p.o.v. Louis
Ik sprong op, ‘WAT?!’. Anne begon weer te huilen. ‘het spijt me!’ riep ze. Harry keek me boos aan en omhelsde Anne. ‘rustig maar! Vertel wat er gebeurt is!’ zei Harry. ‘vertel waar ze is!’ riep ik meteen in angst. ‘hoe moet ze dat nou weten?’ zei Liam die naast me kwam staan. ‘ik pak wel wat water!’ zei Niall en hij liep naar de keuken. Harry tilde Anne op en legde haar in zijn armen. Hij liep met haar naar de bank en zette haar op de bank. Hij ging zelf naast Anne zitten en sloeg een arm om haar heen. Liam gebaarde dat ik ook maar moest gaan zitten. Dat deed ik dus maar. Niall kwam aanlopen met 2 glazen water. Hij gaf er 1 aan Anne en 1 aan mij. Ik keek hem verbaast aan, maar nam hem toch maar aan. Anne dronk het op en zette het lege glas op de salon tafel. Ze zuchtte en veegde haar tranen weg.
p.o.v. Anne
‘nou… Tessa ging naar de wc en ik hoorde iemand in de tuin. Maar de ouders van Tessa komen nog een tijdje niet thuis, en Harry stuurde net dat jullie nu pas klaar waren, dus ik vroeg me af wie dat zou zijn, ‘begon ik te vertellen, ‘dus ik liep langzaam naar de deur… en toen ik daar aankwam werd de deur open getrokken en sloeg iemand me met een lege fles op mijn hoofd… alles werd zwart en toen ik weer bij kwam was Tessa weg…’. ‘vandaar de glas scherven…’ zuchtte Zayn. Ik knikte en ik voelde de tranen in mijn ogen branden. Harry omhelsde mij. ‘hoe zag de persoon eruit?’ vroeg Liam. ‘ah oh! Liam gaat rechercheur spelen!’ lachte Niall. ‘weet ik niet… Ik zag alleen een grote hand die om de fles heen zat… meer niet’ zuchtte ik. ‘jammer…’ zuchtte Liam. ‘we bellen de politie!’ riep Louis. ‘al gedaan!’ zei Paul die naar binnen kwam lopen. ‘heeft ze haar mobiel?’ vroeg Louis opeens. ‘als het goed is wel!’ zei ik met een glimlach. Als we haar zouden bellen, kon ze vertellen hoe ze er uit zagen of waar ze was. ‘bel haar!’ riep Liam. Louis sprong op en pakte zijn mobiel. Hij typte het nummer in van Tessa en belde haar.
p.o.v. Tessa
Ik zat nog steeds in het busje. Ik keek door de ramen, maar herkende niets. Het was al donker – wat best logies was, omdat het al 1:00 uur was – dus ik kon niet zien waar we waren. Ik bekeek de bus. Het was best wel ruim. Er lagen geen spullen. Er zat een groot raam in de achterklep en een klein raampje bij de bestuurders kant. Ik keek door het raampje en zag de 2 mannen zitten. opeens hoorde ik mijn ringtoon. Ik schrok me rot en zocht in mijn zakken. Shit! Ze hebben hem afgepakt… Ik keek weer door het raampje. En inderdaad, de man in de bijrijders stoel pakte mijn telefoon en bekeek het nummer. Ik kon meekijken. Louis! Ik keek vol spanning wat de man ging doen. De man klikte hem weg. Ik zuchtte. ‘we bellen later wel terug!’ lachte de man achter het stuur. De andere man lachte ook en stopte mijn mobiel weer weg. Ik ging zitten. Ik mis je Louis… dacht ik.
p.o.v. Harry
We keken Louis allemaal vol verwachting aan. Louis stopte zijn mobiel weg, ‘opgehangen…’. We zuchtten allemaal. Anne stond op, ‘wat nu?’. ‘afwachten…’ zuchtte Liam. ‘we kunnen toch niet afwachten, terwijl Tessa misschien wel wordt mishandelt!’ riep Anne. ‘MISHANDELT?!’ riep Louis. ‘we hebben geen keus, Anne…’ zuchtte ik. Anne zuchtte ook. Ik stond op en omhelsde haar. Ze pakte mij stevig vast. Ik was wat langer, dus ik legde mijn hoofd op haar hoofd. ‘het komt goed’ zei ik zacht. ‘ik hoop t maar…’ zuchtte Anne. ‘we moeten iets doen!’ riep Louis. Hij raakte in paniek en trilde helemaal. ‘rustig Louis!’ zei Zayn. ‘hoe kan ik rustig zijn als Tessa mishandelt word en wij niet doen!’ riep hij. ‘we KUNNEN niets doen, Louis!’ riep Niall. Ik keek naar Louis. Er liep een traan over zijn wang. Dat zie je niet vaak, Louis huilt bijna nooit. Ik liet Anne los. Anne liep naar Louis toe. Zonder iets te zeggen gaf ze hem een knuffel. Louis sloeg zijn armen om haar heen en deed zijn ogen dicht.
p.o.v. Tessa
Ik was in slaap gevallen achterin het busje. Maar ik schrok wakker toen we stopten. Ik stond op en keek door het achterraam. We stonden in een soort loods. De mannen stapten uit. Oke, trap ze verrot! Dacht ik. De achterklep ging open. Ik trapte de man die daar stond in zijn gezicht. Hij greep naar zijn hoofd. De andere man pakte mijn been en trok daar aan, waardoor ik viel. Hij trok me het busje uit en pakte mijn armen. ‘laat me los!’ riep ik. De man trok me mee verder de loods door. De andere man deed de achterklep weer dicht en liep mee. De man trok me naar een houten deur. De andere man deed de deur open en liep naar binnen. Ik werd ook naar binnen getrokken. De deur ging achter me dicht. Ik bekeek de kamer. De muren waren van cement, en er stonden houten balken in de kamer. Die van de grond naar het plafond gingen. Voor ondersteuning. De mannen trokken me mee de kamer in. Ze duwden me naar 1 van de houten, dikke palen. 1 van de mannen liep een andere kamer in. De andere hielt me hard vast. Ik keek rond en bedacht hoe lang ik hier zou blijven zitten. Ik voelde dat de man me wat losser vast hield. Ik trapte hard tegen zijn been. Hij kneep hard in mijn armen en zakte een beetje in elkaar van de pijn. ‘Justin! Schiet op!’ riep hij. Ik probeerde me weer los te trekken, maar het lukte niet. De andere man – Justin blijkbaar – kwam terug met een stuk touw. Ik trok harder. ‘laat me los!!!’ riep ik hard. Justin pakte mijn rechter arm. De andere man had mijn andere arm nog vast. Ze duwden mij met mijn rug tegen de paal en mijn armen er omheen. Ze trokken hard aan mijn armen. Ik had het gevoel dat mijn armen bijna afbraken. ‘au!’ riep ik hard. De mannen lachten en ik voelde dat ze het touw om mijn polsen knoopten. Toen er aardig wat knopen in zaten liepen ze weg. Ik liet me naar beneden glijden, tot dat ik op de grond zat. Ik zuchtte en keek om me heen. Ik dacht aan Louis en hoe graag ik hem nu een knuffel wilde geven. Bij de gedachten aan de jongens en aan Anne kreeg ik tranen in mijn ogen. Wat nou als ik ze nooit meer terug zie?!
------------------------------------------
Hey allemaal! Hoofdstuk 16 alweer! ik wil jullie bedanken voor het lezen! Ik had veel inspiratie en ik had al een tijd niet meer geüploadt, dus vandaar 2 hoofdstukken! Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden!!!
Please comment!
XX my
JE LEEST
Fireproof {VOLTOOID ✔️}
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VAN MIJN EERSTE VERHALEN! DUS HET IS NIET MEGA GOED! Als je op het punt staat om je leven te beëindigen, en er komt ineens iemand in je leven die om je geeft... Wat doe je dan? Je zou zeggen: met die gene mee gaan! Maar kan je zo...