Hoofdstuk 10

155 9 1
                                    

p.o.v. Louis

Ik bekeek Tessa, ze zag er mooi uit. Ze had prachtig, lang blond haar en ijsblauwe ogen. Ze leken op die van Niall, maar dat wat meer ijsblauw. ‘Ik heb een rijk gezin… Een lieve moeder en een lieve vader. En een zusje…’ vertelde ze. Ik hoorde een zucht. ‘wat is er?’ vroeg ik voorzichtig. ‘o, mijn zusje is lief… maar mijn ouders gaven haar al hun aandacht…’ vertelde ze. ‘en jij was dus alleen…’ zei ik begrijpelijk. Ze knikte en keek omlaag. Ik legde voorzichtig een hand op haar schouder. Ze keek me aan, haar ogen straalden, haar haren glansde in de zon. Ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht.

p.o.v. Zayn

We kwamen aan bij het parkje. Harry en Anne gingen zitten bij een vijvertje.  Het was een groot park, met wat bomen, maar niet al te veel. Het zag er gezellig uit en de zon weerkaatste in het water. Er was bijna niemand, dat stelde me gerust. Ik wilde niet dat we de hele tijd werden lastig gevallen door fans. Vooral nu niet…

We gingen allemaal bij het vijvertje zitten. Niall aan de andere kant van Anne, ik naast Niall, Liam naast mij, Tessa naast Liam en Louis naast Tessa. Toen we nog geen 5 minuten zaten. Deed Louis zijn hand in het vijvertje, waar hij naast zat, en gooide het water in zijn hand op Tessa’s gezicht. Tessa gaf hem een duw, waardoor hij bijna in de vijver viel. ‘daar ga je voor boeten!’ riep Louis. Tessa stond op en rende door het park. Louis stond op en rende achter haar aan. Ik keek Louis na en zag vanuit mijn ooghoek dat Anne grijnsde en gaf Harry een duw waardoor hij omviel. ‘ga je het gras kussen, Harry?’ lachte ze. Harry klom omhoog en tilde Anne op en liep met haar naar het vijvertje. Anne begon te trappen met haar benen, maar Harry liet niet los. Hij hing haar boven het vijvertje. Net voordat hij haar los liet deed hij een stap achteruit, waardoor ze op het gras viel. Hij lachte en deed een paar stappen opzij. Anne pakte een pluk gras met haar hand en stond op. Harry had niets door en Anne gooide het gras in zijn haren. Ze lachte en rende ook door het park. Harry schudde snel al het gras uit zijn haren en rende achter hem aan. Ik zuchtte, het zag er best kinderachtig uit. Liam stond op. ‘Niall kijk daar!’ zei hij zacht tegen Niall. Liam wees naar een klein wit konijntje die los door het gras liep. Niall stond ook op en samen met Liam liepen ze naar het konijntje toe. Ik bleef achter en zuchtte. Nu het rond om mij zo stil was, begon ik aan Perrie te denken. Ik dacht aan haar laatste berichtje die ze me had gestuurd. En waarom ze nou zo lang niets van zich liet horen. Ze had al een paar dagen niets meer gestuurd, en ik maakte me zorgen. We stuurden elkaar altijd een berichtje hoe het ging, vooral ’s avonds. ’s Avonds kwamen we altijd rond 22:00 online op whatsapp om te chatten. Maar een paar dagen geleden, was ik optijd online, en stuurde ik haar berichtjes. Maar ze stuurde niets terug, en ze kwam ook niet online. Ik heb tot middennacht gewacht, maar ze kwam niet online. Ik ben toen maar gaan slapen, maar ik had een hele onrustige nacht. Ik kon amper slapen, en werd tussendoor steeds wakker. De volgende dagen keek ik elke dag, elk uur of ze al iets had gestuurd, maar nee… helemaal niets. Ze was ook nog niet online geweest. Ik werd elke dag bezorgder, en ik kon niet meer lachen of plezier maken. Ik was bang… bang dat er iets met haar aan de hand was, bang dat ze me niet meer mocht, bang dat ik iets verkeerds heb gezegd, bang dat de pers roddels had verspreid over mij en Anne, terwijl ik amper met haar om ging. Bang dat ze dacht dat Anne en ik iets hadden. Bang dat ze me nooit meer zou willen zien of spreken.

p.o.v. Anne

Ik rende door het park. Ik wist dat Harry achter me aan rende. Ik hoorde hem steeds dichterbij komen. Ik rende naar een vijvertje en hij volgde me. Ik draaide me om en hij greep me bij mijn buik  en hing me over zijn schouder. ‘Harry! Laat me los!’ riep ik. Ik zag Louis en Tessa naar ons kijken en toen naar elkaar. Ik zag Tessa op de rug van Louis springen en Louis rende naar ons toe. Ik sloeg zachtjes op de rug van Harry. Mijn benen hingen bij zijn borst en mijn bovenlichaam bij zijn rug. ‘we worden aan gevallen, Harry!’ riep ik terwijl ik op zijn rug tikte. Harry zette mij neer en ging met zijn rug naar me toe voor me staan. ‘klim op mijn rug!’ zei hij. Ik lachte en klom op zijn rug. Louis en Tessa waren nu al dicht bij ons. Harry rende op ze af. Ik hielt me goed vast aan Harry. Louis rende nog wat sneller en hij rende tegen Harry aan. Harry en ik vielen bijna om, maar we bleven staan. Tessa liet louis los. Louis had haar alleen nog maar vast aan haar benen. Louis liep weer naar ons toe en Tessa probeerde ons om te duwen. Ik liet Harry ook los met mijn handen en deed het zelfde bij Tessa. Door het duwen kwamen we steeds dichter bij een meertje. Het was ongeveer 3 of 4 meter breed en ging kronkelend door het hele park. Tessa gaf Harry en mij nog een harde duw. Harry hielt zijn evenwicht niet meer en we vielen met z’n tweeën in het meertje. Harry liet me los. We waren helemaal koppie onder geweest. Harry kon net aan staan in het meertje, maar daar was ik te klein voor. Ik was een halve kop kleiner dan Harry. Ik mocht op zijn schouder leunen zodat ik niet de hele tijd koppie onder ging. Tessa sprong van Louis’ rug af en stak zijn hand naar me uit. ‘kom! Klim er uit!’ zei ze. Ik pakte haar hand maar in plaats van dat ze me eruit trok, trok ik haar mee het water in. ze ging helemaal koppie onder. Ze kwam snel weer boven water en spetterde me nat. ‘ik was al nat hoor!’ lachte ik. Louis stond nu nog als enige aan de kant. Tessa en ik keken elkaar grijnzend aan en zwommen naar Louis toe. we klommen uit het water en pakte hem bij zijn armen en trokken hem zo het water in. Tessa en ik stonden lachend aan de kant.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey! ik hoop dat jullie mijn boek nog steeds leuk vinden. Please comment!!!! Tanx!!

XXX my 

Fireproof {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu