Hoofdstuk 24

119 7 2
                                    

P.o.v. Tessa
Louis stond nog steeds kwaad tegenover me. Ik voelde de tranen over mijn wangen stroomden. Ik zag hem schrikken en hij rende naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. 'Sorry Tes...' Zei hij. Ik sloeg mijn armen niet om hem heen. Ik was geschrokken en wist niet meer wie hij was. 'Ik bedoelde het niet zo... Sorry!' Ik voelde dat er iets op mijn schouder drupte en zag hem zachtjes snikken. 'Zeg iets, please Tes' smeekte hij. 'Ik weet t niet meer, Lou...' Huilde ik. Hij liet me verbaast los. Hij ging op het bed zitten en trok me op zijn schoot. 'Wat niet?' Vroeg hij bezorgt. Zo bezorgd als de Louis was die ik leerde kennen, zo bezorgd als de Louis die ik leuk vond. Ik durfde de waarheid niet tegen hem te zeggen, dus zweeg ik. 'Je kan alles tegen me zeggen!' Zei hij alsof hij me gedachten las. 'Alles?' Vroeg ik voor de zekerheid. 'Alles!' Zei hij met en glimlach. Ik zuchtte gespannen, 'ik weet niet meer wie je bent Lou...'. 'Hoe bedoel je?' Vroeg hij verbaast. 'Ik weet je naam wel enzo... Maar ik weet niet meer wie je van binnen bent' legde ik uit. Omdat hij niets zei ging ik verder, 'ik dacht dat ik het wist... Maar dat van net...'. Ik zag hem schrikken, 'Tes, ik ben en blijf de gene die ik was! Dat van net... Dat was ik niet...'. 'Ik weet t niet meer...' Zuchtte ik. 'Ik weet ook niet wat dat net was... Toen ik die blauwe plekken zag... Flipte ik...' Zei hij. Ik keek hem aan in zijn ogen. Dit keer zag ik de Louis die ik kende. 'Ik hou van je' zei ik met een glimlach. Ik gaf hem een zoen op zijn lippen en voelde zijn handen door mijn haar. Ik trok na een tijdje terug en stond op. 'Ik ga me aankleden! Ik heb het koud' zei ik terwijl ik de sweater van Louis van het bed pakte en die aan deed. 'Wel knap dat je mijn kamer heb gevonden' lachte hij. 'Niet moeilijk! Met een wortel op de grond kan het niet missen!' Lachte ik. Hij stond op en pakte mijn hand. 'Kom, volgens mij gaan we een film kijken!' Zei hij. We liepen richting de deur. 'Maar het is niets' zei ik zacht. Louis draaide zich om, 'Tes! Het is niet niets! Het is...' Ik onderbrak hem. 'Lou!' Riep ik. Hij sloeg een arm om me heen. 'Sorry...' Zuchtte hij. Ik glimlachte en we liepen samen de kamer uit.
P.o.v. Harry
Ik zat op de bank, met Anne op mijn schoot. Niall deed een dvd in de dvd speler en zette die aan. Zayn zat op een andere bank met de afstandsbediening. Liam zat in een stoel net als Niall en er wat een bankje over voor Louis en Tessa. Zayn zette film klaar maar zette hem op pauze. 'Wie haalt Louis en Tessa?' Vroeg Liam. 'Ik niet!' Riepen we allemaal tegelijk. Ze waren al een tijdje weg, en we wisten niet zeker of ze... "Bezig waren" als je begrijpt wat ik bedoel. Zayn stond zuchtend op en liep richting de gang, toen we opeens voetstappen boven hoorden en voetstappen die de trap af kwamen. Zayn rende naar de bank en ging snel zitten. Louis en Tessa kwamen de kamer binnen. 'Hey!' Zei Tessa. 'Hey! Hoe was t?' Vroeg ik met een big smile. 'HAZZA!' Riep Louis uit. 'Sorry... Ik dacht ik vraag het maar...' Zei ik en ik keek weg. 'Gaan jullie ook zitten? Dan starten we de film' zei Zayn. 'Ik wil popcorn!' Riep Tessa als een klein kind. 'Ik ook!' Riep Niall meteen. 'Wat nou als de jongens wat lekkers klaar maken, en dat de meiden blijven zitten?' Zei Tessa met een grote glimlach. 'Mee eens!' Riep Anne meteen. 'Prima' zuchtte Liam en hij stond op. Ik duwde Anne gemakkelijk van mijn schoot af en ze viel op de grond. 'Hazz' riep ze. Ik stond lachend op en liep met de andere jongens naar de keuken. Ik hoorde Tessa en Anne nog wat lachen.
Niet veel later hadden we heerlijke hapjes gemaakt. Wraps, stukjes wortel en komkommer, chips, popcorn, toastjes, dipsaus en drinken met een vrolijk rietje. We stonden met z'n allen in de keuken. Opeens hoorde ik de achterdeur dicht gaan. Ik grijnsde en liep naar de jongens toe. 'De meiden zijn de achtertuin in!' Lachte ik. 'Mooi! Zij weten niet dat wij dat weten dus dan laten we ze schrikken!' Lachte Louis. We liepen naar de achterdeur en slopen naar buiten. Het was pikke-donker, je zag geen hand voor ogen. Je zag wel de maan die werd weerkaatst in het zwembad. 'Waar zijn ze?' Fluisterde Niall. 'Geen idee' fluisterde ik terug. Opeens hoorde we een kort gilletje en 2 plonsen in het water. We grijnsden en slopen naar het zwembad. We stonden vlakbij de rand en keken in het zwembad. Er zat helemaal niemand in het zwembad!
P.o.v. Anne
De jongens stonden vlakbij de rand van het zwembad. Tessa en ik gooiden er 2 schonen stenen in zodat ze dachten dat wij er in sprongen. Tessa en ik slopen naar ze toe. Ik ging achter Harry en Zayn staan en Tessa achter Louis en Liam. Niall stond tussen Louis en Harry in. Tessa en ik keken elkaar aan en knikten. We renden naar ze toe. In een snelle beweging zette ik 1 hand op de rug van Harry en 1 op die van Zayn en ik duwde ze het water in. Ze schrokken zich rot en vielen in het zwembad. Louis en Liam volgden snel. Tessa en ik gingen bij Niall staan. 'Goeie!' Lachte hij en hij stak zijn hand op voor een high five. Tessa en ik duwde hem meteen het water in. We lachten en gaven elkaar een high five. 'En jullie maar denken dat jullie ons in de maling konden nemen!' Lachte Tessa. 'Hoe wisten jullie dat?' Vroeg Louis verbaast. 'We kennen jullie al langer dan vandaag!' Lachten Tessa en ik.

_______________
Hey lezers!
Omdat ik al een tijdje niet meer heb geüpload (sorry daarvoor! Ik liep een beetje vast...) krijgen jullie nu 2 hoofdstukken vlak na elkaar.
Ik zat deze week in London met school, daardoor heb ik deze week niet geüpload (wat ik wel van plan was), maar door London heb ik wel inspiratie gekregen! :)

Please Comment! :)

XXX my

Ps. als je mijn verhaal leuk vind, kijk dan ook voor het verhaal: "Stockholm Syndrome". die schrijf ik samen met een vriendin! ( ook een 1D fanfiction)!

Fireproof {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu