p.o.v. Liam
Ik en Zayn waren klaar met opruimen. Maar ik zal nooit vergeten hoe erg het filmpje was die we hadden gezien. Ik moest en zou dit voor Louis verzwijgen! Als hij dat zou zien… zou hij breken en barsten… Net zoals ik deed.
Het filmpje begon met Tessa, die op de grond lag. En een man die naar haar toe liep. Hij pakte haar arm vast en pakte een mesje uit zijn zak. Hij begon in haar polsen te snijden. Het bloed drupte op de grond. En niet veel later, lag er een hele plas. Tessa werd door de andere man vast gehouden. En daarna werd ze tegen de muren van het gebouw aan gegooid. Daarna werd ze vastgepakt en werd ze vastgebonden aan een paal. Haar broek werd uitgetrokken en 1 van de mannen trok zijn kleding uit. En niet veel later, zat hij in haar. Hij verkrachtte haar helemaal. Daarna pakte hij haar bij haar keel en pakte hij zijn mes. Hij zette die tegen haar keel. Hij sneed heen en weer met het mes. Er stroomde bloed uit en drupte door haar nek. Je kon zien dat ze zich sterk hield, terwijl ze het eigenlijk wilde uit gillen. Daarna stopte de man en trok zijn kleren weer aan. Hij deed de kleding bij Tessa ook weer aan. We dachten dat het nu af was, maar nee. Hij maakte haar los en pakte een knuppel, hij begon haar hard in elkaar te slaan. Hij sloeg haar overal, totdat ze bewusteloos neer viel.
De tranen kwamen weer in mijn ogen, toen ik terug dacht aan het filmpje. De kamer was opgeruimd en al onze spullen waren ingepakt. Zayn liep met zijn koffer naar de gang. Ik nam de koffer van Louis mee en stopte zijn mobiel in het voorvakje van zijn koffer. Zayn en ik liepen de gang op en deden de deur achter ons op slot. Harry en Anne stonden daar al op ons te wachten. Harry had zijn armen om Anne heen geslagen en hij gaf haar lichtjes kusjes in haar nek. Niall stond tegen de muur aan met zijn mobiel in zijn handen. Ik kon zien dat hij “Crossy road” aan het spelen was.
Niet veel later kwam Louis terug lopen met Paul. ‘kom jongens! We zijn al laat!’ zei Paul. Hij liep voorop naar de lift. Louis nam zijn koffer van mij over. ‘je mobiel zit in het voorvakje’ zei ik terwijl ik naar de lift liep. ‘tanx Liam!’ zei hij.
Een uurtje later zaten we allemaal in het vliegtuig. Harry zat met Anne bij het raampje. Ze zaten gezellig te kletsen en gaven elkaar soms een kusje. Niall zat bij Zayn en ze zaten te kletsen over van alles en nog wat. Ik zat naast Louis. Ik probeerde hem zo veel mogelijk gerust te stellen, maar hij was erg van slag. –kun je na gaan hoe erg hij van slag zou zijn als hij het filmpje had gezien – . Ik vertelde hem dat hij maar moest gaan slapen, en als hij wakker zou worden, zou hij Tessa snel weer in zijn armen hebben. Hij knikte en viel na een paar minuten in slaap.
p.o.v. Tessa
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik voelde dat het touw om mijn polsen zat. Ik kwam met moeite overeind. Ik keek om me heen. We stonden stil. Ik keek uit het raam en zag een tankstation. Ik draaide me om en zag – tot mijn verbazing – dat er een kleedje in het busje lag, zodat ik niet te hard lag. Ik ging weer liggen en hoopte dat ik Louis snel weer zou zien. Ik keek naar het “plafond” van het busje. Ik dacht aan Anne, die in het glas lag voor mijn achterdeur. En ik dacht aan Louis en hoe hij zich voelde. Ik viel langzaam in slaap.
p.o.v. Louis
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik zag dat iedereen al sliep – behalve de piloot natuurlijk, anders zou het niet goed gaan –. Ik zag dat Anne heel schattig in de armen van Harry in slaap was gevallen. Ik zuchtte en keek omhoog. Ik dacht aan Tessa en hoe erg ik haar wel niet in mijn armen wilden houden. Ik begon zachtjes “half a heart” te zingen.
‘So your friend's been telling me’ begon ik zachtjes.
‘You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friend's been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of me
And being here without you is like I'm waking up toOnly half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without youForget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two
If you could spare an hour or so,
We'll go for lunch down by the river
We can really talk it throughAnd being here without you is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do,
I'm half a heart without youHalf a heart without you,
I'm half a heart without youThough I try to get you out of my head
The truth is I got lost without you
And since then I've been waking up toOnly half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best,
With half an arrow in my chest
I miss everything we do,
I'm half a heart without youWithout you, without you, half a heart without you
Without you, without you, I'm half a heart without you’ zong ik. Daarna viel ik in slaap.______________________________________________________________________________________________________
Hey lezers,
Ik vond dat jullie wel een extra hoofdstukje verdienen (op 1 dag). Ik moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik dit hoofdstuk niet zo goed vond. Ik wil jullie wel allemaal bedanken dat jullie mijn verhaal lezen! Dus Tanx daarvoor!
Please comment
XXX my
JE LEEST
Fireproof {VOLTOOID ✔️}
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VAN MIJN EERSTE VERHALEN! DUS HET IS NIET MEGA GOED! Als je op het punt staat om je leven te beëindigen, en er komt ineens iemand in je leven die om je geeft... Wat doe je dan? Je zou zeggen: met die gene mee gaan! Maar kan je zo...