Hayat her zaman planladığımız gibi gitmez. Ama o planlara yön vermek bizim işimiz.
Bu bölümü iki part halinde yayınlayacağım çünkü baya uzun ve olaylı bir bölüm oldu. Şimdiden iyi okumalar.
Serkan'ın apar topar polisler tarafından götürülmesi üzerine herkes karakola doluşmuştu. Aydan Hanım ve Eda Serkan'ı görmek ve olayı anlamak için gelen geçen herkesi durdurup soruyorlardı. Eda böyle bir gecede hem de uzun zamandır bekledikleri bir gecede Serkan'ın parmaklıklar arkasında olmasına dayanamıyordu. Şu anda istediği tek şey Serkan'ı alıp sarıp sarmalamak, eve gitmek ve gecenin devamına kaldıkları yerden hiçbir şey olmamışçasına devam etmekti. Ama yapamıyordu maalesef. Daha fazla oturduğu yerde eli kolu bağlı duramadı. Bütün bunların babaannesinin başının altından çıktığını tahmin ediyordu. Ama şu anda önemli olan Serkan'ın iyi ve güvende olmasıydı. Ceren Serkan'ın yanından çıkmış herkese haber vermek için geldiğinde durumlar hiç de iyi durmuyordu. Aydan hanım ve diğerlerini boşuna orda beklememeleri için zor da olsa yollayabildiklerinde Eda gitmemek için direnmişti. Aslında gidip babaannesine hesap sorması gerekiyordu. Ama ne söyleyeceğini de bütün bunları neden yaptığını da biliyordu. O yüzden önce Serkan'la ilgilenmeliydi. Ceren'e zorla da olsa 3-5 dakikalık bir görüşme ayarlattığında koşarak Serkan'ın yanına girdi. Parmaklıklar içinde bir Serkan Bolat görmek yüreğini dağlamıştı. O anda ne olursa olsun Serkan'ı çıkartması gerektiğini anladı. Serkan'da aynı eda gibi ruhu özgür bir insandı. Yapmadığı bir şey yüzünden bir iki saat bile parmaklıklar arasında kalmak ruhuna ağır gelmişti. Serkan Eda'yı gördüğü anda parmaklıklara yapıştı. O anda iki aşık sevginin kıymetini daha iyi anladı. İstedikleri zaman görüşebilmenin, birbirlerine sarılabilmenin, hissetmenin ne kadar büyük bir lüks olduğunu anladılar. Eda hiç düşünmeden Serkan'a ''Evet'' dedi. İkisi de bu evetin ne anlama geldiğini bildikleri için hüzünle karışık gülümsediler. Serkan da Eda da bu birleşmeyi çok farklı hayal etmişti. Ama hayat siz planlar yaparken planlarınızı bozmak için oradaydı.
Serkan'ı orada bırakmak Eda için düşündüğünden daha da zor olmuştu. Serkan'ın suçlamaların çok ağır olduğunu ve kendini her an her şeye hazırlamasını gerektiğini söylemesi onu daha da üzmüştü. Ceren ve Ferit'i kenara çekip neler yapabileceklerini konuşmaya başladılar. Ceren ihbarı kimin yaptığına ulaşmaya çalışırken Eda Ferit'ten babaannesiyle alakalı yardım istedi. Ferit bu duruma şaşırmamıştı açıkçası. Daha önce nasıl akıllarına gelmediğini sorguluyordu sadece.
Sabaha karşı Ceren'in arayan kişiyi bulması sonucunda çalışmaktan vazgeçtikleri eski şirketin adı altında bu işlerin döndürüldüğünü anlamışlardı. İhbarı yapan kişinin kim olduğu çalışmaktan vazgeçtiklerine dair yazışmaları ve Serkan'ın işten vazgeçtikten sonra şirketlerinin nasıl batma noktasına geldiğinin raporlarını dosyaya teker teker koymuşlardı. Ayrıca Serkan'ın sicilinde daha önce hiçbir olay olmaması da savcı karşısında artı bir puan sağlamıştı. Öğlene doğru Serkan serbest bırakıldığında herkes derin bir nefes almıştı. Serkan Eda'nın da bütün gece onunla beraber beklediğini ve bütün işlere koşturduğunu bildiği için Eda'yı da yanına almış önce annesinin evine uğrayıp hemen ardından kendi evine gitmeyi teklif etmişti. Eda Serkan'a ''Senin olduğun her yere gelirim ben.'' diyerek hem Serkan'ın moralini düzeltmiş hem de ilişkilerinde Serkan'ın üstündeki ağırlığı biraz almaya çalışmıştı.
Ortalık sakinleşmiş iki sevgili arabada el ele çiftlik evine doğru yola çıktıklarında Eda ''Seni orda o şekilde gördüğümde o kadar korktum ki Serkan. Sevmenin, sevilmenin önemini bir kez daha anladım. Seninle görüşebilmek için bile tam 10 dakika laf anlattık müdüre. Şu anda yanımda olman ne kadar önemli bir lütufmuş meğer. Hiç bilememişiz ama bundan sonra ne gelirse gelsin başımıza el ele kalkacağız üstesinden. Söz mü?'' diye sormuştu. Serkan zaten haftalardır bunun için uğraşıyorum diye düşündü. ''Söz veriyorum seni ne olursa olsun bırakmayacağım Eda Yıldız'' diye karşılık vermişti. Eda ''Seni çok seviyorum Serkan Bolat'' dediğinde Serkan gülmüş ve ''Duygularımız karşılıklı hanım efendi.'' Diyerek kalıplaşmış diyaloglarını tamamlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı ONE-SHOT
FanfictionHerkese merhaba öncelikle. Bu kitaba dizideki çelişkiler ve hoşuma gitmeyen sahneler sonucunda başlama kararı aldım. Tek bölümlük hikayeler şeklinde yazmayı düşünüyorum şimdilik. Açtığım ilk bölüme ne tür sahneler görmek istersiniz yazın lütfen. Hep...