Jane's POV,
- Teleportovali smo se do kuće Wealseyevih. Ušli smo unutra i svi su već bili na okupu.
-"Stigli ste. Brzo treba nam knjiga."- rekao je Tom čim smo ušle.
-"Lepo je i tebe videti Tom."- rekle smo u isto vreme Clara i ja. Zatim sam izvadila knjigu iz ranca i otvorila tu stanicu na kojoj je sve bilo na nemuštom.
-"Misliš da ćete moći?"- pitao je Tom, dok je Harry zurio u knjigu.
-"Biće teško, ali još teže će biti da nagovorimo Astoriu na to."- rekao je pogledavši u Claru koja je besno gledala u Cedrica.
-"Raspravite to posle. Misliš da ćemo moći ovo da uradimo?"- rekao je Harry na šta se Clara trgnula.
-"U pravu si biće teško, ali uspećemo."- prišla je i ponovo pročitala.
-"Verujemo u vas, ali rata će sigurno biti. Moramo da vam pomognemo."- rekao je Sirius.
-"Sirius! Izvini nisam te video bio sam preokupiran ovim."- Harry mu je prišao i čvrsto ga zagrlio.
-"Hajmo da jedemo, pa ćemo onda da smišljamo plan kako da to uradimo. Ne možete da razmišljate praznog stomaka."-rekla je Molly i nastavila da pravi večeru.
-"Ej Fredi, takmičimo se ko će prvi da postavi sto?"- rekao je George.
-"Ja čaše ti tanjire, i Georgi, ovaj put nema varanja."- rekao je Fred.
-"Pa kad sam ja to varao?"- rekao je, pa su gurkajući se otrčali po tanjire i čaše.
Clara's POV,
-"Možda bi trebalo da porazgovaraš sa Ginny i Cedricom. Oni su na spratu. Čekaju te."- tiho mi je rekao Harry, a ja sam mu samo klimnula glavom i otišla.
-"Moramo ovo da rešimo."- rekla sam kad smo ušli u sobu.
-"Da moramo."- rekao je Cedric. Zatim je sve ispričao.
-"Znači svo vreme si bila pijana i ničeg se nisi sećala?"- rekla sam kada je završio.
-"Da. Molim te mi oprosti, htela sam da se ubijem kad sam čula šta sam radila."- rekla je Ginny. Videlo se da joj je žao i da pričaju istinu. Zatim sam ih opoje stegla u zagrljaj.
-"Znala sam da vi to nikada ne biste uradili."- rekla sam dok sam ih grlila.
-"Drago mi je da smo to razrešili. Ja idem dole na večeru, porazgovarajte vi još malo."- rekla je Ginny, a zatim je izašla iz sobe.
-"Jako mi je žao. Osećam se kao budala što sam uopšte i tako nešto pomislila."- rekla sam tužno.
-"Ja sam kriv. Trebao sam da potrčim za tobom i da ti objasnim sve."- uhvatio me je za ruke.
-"Drago mi je da je sad sve u redu."- nasmejala sam se.
-"I meni."- uzvratio mi je osmehom. Lagano mi je prišao i poljubio me. Srećna sam što je sve opet kao i pre.
-"Idemo dole na večeru. Moramo da pozovemo i Katelyn i Viktora da nam pomognu oko svega ovoga sa Astoriom."- rekla sam kad smo krenuli dole.
-"Oni su u Bugarskoj, kod njegovih, ali moraće da se vrate. Treba nam još jedan štreber kao Hermiona da dolazi do zaključaka. Ne ozbiljno, kako to rade?"- rekao je, a ja sam samo slegla ramenima. Krenuli smo da se smejemo, a zatim smo sišli na večeru.
-"OOO pa vidi ko nam je to opet zajedno."- rekao je Ron, a Fred i George su se nasmejali. Hermiona ga je zatim, ponovo, munula u rebra i osmehnula nam se.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...