p.o.v. Anne
Het was een kwartier voordat de jongens op moesten. Lou was de haren van Zayn aan het doen en de rest was al klaar. Harry had zijn oordopjes over zijn schouders hangen en deed zijn haarband in. Ik zuchtte en liep naar hem toe. 'harry harry harry...' zuchtte ik. 'wat is er?' vroeg hij verbaast. 'je haar zit door de war! Laat mij maar' hij knikte en ik ging met mijn handen door mijn haren. Ik pakte in een snelle beweging zijn haarband uit zijn haren. 'veel beter' lachte ik. 'Anne! Geef terug' 'nee! Laat het zo! Dit staat vele malen leuker!' ik hield de haarband achter mijn rug. Hij keek me met puppyogen aan en trok een pruillipje. 'nee echt niet! Sorry Hazz, maar die haarbanden staan je niet!' hij keek me een beetje verdrietig aan. De andere jongens kwamen aanlopen. 'goed zo Hazz! Eindelijk die haarbanden weg!' zei Louis blij. 'ik ben trots op je' zei Liam. 'zie je nou wel!' lachte ik. Harry gaf me een zoen op mijn hoofd. 'deze ene keer!' fluisterde hij. 'nu kan je tenminste met je haren schudden' lachte ik. 'staat veel beter man!' zei Niall. 'oke oke, je heb je zin' lachte Harry. 'jongens! Klaar staan!' riep Paul. Ik hoorde dat het begin filmpje begon. De Jongens liepen met Paul mee, en Harry bleef staan. 'ga maar snel' ik gaf hem een zoen op zijn wang. 'tot snel' hij drukte zijn lippen op de mijne en ik streelde voorzichtig door zijn haren. We trokken bijde terug. 'succes Hazz! Ik kijk backstage mee!' ik knipoogde en hij liep achter de jongens aan. Ik zwaaide en hij verdween de hoek om. Ik liep naar een bankje waar een grote tv hing met live beeld. Zo zou ik de hele show bekijken.
p.o.v. Niall
Ik had mijn gitaar om en we stonden te wachten in een soort lift. De lift ging omhoog en we hoorden duizenden fans gillen. 'here we go guys!' zei Liam. 'first show off the new tour!' lachte Louis. 'jullie microfoons gaan aan' hoorde ik via mijn oortje. We waren stil en de lift stopte. We keken naar alle fans die stonden te gillen en sommige te huilen. De band begon te spelen en "Clouds" begon. We liepen allemaal de lift uit en liepen allemaal een kant op. Ik liep naar het midden en speelde op mijn gitaar. De jongens zwaaiden wat naar het publiek, maar dat ging bij mij moeilijk, want ik moest gitaarspelen.
Na Clouds zongen we Steal my girl en daarna begonnen Liam en Harry tegen het publiek te kletsen. Ik liep naar Louis toe en ging met hem staan kletsen. 'weet je, Tessa is zo'n schatje!' lachte Louis. 'Louis, dat heb je al heel vaak gezegd!' lachte ik. 'maar het is wel zo!'. Ik lachte, 'ja dat is waar'. Louis lachte en we begonnen met Where do broken hearts go?
p.o.v. Liam
Louis, Harry en ik hadden een spel bedacht voor tijdens het concert. Wie het meeste elkaars kruis had geraakt. Niet letterlijk! Maar gewoon op de broek, ja? je snapt me wel! Ik was al goed op weg: ik had Harry 1 keer geraakt en Louis 2 keer. Ik merkte wel dat Zayn erg down was tijdens het concert. Ik ging bij hem staan en sloeg een arm om hem heen. 'what's the metter Zaynie?' vroeg ik hem. 'ik mis Perrie...' zuchtte hij. 'komt goed! promise!' ik glimlachte naar hem. 'tanx Bro' Zayn glimlachte en zong zijn solo. Ik glimlachte en zag net dat Louis met zijn hand mijn kruis aan tikte en breed grijnsde. 'Gotcha!' lachte hij. Ik grijnsde, ik pak hem nog wel terug!
We waren net klaar met het zingen van Strong. Niall kletste wat met het publiek en ik zat op een soort ijzeren balk - you know what i mean - en zwaaide naar wat meiden die redelijk vooraan stonden te flippen. Het bleef lachen: meiden die flippen als je naar ze zwaait. 'Boy's, willen jullie naar me toekomen hier?' Vroeg Niall ineens. 'Offcourse Nialler' zei ik door mijn microfoon. We liepen naar Niall toe en gingen daar op een rijtje staan. 'We hebben enorm veel vragen via twitter gehad, en we gaan ze nu beantwoorden' legde Niall uit. De eerste vraag verscheen op de grote schermen. 'Wat is jullie favoriete lied van Four?' Las Niall voor. 'Zayn?' We keken naar Zayn. 'Where do broken hearts go' zei hij. 'Mijne ook' lachte Louis. 'Meine ook wel... Maar Night Changes ook wel' zei ik. 'Ik ben saai, maar where do broken hearts go is ook mijn favo' lachte Niall. 'Ik ga met Liam mee' zei Harry. 'Harry we vragen nu om je favo lied, niet wat je na de show gaat doen' lachte Louis. We lachten allemaal. 'O, sorry' lachte Harry, 'ik ben het met Liam eens'. Ik zag dat Louis weer een grap wilde maken, maar hij wist er geen. 'Das balen man' lachte ik. 'Vraag 2 please' ik stak mijn hand op en de volgende vraag kwam te voorschijn op de schermen. 'Wie van jullie heeft een vriendin?' Las ik voor. 'I do! I do! I do!' Zei Louis met een kinderlijk stemmetje. 'Me two!' Riep Harry meteen uit. 'I've got one!' Lachte Zayn. 'Tell everyone boys!' Riep Niall. 'Mijn vriendin is Tessa!' Riep Louis vrolijk uit. 'Yeah you are so cute!' Lachte Niall. 'I've got Anne!' Lachte Harry. 'I think everybody knows, but I'm with Perrie' lachte Zayn. 'Yes everybody knows!' Lachte ik.
________________________________
Hey lezers!Ondanks dat ik enorm vast liep: hier toch een hoofdstukje voor jullie!
Maar ik heb jullie hulp wel nodig: ik loop enorm vast! Als jij dus een leuk/gek/spannend of raar idee heb, laat het achter! Hoe gekker hoe beter! :) grapje alle reacties zijn welkom!
Alvast bedankt allemaal!
Xxx my
Ps. Ik vrees dat ik zonder hulp niet verder kan of niet lang meer volhou... Ik heb echt inspiratie nodig! HELP ME PLEASE!!!
JE LEEST
Fireproof {VOLTOOID ✔️}
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VAN MIJN EERSTE VERHALEN! DUS HET IS NIET MEGA GOED! Als je op het punt staat om je leven te beëindigen, en er komt ineens iemand in je leven die om je geeft... Wat doe je dan? Je zou zeggen: met die gene mee gaan! Maar kan je zo...