Jane'S POV,
-Sišla sam sa ostalim devojkama u Great Hall. Sve su otišle svojim partnerima samo sam ja ostala. Nigde nisam mogla da nađem Adriana.
-"Izgledaš fenomenalno."- čula sam njegov glas iza sebe.
-"Hvala i ti isto."- rekla sam uhvatila ga ispod ruke i krenuli smo u Great Hall. Kraičkom oko sam videla toma sa nekom devojkom iz slytherina. Iskreno više bih volela da sam sada sa njim.
Clara's POV,
-Šišla sam ispred Great Halla i videla Cedrica. Bio je predivan.Ugledao me je i nasmešio se.
-"Hej. Sjajno izgledaš."- rekao je kad mi je prišao.
-"Hvala i ti fenomenalno izgledaš."- rekla sam i nasmešila se. Pažnju su na privukli Katelyn i Viktor koji su prošli sredinom hodnika i ušli u Great Hall. Za njima su se mogli čuti samo tiho pričanje. Zatim sam uhvatila Cedrica pod ruku i ušli smo unutra.
Katelin's POV,
-Šišla sam u hodnik i videla Viktora koji je pričao sa svojim društvom. Kada me je ugledao nasmešio se i prišao mi.
-"Izgledate večeras zapanjujuće, moja damo."- rekao je i poljubio mi ruku.
-"Hvala."- rekla sam i nasmešila se.
-"Hoćemo li."- rekao je pruživši mi ruku. Uhvatila sam ga ispod ruke i lagano smo krenuli u Great Hall. Za nama su se čuli samo zvukovi čuđenja i šaptanja. Devojkama sam dala znak da sam uzbuđena ali i nervozna. Naravno one su razumele šta hoću da kažem i pokazale mi da se smirim i nasmejale se.
Astoria's POV,
- Pansy je otišla za Blaisom, a ja sam otišla da nađem Freda. Pažnju su mi privukli Katelyn i Krum koji su išli u Great Hall. Pravi se važna. Mnogo me nervira, i ona i Clara i Jane. Tada sam ugledala Freda.
-"Izgledaš predivno."-rekao je i poljubio mi ruku.
-"Hvala i ti isto."- rekla sam i u tom trenutku ugledala Draca koji je sam stajao na stepenicama. Zašto nikog nije pozvao. Ma baš me briga užasno me je iznervirao. Tada su nam se pogledi sreli. Mogla sam videti tugu u njegovim očima. Brzo sam skrenula pogled uhvatila Freda ispod ruke i krenula u Great Hall.
- Celo veče sam plesala sa Fredom. Bio je toliko lep. Nisam ni pogledala Draca, ali mi se činilo da je on nas gledao celo veče. Iskreno nije me zanimalo. Uvek se ponašao hladno i drsko, dok mi Fred pruža svu njegovu pažnju.
Jane's POV,
- Povremeno sam plesala sa Adrianom zato što se uglavnom družio sa svojim društvom. Ostale devojke su se zabavljale. Čak je i Fred celo veče plesao sa Astoriom. Došla je i poslednja pesma za večeras, a Adrian me je pitao za ples. Naravno pristala sam. Plesali smo a ja sam ga samo gledala.
Katelyn's POV,
- Viktor i ja smo plesali celo veče i zabavljali se. Došla je i poslednja pesma. Nisam htela da se ovo ikad završi. Gledala sam ga pravo u oči. Odjednom je krenuo da mi se približava. Ja sam uradila isto. Mogla sam osetiti njegove usne na svojima. Ne mogu da verujem. Poljubila sam se sa Viktorom Krumom. Odmakli smo se. Ja sam se nasmešila i zacrvenela. Uzvratio mi je osmehom. Jedva sam čekala da ispričam ovo devojkama.
Clara's POV,
- Celo veče sam bila sa Cedricom. Bilo mi je vruće i nisam mogla da dišem pa smo izašli napolje. Pričali smo i smejali se. Krenula sam da uđem unutra, ali me je on povukao nazad. Prišao mi je jako blizu. Bili smo na svega nekoliko milimetara. Mogla sam osetiti njegov topli dah i ruku na mom struku, zatim sam osetila svoje usne na njegovim. Ljubili smo se tako nekoliko minuta, zatim sam se odmakla, nasmejala i rekla da bi trebalo da uđemo unutra jer je već kasno.
VOUS LISEZ
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...