ŽURKA

164 8 0
                                    

Astoria's POV,

-Bilo je već 18h. Imali smo jako malo vremena za sve. Ušli smo u kuću, a tamo je sve već bilo spreljeno. Stolovi sa pićima, grickalicama, konobari, bend. Sve je bilo tu. Gledali smo zapanjeno. Tada se pojavio tata.

-"Srećan rođendan!"- povikao je sa osmehom dok je nekoliko sluga iza njega nosilo gomilu poklona.

-"HVALA TATA!"- povikali smo u isto vreme, a ja sam mu potrčala u zagrljaj.

-"Znao sam da će moja devojčica upasti u slytherin. Ponosan sam na tebe."- osmehnuo mi se.

-"Hvala tada. Ti si namestio sve ovo?"- rekla sam gledavši oko sebe.

-"Pa da, video sam kako to radite kada pravite žurke, pa sam vam pomogao."-

-"Hvala, ovo je sjajno."- rekao je Tom diveći se kao i ja.

-"Nema na čemu. Ovo su vaši pokloni, otvaraćete ih posle, pošto uskoro počinje zabava. Morate da se presvučete."- nije skidao osmeh sa lica. Ovo je bilo možda i jedino doba godine kada se smejao ovoliko.

-"Odnesite ove poklone i kofere u naše sobe, mi moramo da se spremimo."- rekla sam slugama. Bio je dobar osećaj naređivati.

-"Na krevetima su vam stvari, izabrao sam najbolje za svoju decu. Mislim da će vam se svideti.Ja sad moram da idem, uživajte."- rekao je i nestao u oblaku crnog dima. Nas dvoje smo se brzo pogledali i potrčali, kao mala deca koja jedva čekaju da vide poklone,uz velike stepenice prema sobama, preskakajući svaki drugi stepenik, koje su se nalazile jedna pored druge. Uletela sam u svoju sobu i ugledala ovo:

 Uletela sam u svoju sobu i ugledala ovo:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-"AAAAAAAA"- počela sam da vrišrim. U sekundi su se na vratima pojavili nekoliko sluga sa zabrinutim pogledima. A zatim je pored njih moj brat brzo uleto u sobu polu go. Bio je u košulji koju nije ni zakopčao. Sada bi sigurno nastao haos da su ovde pola devojaka iz Hogwartsa. Uključujući i Jane. Fuj, gadura mala.

-"Tori, jel sve u redu? Zašto vrištiš."- bio je bled kao krpa, a oču su mu bile veće od sove.

-"Sve je u redu. Nikad niste čuli da devojka vrišti zbog odeće. Lepa košulja."- krenula sam da se smejem, a oni su odahnuli.

-"Nemoj to da radiš. Prepala si me."- video je kako se smejem, pa je i on prasnuo u smeh.

-"Ajde spremaj se. Trebaće mi par vas da mi sredi kosu, šminku i nokte. Odmah nemamo još mnogo vremena. Gosti uskoro dolaze."- svi su se u sekundi rastrčali, a ubrzo je u moju sobu došlo nekoliko devojaka.

Tom's POV,

-Wow, moje odelo je izgledalo, prelepo. Nisam znao da moj otac ima toliko smisla za ukus. Skinuo sam majicu i obukao košulju. Taman što sam krenuo da je zakopčavam čuo sam vrisak iz Astorijnine sobe. Nisam ni zakopčao košulju brzo sam istrčao. Neke sluge su već bile na vratima. Prošao sam pored njih i uleteo u sobu svoje sestre.

GreškomWhere stories live. Discover now