Nazad u Hogwarts-u

118 6 0
                                    

Astoria's POV,
-Ustali smo ujutru i doručkovali. Zatim smo krenuli prema vozu i prema Hogwarts-u.

-"Svim profesorima moramo da javimo za ovo, ali ne sme niko od učenika da sazna da je ta informacija potekla od nas."- rekla sam im tiho u vozu.

-"Snape nikako nesme da sazna za ovo."- rekla je Pansy.

-"Biće teško to sakriti od njega."- rekao je Draco zamišljeno gledajući u jednu tačku.

-"Smislićemo već nešto."- rekla sam, pa smo do kraja vožnje ćutali i razmišljali.

Jane's POV,

-Sedela sam sa Tomom, Potterovima, Ronom i Hermionom u kabini.

-"Šta ako ne uspemo?"- rekla je Hermiona zabrinuto.

-"Uspećemo, imamo svu pomoć koja nam je potrebna. Sve smo isplanirali samo to moramo da sprovedemo u delo."- rekao je Tom samouvereno.

-"Svi profesori će saznati sve u roku od dva dana."- rekla sam pa smo skrenuli sa teme, nismo hteli da neko čuje šta nam se sprema.

Draco's POV,

-Kada smo stigli u Hogwarts otišli smo u Great Hall na večeru. Seo sam između Goyla i Astorie. Dumbledor nam je nešto pričao, mada ja nisam ni slušao toliko. Bio sam zaokupiran svim stvarima koje će nam se uskoro desiti. Nisam čak ni imao apetita da jedem, a nije ni Astoria. Sedeli smo gledajući u sva srećna dečija lica. Večera se završila, a mi smo otišli u svoje sobe. Blaise i Pansy su se pravili kao da se ništa ne dešava, ali Astoria i ja to nismo mogli. Bili smo snuždeni.

-"Mnogo si providan, moraš da se praviš da je sve u redu."- rekao mi je Blaise kada smo ušli u našu sobu.

-"Ne mogu. Ti to ne razumeš. Ti nisi smrtožder. Ti ne moraš da ubijaš ljude."- rekao sam pomalo besno.

-"Znam da ti je teško, ali moraš da se smiriš."- pokušao je da me smiri, ali ja sam već pobesneo.

-"Ne mogu da se smirim! Ti ne znaš kako je to! Ne znaš kako je biti smrtožder i ubijati ljude!"- skroz  sam pobesneo.

-"Moraš da skineš taj znak."- rekao je mirno jer je znao da je sav bes uticaj njega.

-"Izvini, ne mogu da se kontrolišem."-malo sam se smrio. Odmah sam legao u krevet. Sutra krećemo u akciju.

Pansy's POV,

-"Znam da si uznemirena ali moraš malo da se smiriš."- rekla Astoriji jer sam videla da je nervozna.

-"NE ZNAM KAKO DA SE SMIRIM! PANSY LUDIM!"- počela je da paniči.

-"Hajde lezi, već je kasno možda si samo umorna."- rekla sam joj, a ona se malo smirila i legla u krevet.

Astoria's POV,

-Išla sam na sve časove i posle svakog časa rekla svim nastavnicima šta se dešava. Rekla sam im da nikom ne govore dok ne kažem Dumbledoru. Svi su napravili iste reakcije, šok i strah u isto vreme. Poslednji čas sam imala kod McGonagalove. Nakon časa svi su otišli, a Draco i ja smo ostali da i njoj to kažemo.

-"Treba li vam neka pomoć?"- pitala je zbunjeno kada je primetila da stojimo pored njenog stola.

-"Mi vama imamo nešto da kažemo."-rekla sam.

-"Je li sve u redu? Ako ste napravili neki problem javite se profesou Snapu, on je starešina slytherina ne ja."- rekla je i nastavila da se pakuje. Svi nastavnici su od slytherinaca očekivali samo probleme.

-"Nismo ovog puta ništa uradili. Imamo da vam kažemo nešto. Jako je ozbiljno."- rekao je Draco pomalo uvređeno.

-"Pa kažite već jednom, nemam ceo dan."- rekla je požurivajući nas.

GreškomWhere stories live. Discover now