Astoria's POV,
- Prošlo je nekoliko dana od Snapovog ljubavnog napitka. Nije se ešavalo ništa specijalno tih dana. Pretila sam malo Weaseyema i njihovom društvu, radila domaći i tako. Spremala sam se da idem u Great Hall na večeru.
-"Ove godine se neće održati turnir tri čarobnjaka, ali nam u posetu dolaze prijatelji iz drugih škola."- rekao je Dumbledor pred večeru. Odjednom su ušle devojke u plavim odelima. Svi dečaci su pogledali prema njima, pa čak i Draco. Zatim su u Great Hall ušli gomila mišićavih momaka, među kojima je i najbolji tragač na svetu, Viktor Krum.
-"Još jedna stvar. Kao i svake godine održaćemo Yulle Ball koji će se održati za tačno nedelju dana. Zato momci brzo pozovite dame na ples.Neka gozba počne."- rekao je Dumblrdor i večera je počela. Celo veče sam razmišljala i htela da me Draco pozove na ples.
*U sobi*
-" Ej Tori (tako su me svi zvali), šta misliš ko će te pozvati na ples?"- pitala me je Pansy u sobi.-"Paaaa, nadam se..."- rekla sam.
-"Draco, ha."- prekinula me je u pola rečenice kao da mi čita misli.
-"Pa da. A ti?"- rekla sam joj.
-"Ja bih zelela da idem sa Blaiseom, počenje da mi se sviđa.
-"Opaaa Pans."- rekla sam joj sa osmehom.
-"Daj ćuti."- rekla mi je i pranule smo u smeh.
Jane's POV,
- "Jedva čekam Yulle Ball, Mione."- rekla sam Hermioni dok smo bile u knjižari.
-"Da i ja. Šta misliš ko će te pozvati?"- pitala sam je na šta se ona zacrvenela.
-"Ron, ha?"- pročitala sam joj misli.
-"Hahaha da. A šta misliš ko će tebe pozvati?"- odjednom je Ginny utrčala sva zadihana kao da je pretrčala maratom.
-"Devojke nećete verovati šta se dogodilo?"- rekla je a oči su joj bile ogromne poput sove.
-"Šta?Govori!"- rekle smo u isto vreme.
-"Harry me je pozvao na Yulle Ball!"- rekla je a nas dve smo počele da vrištimo od sreće.
-"I još nešto. Viktor je pozvao Katelyn na Ball."- rekla je a nas dve smo ostale u šoku.
-"Molim?! Pa to je sjajno! Gde je ona sad?"- pitala je Hermiona.
-"Dole sa Viktorom. Pričaju."- rekla je pokušavajući da dođe do vazduha.
-"Dobro je Ginny požeš da se smiriš."- rekla sam joj i pokazala da sedne.
-"Paaaa šta mislite ko će vas da pozove?"- pitala je Ginny sa neizvesnošću.
-"Ja se nadam Ron. A za Jane ne znam."- rekla je i obe su pogledale u mene.
-"Ja se nadam da će me Tom pozvati."- rekla sam, a njih dve su se razočarano pogledale.
-"Žao mi je Jane, on je već pitao neku devojku iz slytherina."- rekla mi je Ginny.
-"Šta? Mislila sam da će mene pozvati."- rekla sam dok mi je gles pucao, a oči su mi se punile suzama.
-"Pa naljutio se onaj dan na Snapovom času kada si se nasmešila Adrianu kada je opisao tvoj miris."- rekla mi je Mione, a ja sam se doslovno raspadala. Tada je uletela Clara.
-"Devojke Cedric me je pozvao na Yulle Ball, OMG AAAA."- rekla je Clara sva uzbuđena.
-"Pogrešan trenutak Clara."- rekla je Ginny. Tada je pogledala u mene.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...