Prvi dan u Hogwarts-u

178 13 0
                                    

Astoria POV,

-Napokon smo stigli u Hogwarts. Jane i ja smo čekale ispred Great Hall-a. Nismo pričale međusobno. Pogledale smo se nekoliko puta i odmeravale se.

-Profesorka Mcgonagal nas je uvela unutra. Svi su već bili tamo i sve oči su bile uprte u nas. Čula sam razna došaptavalje kao na primer: "Još jedan Melfoy i Riddle.", "Ovo se neče dobro završiti", "Ne mogu da verujem da im je Dumbledor dozvolio da dođu." i slično.

- Predstavile smo se, a profesorka je donela šešir za razvrstavanje. Prva sam bila ja. Sela sam na stolicu.

-"SLYTHERIN!"- povikao je ni ne dotakavši mi glavu. Nasmejala sam se u kut usana i otišla do slytherinskog stola i sela pored Toma, htela sam da sednem pored Draca, ali pored njega je sedela neka devojka, a sa druge strane neki dečko. Nije me čak ni pogledao. Naljutila sam se da nakon celog leta koje smo proveli zajedno on me čak nije ni pogledao.

- Pogledala sam prema Dumbleduru, on mi se osmehnuo. Mislila sam da će me ljutito pogledati ali nije. Dobar čovek taj Dumbledor, iako su on i moj otac smrtni neprijatelji.

- Sledeća je bila Jane. Znala sam da neće biti u Slytherinu, mada možda bude upala u slytherin zato što je cela njena porodica bila u slytherinu.

- "Hmmm teško, stvarno teško."- promrmljao je šešir. Neće je valjda staviti u slytherin.

-"Melfoy, zla krv, ali ti nisi takva. Gde da te stavim?"- nastavio je šešir.

-"Hmmmm, neka bude:"- rezmišljao je šešir. Ako je stavi u slytherin ubiću se.Neću moći da je podnesem.

-"HUFFLEPUFF!"- povikao je šešir. Svi su u šoku tapšali. Znala sam da neće biti u slytherinu.

-Dumbledor je bio u šoku, osmehnu se Jane i večera je počela.

Jane POV,

-Znala sam da će Astoria biti u slytherinu.Šešir joj čak i nije dotakao glavu. Sledeća sam bila ja.

- Šešir je dugo razmišljao. Svi pogledi bili su uprti u mene. Molila sam se da ne upadnem u slytherin. Posle nekog vremena šešir je glasno povikao HUFFLEPUFF! Svi su bili u šoku. Dumbledor me je pogledao i osmehnuo se. Večera je tada počela.

*Kasnije u sobama*

Jane POV,

-Sve stvari su mi već bile u sobi. Bilo nas je po dve. Hufflepuff dnevni boravak je prelep. Upoznala sam mnogo ljudi i svi su jako ljubazni. Najviše sam se združila sa Cedricom Diggoryjem. Otišla sam u razgledanje zamka. Bilo je prelepo. Srela sam Weasleyjeve, Pottere i Hermionu.

-"Ćao svima!"- povikala sam sa uzbuđenjem u glasu.

-"Ćao Jane lepo te je videti."- rekla mi je Hermione

- Naišao je Cedric. Primetila sam da se Clara zacrvenela kada nam se pridružio u razgovoru. Mislim da joj se sviđa Cedrc. Posle nekog vremena videla sam Toma u prolazu.

-"Hej Tom, dođi!"- dozivala sam ga. Prišao nam je. "Nadam se da vam ne smeta što je ovde."

-"Ne naravno, on je dobar uopšte nije poput svog oca."- rekao je Harry.

-"Da, ali njegova sestra jeste."- rekla sam tiho.

-"O, znamo videli smo kako se ponašala u knjižari."- rekao je Fred.

-"Šta kažete da igramo istina ili izazov kod mene i Harrija u sobi."- predložio je Ron da bi prekinuo neprijatnu tišinu.

-"Da naravno idemo!"- povikali su svi uzbuđeno.

- Na putu do soba srele smo devojku iz revenclaw-a. Ona se družila sa njima.

-"Ćao Katelyn. Ajde snama da igramo istina ili izazov?"- pitala je Hermiona.

-"Naravno. A ti si sigurno Jane. Ja sam Katelyn Roberts."- obraćala se meni.

-"Drago mi je."- rekla sam osmehnuvši se.

Krenuli smo u sobe.

Ovako izgleda Katelyn Roberts:

Ovako izgleda Katelyn Roberts:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Astoria POV,

- Došla sam u svoju sobu. Delila sam je sa devojkom kratke crne kose. To je bila devojka koja je na većeri sedela pored Draca.

-"Dobrodošla u slytherin. Ja sam Pansy Parkinson."- rekla je Pansy.

-"Drago mi je."- rekla sam pomalo začuđeno zato što mi je Draco za nju pričao da nije baš druželjubiva i da ne voli nikog. Rekao mi je da ga stalno muva što ga užasno nervira jel on nju ne voli. Tu mu je samo zato što radi sve što mu kaže.

- "Mene svakako neće voleti. Bože Astoria šta pričaš to. Nisam se valjda zaljubila. Nisam nema šanse."- mislila sam u sebi.

- "Jel si okey?"- pitala me je prekidajući moje razmišljanje.

-"Da jesam."- rekla sam trgavši se iz misli.

-"Ja idem dole, dođi pridružina nam se. Dole su Blase, Crabbe, Goyle i Draco."- pitala me je dok je izlazila iz sobe.

-"Da naravno dolazim."- rekla sam pošavši za njom.

-" Zašto je tako dobra prema meni. Zato što sam Voldemortova ćerka. Zato što hoće da steknem poverenje u nju i onda da mi uradi nešto."- razmišljala sam silazeći u dnevni boravak.

*U dnevnom boravku*

_______________________________________________

Evo ga novi deo. U sledećem delu ću pisati šta su radili te večeri i sutradan. Uskroro kreću zapleti i raspleti. Biće jako zanimljivo nemojte to propustiti. Šta mislite zašto je Pansy toliko dobra prema Astorii? Da li će se ostvariti ono što je Astoria mislila? Šta mislite šta će da se izdešava kada budu igrali istina ili izazov? Pišite vaša mišljenja u komentarima. Izvinjavam se na pravopisnim greškama ili na pogrešno napisanim slovima, pokušavam što brže da pišem nove delove i onda se zeznem u kucanju. Nadam se da vam to ne smeta. <3




GreškomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora