Tom's POV,
-Nisam spavao celu noć. Svo vreme sam razmišlja o o sastanku, bio sam užasno nervozan. Celu noć sam se prevrtao po krevetu.
-Probudio sam se oko 7:30, spavao sam svega 2h. Obukao sam se i otišao u sobu kod Jane. Od sve te zbrke nisam ni stigao da pričam sa njom, svo vreme sam bio u sobi.
- Polako sam ušao u sobu, a ona je i dalje spavala. Prišao sam krevetu i lagano legao pored nje. Prošlo je oko pola sata. Polako sam se uspravio i gledao je. I dalje je spavala. Krenuo sam da je mazim po kosi i polako ljubim od vrata pa do usta. Polako je počela da se pudi.
-"Šta ćeš ti ovde, Tomi?"- rekla je otvorivši jedno oko.
-"Dobro jutro i tebi, uspavana lepotice."- nasmešio sam joj se. Uzvratila mi je osmehom, a zatim me poljubila.
-"Zar ti ne ideš na onaj sastanak posle?"- pitala me uzdigavši se u sedeći položaj.
-"Nažalost, ali ne brini ti za to. Ispričaću ti sve kad se vratim,može?"- poljubio sam je poslednji put i ustao sa kreveta.
-"Može."- nasmešila mi se i legla nazad u krevet."
-"Vidimo se."- poslao sam joj poljubac i sišao na doručak. Svi su već bili dole. Jeli smo u mrtvoj tišini, a zatim smo krenuli na sastanak.
Astoria's POV,
- Probudila sam se rano ujutru. Bila sam baš srećna i uzbuđena što moj otac misli da sam mnogo moćnija veštica nego što je mislio. Čitala sam knjige koje su bile na polici. Napici koje sam čitala su prilično teški sobzirom da sam jako dobra u njima.
-Izašla sam iz sobe i krenula dole na doručak kada mi je Draco preprečio put.
-"Danas je moj dan i ne možeš ga upropastit."- nasmejala sam se zlobno kad je krenuo nešto da kaže. Zatim me je lagano pribio uza zid. Jedna ruka mu je bila na zidu, a druga na mom ramenu.
-"Kakvu igru igraš, Riddle?"- pitao me je tiho.
-"Ovo je tek početak ne brini se."- gledala sam ga ravno u njegove prlepo plave oči.
-"Pa dvoje mogu da igraju tu igru znaš?"- šapnuo mi je na uvo.
-"Dobro da znam, jer si u ovoj igri postoji lovac i žrtva, a ovde si ti žrtva."- zlobno sam se nasmešila. Pokušava sam da ga isprovociram i sudeći po njegovom smrknutom izrazu lica, uspevala sam. Dotakla sam ga prstom po nosu i samo prošla pored njega i sišla u trpezariju.
-Nakon par minuta je i on sišao i pravio se kao da je sve u redu. Ja sam ga pratila pogledom, sa blagim zlobnim osmehom na licu kako bi ga još više iznervirala.
-Jeli smo u tišini, a zatim krenuli prema mom ocu.
Draco's POV,
- Danas idemo na sastanak. Svaki put kada na to pomislim sledi mi se krv u žilama. Obukao sam se i krenuo na doručak. Video sam Astoriu kako silazi na doručak, pa sam odlučio da porazgovaramo malo. Dugo nismo.-"Danas je moj dan i ne možeš ga upropastit."- rekla je pre nego što sam uspeo išta da kažem. Lagano sam je pribio uza zid da je malo prestrašim.
-"Kakvu igru igraš, Riddle?"-tiho sam šapnuo. Pokušao sam da je iznerviram ali nije uspevalo.
-"Ovo je tek početak ne brini se."- gledala me je pravo u oči. Video sam samo hladnu devojku koju nije briga ni za koga.
-"Pa dvoje mogu da igraju tu igru, znaš?"- hteo sam da joj pokažem da sam ja glavni u ovoj igri i da ne može da manipuliša sa mnom, ali ona je ostala sa osmehom na licu kao da je sve ovo neka dečija igra.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...