P.o.v. Anne
'Je vader is... In een hele slecht staat... Hij ligt in coma...' Zei de man. Ik zuchtte opgelucht, ik dacht dat hij ging zeggen dat hij dood was... Natuurlijk is dit ook vreselijk, maar hij leeft ten minste nog. 'Hij heeft veel verwondingen, die langzaam genezen' ging de man verder. Ik bekeek mn vader, hij zag er inderdaad slecht uit. Somige plekken op zijn broek waren rood van het bloed en zijn gezicht zat onder de schaafwonden. 'Ik zal jullie het document geven over hem' zei hij en hij liep weg. Ik bekeek mijn vader nog steeds. Ik voelde de tranen achter mijn ogen branden. Ik heb hem zo gemist... En nu is hij alleen lichamelijk bij me. 'Gaat het?' Hoorde ik Harry vragen. Ik knikte, maar eigenlijk ging het helemaal niet goed met me. Ik liep dichter naar mijn vader toe en pakte zijn hand vast. Zijn hand was koud en bijna levenloos. 'Pap' begon ik snikkend. 'Pap ik ben het, Anne. Jouw dochter... Ik ben zo blij dat ik je weer terug heb! Na zo veel jaar... Ik weet niet wat je heb mee gemaakt... Maar ik weet wel dat je vanaf nu veilig bent. Als je wakker word ga je met mij en Harry mee terug naar huis. Oja, Harry is mijn man... Een paar jaar nadat je was meegenomen heb ik hem ontmoet. Ik ben met hem en wat vrienden van hem met ze mee gegaan op tour en ben bij ze gebleven. Harry en ik zijn nu samen, en hebben een gezin. Ja pap, je hoort het goed, een gezin. Je bent opa! Van 2 kinderen, Stacie en James. Ze zijn allebei gezond en kunnen niet wachten om hun opa te ontmoeten! Voor het eerst... Met mam is het alleen maar erger geworden. Toen ik met Harry en zijn vrienden mee wilde op tour, begon ze tegen me te schreeuwen... Ze heeft me in de glasscherven gegooid... Sinds je weg ging is ze verslaaft geraakt aan drugs en alcohol... Ze is gedwongen naar een clinic gestuurd en sinds dien heb ik haar alleen nog via de telefoon gesproken en op de bruiloft. Gelukkig was ze op de bruiloft clean en voelde ze zich goed. Ze zegt dat ze van haar alcohol verslaving is afgekomen door cola. Ze vindt cola veel lekkerder en is ze dat meer gaan drinken in plaats van drank. Tuurlijk is cola ook slecht voor je, maar beter dan alleen maar drank. De bruiloft van Harry en mij was een hele mooie dag, alleen jij ontbrak... Ik heb wel kunnen genieten, maar ik moest steeds aan jou denken... We hebben het gefilmd, dus we kunnen het altijd gezamenlijk terug kijken! Dan heb je het toch een soort van mee gemaakt' ik stopte met praten omdat ik begon te huilen. Harry ging dicht tegen me aan staan en sloeg een arm om me heen. Ik merkte dat ik het fijn vond om tegen mijn vader te praten. Ik wist niet eens zeker of hij het hoorde, maar anders vertel ik hem nog een keer alles! 'Pap...' Zei ik huilend, 'je zei dat we verder moesten met onze levens, zonder aan jou te denken... Maar dat is ons niet gelukt... Bij mam lukte het wat minder dan bij mij... In het begin was het vreselijk, totdat ik Harry ontmoette, vanaf toen ging het wat beter. Ik kreeg nieuwe mensen in mijn leven, nieuwe beste vrienden! En herinner jij Tessa nog? Mijn beste vriendin van de basisschool? Dankzij de jongens hebben we haar opgezocht. Het was zo fijn om haar weet te zien! We hebben bij gepraat en ze woont nu samen met Louis, een van de vrienden van Harry waarmee ik op tour ging. Ze zijn super gelukkig en ze wonen best dichtbij ons! En als jij weer thuis bent, en mam ook weer weg mag uit de clinic, zorg ik ervoor dat jullie dichtbij ons komen te wonen! Want ik weet zeker als jij er weer bent zal het afkicken veel en veel sneller gaan!' Vertelde ik. Ik glimlachte naar mijn vader. Ik hoorde voetstappen dichterbij ons komen. Het was diezelfde man van daarnet. Hij had papieren in zijn handen. 'Ik heb hier de papieren met alle informatie over hem van de afgelopen weken' zei hij terwijl hij het aan Harry gaf. Hij liep weer weg en Harry en ik bekeken de papieren. Er stond van alles in. Er stond dat hij hier al lag voor 3 weken en dat hij die 3 weken alleen maar in coma heeft gelegen. Er stond ook dat de wonden maar langzaam weg gingen. 'Al 3 weken in coma... Ze verwachten dat hij binnenkort wakker zal worden, aangezien het al veel beter met hem gaat' vertelde Harry die een hele tekst had gelezen. 'Das fijn, heel fijn...' Zei ik. Ik keek weer naar mijn vader. 'Ik ga niet weg totdat je wakker bent pap! En dan neem ik je weer veilig mee naar huis! Dat beloof ik!' Zei ik tegen hem. Ik pakte zijn hand en drukte daar een zoen op. 'Promise' zei ik. Ik hoorde Harry glimlachen en hij legde een hand op mijn schouder. 'Ik weet zeker dat als hij je gehoord heeft, en weet dat jij nu naast hem staat, hij enorm zijn best doet om wakker te worden' zei hij en hij zette een zoen op mijn wang. Ik sloeg mijn armen om Harry heen, 'ik hoop t maar' zei ik zacht. 'Ik weet het zeker' fluisterde Harry terug.
Na nog uren te hebben staan praten tegen mijn vader, was het tijd om weg te gaan. Ik had mijn hele levensverhaal aan hem verteld. En zelfs Harry had bijna zijn hele levens verhaal verteld. Hij was begonnen bij de dag dat we elkaar voor het eerst tegen kwamen en had alles over mij, James, Stacie en zichzelf verteld. Hij had zelfs iets over zijn eigen ouders verteld! Ik genoot tijdens het luisteren. Harry was nu al zo open tegen mijn vader, terwijl Harry niets van hem wist. Harry is zo speciaal...
De man van eerder vandaag kwam weer naar ons toe lopen. 'Meneer en Mevrouw Styles, ik ben bang dat het tijd is om te gaan...' Zei hij. Harry en ik knikten. 'Jullie zijn morgen weer welkom, maar nu moeten jullie echt gaan' zei hij. 'En hoezo mag ik niet weg?' Hoorde ik iemand met een zware schorre stem achter me zeggen. Ik draaide me met een ruk om. 'Pap?!'
_____________________________
Hey lezers!
Het hoofdstuk is niet al te lang, maar ik vond dit een perfect moment om te stoppen (met het hoofdstuk niet me het verhaal).
Ik wilde even zeggen dat de eerste 2 hoofdstukken van het verhaal van mij en een vriendin online staan! Het verhaal gaat over Harry en Luke en staat op riwqhmx ! Ik zou zeggen: neem een kijkje!
Tot bij het volgende hoofdstuk!
Lots of love,
My
Ps. Bedankt voor alle votes en reads en comments! I love you! ❤️🎉
JE LEEST
Fireproof {VOLTOOID ✔️}
FanficLET OP!! DIT IS EEN VAN MIJN EERSTE VERHALEN! DUS HET IS NIET MEGA GOED! Als je op het punt staat om je leven te beëindigen, en er komt ineens iemand in je leven die om je geeft... Wat doe je dan? Je zou zeggen: met die gene mee gaan! Maar kan je zo...