P.o.v. Anne
We liepen door het stadion heen. Het was enorm! Het podium was al gebouwd, en de hekken stonden ook al klaar. 'Het podium is het zelfde als vorig jaar' merkte Tessa op. 'Klopt! Alleen dan in andere kleuren' zei Liam met een glimlach. We liepen backstage en kwamen daar langs alle kleedkamers. We werden vanaf alle kanten begroet. Harry nam me rechtstreeks mee naar de plek van Lou. Lou was alles aan het klaarleggen. 'Lou!' Riep Harry vanaf een afstand. 'Hey Hazzabear!' Riep ze terug. 'Harry sloeg haar armen om haar heen en zij deed dat bij hem. Niet veel later lieten ze elkaar los. 'Dit is Anne' zei Harry en hij sloeg een arm om me heen. 'Waar je over verteld had' lachte ze. Ik keek Harry verbaast aan. Ik zag zijn wangen rood worden. 'Positief' zei Lou snel. Ze omhelsde me en glimlachte breed. 'Wij gaan zo veel lol maken!' Lachte ze toen ze me los liet. 'Dat geloof ik best' lachte ik. 'Maaruh... Met alle respect... Eerst andere kleding!' Zei ze terwijl ze me bekeek. 'Graag!' Lachte ik.
Niet veel later stonden Lou en ik voor het rek met meidenkleding. Er hingen allemaal leuke shirtjes, jurkjes en broeken. Lou stond tussen de rekken kleding te zoeken. De jongens waren aan het repeteren en ik had geen idee waar Tessa was. Lou kwam naar me toe lopen met een stapel kleding in haar handen. 'Kijk maar wat je het leukste vind!' Zei ze en ze duwde me richting de pashokjes. Ik liep met de stapel kleding het hokje in. Er hingen haakjes in het pashokje, een spiegel en er stond een klein tafeltje. Ik hing alle kleding op aan de haakjes en bekeek het.
Uiteindelijk koos ik voor een donkerblauwe, strakke spijkerbroek met een los shirtje met de Amerikaanse vlag er op. Ik kleedde me om en liep het hokje uit. Lou stond daar op me te wachten. 'Super!' Riep ze en ze omhelsde me. 'Tanx! Jullie hebben echt hele gave kleding hier!' Lachte ik. 'Nu je haren!' Riep ze. Ik lachte, maar voordat ik iets kon zeggen pakte Lou mijn pols en trok ze me mee naar een plekje met stoelen voor een spiegel.
Na een half uurtje was ze klaar. Ze haalde het doek van de spiegel af en liet me mijn look zien. De onderkant van mijn haren waren gekruld en de rest was style. Ze had wat blonde plukjes door mijn bruine haar gedaan met wat verf, wat echt leuk stond. Ze had ook meteen mijn make-up gedaan. Ze had mascara op gedaan en met een eyeliner een lijntje rondom mijn ogen gemaakt. 'Wauw... Lou...' Ik bekeek mezelf in de spiegel vol verwondering. Ik stond op van de stoel en gaf Lou een knuffel. 'Vind je het mooi?' Vroeg ze een beetje onzeker. 'Prachtig! Thank you so much!'. Ze glimlachte breed naar me. 'Nu snel aan Harry laten zien!' Zei ze vrolijk. 'Zijn die niet aan het repeteren dan?' 'Ik hoor geen muziek meer, dus ik denk dat ze klaar zijn' Lou trok me mee naar de kleedkamer van de jongens. Ze klopte op de deur. 'Boys?' 'Kom binnen Lou!' Riep Liam meteen vanuit de kleedkamer. Lou opende de deur en gebaarde dat ik even moest wachten. Ze liep naar binnen.
P.o.v. Harry
Lou kwam de kleedkamer in met een glimlach van hier tot Tokyo. 'Ah oh... Wat heb je gedaan?' Vroeg Niall meteen. 'Ik stel jullie voor...' Begon ze enthousiast, 'Anne!'. De deur ging open en daar stond ze. Ze had een leuk shirtje aan met een strakke spijkerbroek. Haar haren waren deels style en onderaan gekruld. Er zaten blonde plukken tussen haar bruine haren. Ze had make-up op, wat ze altijd wel op had maar niet zo. Haar ogen straalde net zoals haar hele gezicht. Ik was helemaal bevroren, mijn mond viel open en mijn ogen werden groot. Is dit echt Anne? Mijn anne? Mijn vriendinnetje?
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door een hand die heen en weer voor mijn ogen zwaaide. 'Yo Hazz, leef je nog?' Vroeg Lou. Mijn ogen bleven bij Anne. 'O...M...G...' Begon ik. 'Anne... Je bent prachtig!'. Ik zag haar blozend wegkijken. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen rond haar middel en tilde haar op. Ik draaide een rondje en zette haar daarna weer neer. 'Je ziet er geweldig uit!' Zei ik terwijl ik haar omhelsde. 'Tanx Hazz...' Zei ze een beetje verlegen. 'Niet zo verlegen Beauty!' Lachte ik. Ik legde mijn hand op haar wang en duwde haar hoofd voorzichtig wat omhoog zodat ze me recht aan keek. 'Mijn beauty' fluisterde ik waarna ik mijn lippen op de hare drukte.
JE LEEST
Fireproof {VOLTOOID ✔️}
FanfictionLET OP!! DIT IS EEN VAN MIJN EERSTE VERHALEN! DUS HET IS NIET MEGA GOED! Als je op het punt staat om je leven te beëindigen, en er komt ineens iemand in je leven die om je geeft... Wat doe je dan? Je zou zeggen: met die gene mee gaan! Maar kan je zo...