Epiloog

93 4 5
                                    

Daar gingen ze dan. Niall en Daisy reden toeterend weg. Op weg naar hun huwelijksreis. Nadat ze beide elkaar trouw hadden gezworen voor het altaar, gingen ze na een kort feest weg. Niall nam Daisy mee naar een onbekende bestemming. Hij wilde niet zeggen waar ze heen gingen. Wat hij wel wilde zeggen was dat ze pas over een maand weer thuis zouden zijn. Het was een jaar nadat Phillip naar huis kwam.
Er was veel gebeurt in een jaar. Phillip had ervoor gezorgd dat Miranda uit de clinic kwam. Ze was helemaal clean en ze woonden samen in een prachtig huis die Anne voor ze had gekocht. Alle kinderen zaten inmiddels op school en hadden vriendjes en vriendinnetjes. Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall hadden ondertussen nog een album uitgebracht en waren bezig met hun volgende album. Ze hadden nog steeds miljoenen fans. Maar hoe kan dat ook anders.







______________________________
Dit was het dan... Fireproof is aan een einde gekomen. Ik wil jullie enorm bedanken voor de reads, steun, lieve comments en de votes. Ook wil mijn vriendin Roos ( raveleijn ) bedanken! Ze heeft me vaak geholpen toen ik zonder inspiratie zat.
Zelf vond ik het super leuk om dit verhaal te schrijven. In dit verhaal zit enorm veel tijd, maar ik ben zelf erg trots op het resultaat. Ik hoop dat jullie dat ook zijn.
Als je dit verhaal wilt na doen... Dan wens ik je veel plezier en succes. Van mij mogen jullie wat ideeën van me gebruiken als jullie dat willen. Ik zou het leuk vinden als ik jullie inspiratie geef. Maar zet er dan wel bij dat de ideeën niet bij jezelf vandaan komt. Dat zeg ik niet om gemeen te zijn, maar dat is wel zo eerlijk.
Verder hoop ik dat jullie het verhaal leuk vonden en dat jullie ervan hebben genoten. Laat me in de reacties weten wat jij van het boek vond en wat je het leukste stukje/hoofdstuk vond.
Jullie waren echt geweldige lezers! Bedankt voor de reads, comments en votes!
I love you awesome readers!
Als jullie nog een ander verhaal van mij willen lezen, kijk dan op mijn account! Daar vind je nog een ander boek van mij. (Ook een 1D fan fictie).
En lees ook de verhalen van raveleijn , riwqhmx  en JR-Stylinson . (Die van Raveleijn is van haar zelf en die van de andere schrijf ik samen met een vriendin).
Hopelijk heb ik jullie weer vermaakt. En als dat zo is, dan kan ik sterven als een heldin. (niet dat ik ga sterven, tuurlijk ooit wel maar niet binnenkort hoop ik)

Lots of love,
Xxx my

Fireproof {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu