk şarkısına eşlik eden kızlarına bakarken "Görüyorsun değil mi Eda bizi şimdiden parmağında oynatmaya başladı. Oyuncu olacak bence ilerde." dediğinde Eda da gülerek "Evde terör estirip bir anda bu kadar dönmesi imkansız ya. Resmen bizimle gelmek için oyun oynuyor bizimle." dediğinde Serkan gülümsemesini biraz düşürerek "Aslında bu gün çok fazla toplantı var sevgilim. Hazır keyfi yerine gelmişken halana ya da anneme bıraksak mı? Sende çok yoğunsun bu gün." dediğinde Eda da bu günün fazla yoğun olduğunu hatırlamıştı. Sıkıntılı bir iç çekip kızlarının gülerek şarkı söylemeye çalışmasına baktığında uzun zamandır beraber vakit geçiremediklerini fark etmişti. Gece'nin huysuzluğunun büyük bir çoğunluğunun da anne ve babasını özlemekten olduğunu biliyordu. Gece özellikle son zamanlarda Serkan'ı daha da az görmesinden dolayı babasına terör estirmeye başlamıştı. Serkan'ı gördüğü her anda onunla olmak istemesi de babasına olan özleminin ağır basmasından kaynaklanıyordu. Bu yüzden Eda "Bir şekilde üstesinden geliriz sevgilim. Baksana bizimle olduğu için ne kadar mutlu." diyerek kızlarına dönmüş yazın sıcak günlerinin getirisiyle kızına giydirdiği çilekli şortunun açıkta bıraktığı bacağına bir öpücük bırakmıştı. Gece annesinin bu hareketi karşısında ellerini çırpıp güzel bir kahkaha attığında ikisi de birbirlerinden habersiz işlerle bu kadar ilgilenmenin vicdan azabını çekmeye başlamışlardı.

Sen Çal Kapımı ONE-SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin