Kako ovo zaustaviti

124 7 0
                                    

Astoria's POV
-"Kako da zaustavimo mog oca da ne uništi pola čarobnjačkog sveta i usput da ne ubije pola veštica i čarobnjaka?"- pitala sam kada smo ušli u moju sobu.
-"E pa kad tako kažeš,ne znam."- rekao je Blaise.
-"Moramo da ga pratimo. Da se pravimo da smo sa njim."- rekao je Draco.
-"Ako to uradimo mogao bi već pola toga i da uradi."- razmišljala sam logično.
-"Škola počinje za par dana nema šanse da smisle sve do tad."- rekla je Pansy.
-"Moramo da upozorimo i nastavnike."- rekao je Goyle.
-"Opa konačno si se uključio u priču i rekao nešto pametno, osim što juriš moju devojku."- rekao je Draco.
-"Devojku?"- rekao je zbunjeno i pogledao u mene.
-"Smirite se obojica! Radimo nešto važnije trenutno!"- zapretila sam im.
-"Idemo dole i pravićemo se da je sve u redu. Moramo da čujemo ceo njegov plan."- rekla je Pansy, pa smo svi zajedno sišli dole kod mog oca.
Mattheo's POV
-Pozvao sam neke smrtoždere, a oni si odmah došli. Čekao sam da Astoria dođe, sigurno već smišlja kako da spreči našeg oca da ovo uradi.
-"Dušo, znao sam da si shvatila da odlično mislim. Hajde sedite svi, slobodno, ne stidite se."- rekao je naš otac, a oni su tresući se, seli. Pogledao sam u Astoriu i dao joj kontakt očima u znaku da li ima neki plan, a ona mi je pokazala da je sve u redu. Povukla je dosta vrlina od mame.
-Seli smo za sto, a onda je otac počeo da priča, dok su svi drhtali pred njim od straha.
-"Dakle, moj rođeni sin me je izdao. Tom Riddle nas je izdao. Naš je cilj da zaštitimo Astoriu od njega i svih ostalih čarobnjaka i veštica koji hoće da nam se suprotstave. Moramo napasti Hogwarts."- rekao ke i lupio šakama o sto.
-"Kako ćemo to izvesti?"- pitala je Astoria.
-"Skupićemo sve smrtoždere i napašćemo ih nedelju dana nakon početka godine."- rekao je.
-"Moramo okružiti ceo Hogwarts napasti ih sa svih strana."- rekao je Lucius.
-"Konačno i nesto pametno od tebe, Lucius."- rekao je, a on je promrmljao nešto sebi u bradu.
-"Kada okupljamo sve smrtoždere?"- pitala sam.
-"Drago mi je što pitaš. Okupićemo ih 2 dana pred napad."- rekao je i pomilovao ju je po kosi.
-"Sastanak je završen. Budite uvereni da je ovo rat. Ja moram ubiti Potterove i to uopšte neće biti nimalo lako."- rekao je i svi su se razišli. Kada je otac otišao brzo sam prišao Astoriji.
-"Šta ćeš da uradiš?"- pitao sam.
-"Upozorićemo sve nastavnike i reći im da se pripreme za ovo."- rekla je malo zabrinuto.
-"Obavezno javite Dumbledoru."- rekao sam i otišao za ocem.
Jane's POV,
-"Ovo će biti jako opasno zar ne?"- pitala sam Toma dok smo bili sami u sobi.
-"Veoma opasno."- rekao je jer je znao kakvom se riziku prepuštamo.
-"Mogli bi da umremo? Svi mi?"- već sam krenula da se bojim.
-"Mogli bi, ali ja neću dozvoliti da tebe iko povredi."- rekao je i poljubio me.
-"Oni već znaju. Tvoj otac je sigurno mnogo besan."- rekla sam.
-"Znam. Moramo da smislimo način da se odbranimo od njih. Kad bi znali gde će prvo da napadnu."- rekao je i stao da razmišlja.
-"Ostaje nam da se nadamo da će nam reći."- rekla sam pa smo otišli u troezariju da smislimo šta ćemo da radimo.
Clara's POV,
-"Možemo da izvedemo ovu čaroliju, samo je pitanje kako Astoriu da nateramo da nas posluša."- rekla sam Harryju čitajući i dalje onu čaroliju.
-"Da, to nam je samo mali problem."- rekao je sarkastično, zatim su ostali krenuli da dolaze da bi smislili plan.
-"Za par dana krećete u školu, možda vas tamo budu napali. Moramo doći da im pomognemo."- predložio je Sirius.
-"Dumbledorove čarolije ih mogu sprečiti da uđu na zemljište Hogwartsa."- rekla je Molly.
-"Za stotine hiljada smrtoždera, mislim da ni Dumbledor nije toliko moćan."- rekao je Harry zabrinuto.
-Borićemo se. To nam je trenutno jedina opcija."- rekla sam hrabro.

-"Astoria nam je sad malo manja briga."- rekao je Harry i zatvorio knjigu.

-"Ne nije. Ona je... novi vođa smrtoždera."- rekao je Tom sve tiše i tiše.

-"Molim!?"- Fred je rekao.

-"Da, a Mattheo je očeva desna ruka."- rekao je.

-"Ko je sad Mattheo?"- pitala sam.

GreškomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora