Astoria POV,
" Uskoro smo trebali da krenemo kod porodice Malfoy na večeru. Tata mi je pričao da su oni jedna vrlo odana porodica našoj porodici. Imaju sina i ćerku,blizanci, mojih i Tomovih godina.A jooj, od svog ovog razmišljanja o Melfoyevima zaboravila sam da treba da se spremam. Obukla sam moju omiljenu crnu haljinu koja mi je bila do kolena, stavila crveni kaiš i obula crvene cipele. Sada treba nagovoriti Toma da se spremi." Otišla sam do njegove i zatekla ga kako leži u svojoj pidžami i lupa lopticom o zid.
-" Još uvek se nisi spremio, znaš li kako će tata da bude besan ako mora da nas čeka.Znaš da je nestrpljiv!"- izdrala sam se na Toma i pokušala da ga izvučem iz kreveta.
-Lenjo se uzdigao u sedeći položaj i gledao me onim njegovim ljutim pogledom "Astoria nema te sile kojom ćeš me izvući iz kreveta, ja ne idem i tačka. Uostalom nisam u toliko dobrim odnosima sa Dracom, ti to ni ne znaš zato što ni ne ideš u Hogwarts."- legao je nazad u krevet i nastavio da se igra lopticom.
-"E pa ove godine krećem u Hogwarts, a ti ćeš ustati, spremiti se i krenuti ili.."
- "Ili šta"- prekinuo me je u pola rečenice.
-"Ili ovo"- okrenula sam se prema vratima i glasno povikala "TATAAA TOM NEĆE DA SE SPREMI I DERE SE NA MENE"- oduvek sam bila tatina mezimica i na taj način svaki put pobedim Toma u svađi.
-"Zašto si to uradila sad će da me ubije!"- naglo je ustao sa kreveta i brzo dohvatio prvu košulju i pantalone.
-Čula sam korake i ubrzo se tata pojavio na vratima. "Tome znaš koliko ne volim da te čekami koliko puta sam ti rekao da se ne dereš na Astoriu!"- povikao je na Toma a mene je nežno mazio po kosi.
-"Oprosti oče... izvini Astoria"- rekao je glasom kao da mu je stvarno žao, a znam da nije, pa je promrmljao nešto sebi u bradu.
- "Kada se spremiš siđi dole, Astoria i ja te čekamo napolju. I ponesi svoju metlu."- rekao je pri izlazu na vrata. Ja sam izasla za njim a Tomu sam se samo nasmejala onim mojim podlim osmehom, a on mi je uzvratio tako što se iskezio na mene. Oduvek je bio nezreo.
- Nakon duge vožnje smo stigli. Njihova kuća je bila ogromna, skoro kao naša. Pozvonili smo na vrata, a iza njih su stajali visoki čovek sa dugom plavom kosom i žena sa crnom kosom i ljubaznim osmehom, a iza njih jedna sitna devojka sa dugom plavom kosom koja je već buljila u mog brata uf njena roza haljina baš para oči, tek na kraju sa stepenica je dolazio jedan visoki plavi dečko mrzovoljnog lica. Tada sam ugledala njegove plavo-sive oči i pogledi su nam se u trenutku susreli...
Jane POV,
"Uskoro dolaze Riddlovi, uzbođena sam napokon da upoznam nekog svojih godina, ali i prestrašena jer mi je mama pričala da je njohov otac ubica i da oni rade za njega jer bi ih ubio da su odbili. Nadam se da njegova deca nisu tako loša."-oblačila sam se i razmišljala. Obukla sam prelepu roze haljinu koju mi je mama kupila, uzela sam crni kaiš i crne čizme.
-Ulazim u Dracovu sobu da vidim da li se spremio, a on naravno nije ni počeo da se sprema. "Draco, Riddlovi će stići svake sekunde spremi se!"- okrenuo se prema meni kao da nije video da sam ušla i gledao me sa izrazom gađenja na licu. Navikla sam na to, ni on ni moj otac me ne vole toliko, kažu da sam dobrica, ali moja mama je uvek tu za mene.
-"Jesam li ti reko da smeš da uđeš"- rekao je hladno ignorisavši šta sam mu rekla. "Opusti se spremiću se kad ja hoću, a sada izlazi napolje."
-Čulo se zvono na vratima. "Sjajno stigli su!"- rekla sam i izletela iz sobe.
-Tata je otvorio vrata, a ja sam se susrela sa predivno zelenim očima. To je sigurno bio Tom. Skrenula sam pogled na njihovog oca. Već me je plašio. Pokledala sam sa njegove leve strane i ugledala devojku u crnoj haljini, crne kose sa crvenim pramenovima. Imala je hladan izraz lica poput Dracovog. Oni će se sigurno lepo slagati. Opet sam vratila pogled na Toma. O Bože kako je lep. Da li sam se ja to već zaljubila u njega? Čoveče, zemlja zove Jane, osvesti se devojko. Tada je došao Draco. Astoria je odmah pogledala u njega. Pogledi su im se susreli i nisu skidali pogled jedan za drugim. Mislim da su se oni već zaljubili.
__________________________________________________________
Evo ga prvi deo!!! Nadam se da vam se svideo. Pišite u komentarima kako vam se zasada sviđaju Jane i Astoria. Da li ste se pronašli u nekoj od njih dve? Da li će se Astoria i Draco zaljubiti? Da li će Tom shvatiti da je Jane zaljubljena u njega? U sledećem delu pišem njihovo upoznavanje. <3
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...