Iznevereni

140 12 2
                                    

Astoria's POV,

-Imali smo čas letenja. Dosta sam se popravila u letenju. Dreco je krenuo da mi se približava da mi pomogne, a ja sam se brzo popela i uzletela. Skamenio se, a i ja. Nisam znala da mogu ovako dobro da letim. Ceo čas sam bila sa Pansy i pokušavala da ignorišem Draca. Smejale smo se i skoro uopšte nisam primetila Draca. 

-"Tori, Draco te svo vreme gleda, možda bi trebalo da pričaš sa njim."- rekla mi je Pansy pri završetku časa.

-"Draco me stvarno ne zanima. Imam Freda. Ne želim uopšte ni da ga pogledam. Gadi mi se."- rekla sam kada smo se spustili na zemlju.

-"Vidim da je tvoj brat krenuo u akciju i da nema vremena za gubljenje."- pokazala mi je u Tomovom pravcu. Stajao je u mračnom ćušku kod zamka i... ne mogu da verujem.

-"Astoria čekaj!"- povikala je Pansy, a ja sam je ignorisala.

-"Bravo Tome, svaka čast. Uradio si baš sutrotno nego što sam ti rekla."- stala sam, krenula da tapšem i prekinula ljubakanje između mog brata i one prljave Malfoy.

-"Ja... Astoria..."- pokušavao je da se izvuče.

-"Mi smo samo..."-počela je sada Jane da muca.

-"Znam ja šta ste vi samo. Svaka čast Tome, ja sam želela da ti pomognem, a ti tako. E pa... pozdravi se sa onim šta smo pričali. Sam vodi smrtoždere."- rekla sam besno i u tom trenutku se pojavio Draco.

-"Jane šta se ovde dešava?"- rekao je Draco začuđeno.

-"Ljubakaju se eto šta se dešava."- rekla sam prekrstivši ruke.

-"Molim?!Jane šta bi sa onim nećemo dozvoliti da nam Riddlovi upropaste život!"- rekao je besno.

-"Molim!?"- rekla sam u šoku. Ne mogu da verujem da je to rekao.

-"Tebi se ne obraćam! Mi još nismo završili!"- rekao je obraćajući se meni.

-"NE! MI NISMO NI POČELI! A NI NEĆEMO!"- rekla sam, okrenula se i otišla. Bila sam toliko besna, nisam znala na koga od njih troje sam više besna.

-"Astoria, jel si dobro!"- pitala me je Pansy prativši me u stopu.

-"KUNEM TI SE UBIĆU IH!SVE ĆU IH POBITI!"- kipila sam od besa.

-"Molim te smiri se razglasiće se ovo."- pokušala je da me smiri. Otišla sam do kupatila da se umijem.

-"Dobro smirila sam se. Idemo na čas imamo kod Snape ne želim da zakasnim."- rekla sam i krenula na čas.

Draco's POV,

-Na kraju časa sam video Toma, Jane i Astoriju kako stoje kod zamka u mračnom delu. Mislio sam da maltretiraju Jane, pa sam hteo da vidim šta se dešava.

-"Jane šta se ovde dešava?"- pravio sam se da ne vidim Riddlove.

-"Ljubakaju se eto šta se dešava."- rekla je Astoria, a ja sam ostao u šoku. Video sam i da je ona bila baš besna. Ne mogu da verujem da mi je to uradila.

-"Molim?!"- nisam idalje bio siguran da li sam dobro čuo "Jane šta bi sa onim nećemo dozvoliti da nam Riddlovi upropaste život!"- pričao sam idalje se pravivši da Riddlovi uopše ne prisustvuju razgovoru.

-"Molim!?"- rekla je Astoria u šoku. Tada sam se njoj obratio.

-"Tebi se ne obraćam! Mi još nismo završili!"- nisam mogao ni da je pogledam. Ne mogu opisati taj osećaj, i volim je i mrzim u isto vreme.

-"NE! MI NISMO NI POČELI! A NI NEĆEMO!"- izdala se na mene i otišla. Svaka mi čast. Više me nikad neće ni pogledati.

-"Odmah, polazi!"- stegao sam Jane za zglob i sklonio je u stranu da ne gledam Toma.

-"Draco pusti me, boli me to."- ignorisao sam je.

-"Pa da li si ti normalna?! Posle svega ti mi to uradiš!"- pokušao sam tiho da pričam da nas drugi ne bi čuli. Poludeo sam od besa.

-"Ja... samo... volim ga Draco, više nego što možeš da zamisliš. Volim ga kao ti Astoriu."- rekla je u jednom dahu.

-"To da više nikada nisi rekla, jasno."- stegao sam je za bradu, ona je klimnula glavom, a ja sam se samo okrenuo i otišao. 

-"Zadaviću ga, njegova sestrica će ga štititi. Ne znam šta ću da radim."- razmišljao sam dok sam išao prema Snapovom kabinetu.

Jane's POV,

-Nisam mogla da poletim. Plašila sam se da sednem na metlu.

-"Treba li ti pomoć?"-čula sam dobro poznati glas koji dugo nisam čula. Na sekundu sam se nasmejala, ali sam se onda setila našeg razgovora.

-"Rekao si da ti se više nikad nećeš da pričaš sa mnom."- rekla sam kao da me nije briga za njega.

-"Vidim da se mučiš pa sam mislio da ti pomognem, ali ako ti nećeš ondaaaa idem."- rekao je osmehnuvši mi se.

-"Ne ostani... molim te."- rekla sam i shvatila šta sam rekla.

-"Tako sam i mislio."- rekao je i prišao da mi pomogne.

- Zabavljali smo se ceo čas, a onda smo sišli.

-"Dođi hoću nešto da ti pokažem."- rekao je kada smo sišli. Uhvatio me je za ruku i odveo u mračniji deo dvorišta.

-"Šta radimo ovde?"- pitala sam zbunjeno.

-"Slušaj moram nešto da ti kažem."- rekao je uozbiljivši se.

-"Kaži Tom šta se desilo?"- rekla sam začuđena.

-"Izvini sbog svega onoga juče. Bio sam mnogo besan kada sam video tebe i Adriana da ste se skoro poljubili. Bio sam..."- nisam mogla da verujem da je to rekao.

-"Ljubomoran."- prekinula sam ga u pola rečenice.

-"Da"-rekao je osmehnuvši se sa nelagonošću. Uzvratila sam mu osmehom.

-" Nisam baš dobar u ovome, ali... ja..."- videla sam da se muči, a i znala sam šta hoće da gaže. Poljubila sam ga. Nisam mogla da verujem da posle svega će se to dogoditi.

-"Znam. Ne moraš ništa da kažeš."- rekla sam i on mi je uzvratio poljubac. Bilo mi je toliko lepo. Nisam želela da ikada prekinemo, ali se onda pojavila ona. Astoria Riddle je stajala ispred nas besnija nego ikada.

-Nismo nikako mogli da se ivučemo. Videla nas je i gotovo. Ubiće me posle ovoga, znam to. Došao je i Draco. Sjajno, sada moram da strepim ko će me prvi ubiti. Astorija je otišla. Bila je besna skoro stalno, ali nikada kao sad. Draco me je uhvatio za zglob i odveo od Toma. Izdrao se na mene i otišao. Bila sam na ivici suza. Kada je bio siguran da je otišao, Tom mi je prišao.

-"Da li te je povredio?"- pitao me je mazivši me po obrazu. Odmahnula sam glavom.

-"Hajde smiri se. Neću dozvoliti da te povrede. Ni jedno od njih dvoje. Moramo da požurimo uskoro nam počinje sledeći čas, a ja imam kod Snape i stvarno ne želim da zakasnim."- rekao je i krenuli smo na sledeći čas.

Tom's POV,

-Sjajno Astoria će me ubiti, a o Dracu da ne pričam. Ma šta se ja brinem oko njih. Srećan sam sa Jane, volim je i oni mi to ne mogu zabraniti. Ne smem da dozvolim da je povrede, ne sada kada sam je pridobio. Kada sam bio siguran da je Draco otišao, prišao sam Jane da je smirim. Uverio sam je da će sve biti u redu, ni sam nisam siguran u to. Poznajem svoju sestru, posle ovoga će pokušati da joj napakosti. Pa mogu i ja da se ponašam tako. Tačno znam i kako. Rećiću ocu za nju i Weaseya, poludeće. Mada nisam siguran da je to pametna ideja. Oboje su tvrdoglavi. Poslednji put kada su se mama i tata svađali, Astoria je krenula da brani našu majku, zato što ju je tada maltretirao. Tata je pokušao da ubije Astoriu. To je preraslo u veliku bitku i tata je da bi nju oslabio ubio mamu. Astoria je mogla da ga ubije, ali nije. Nije imala srca za to. Ako kažem za nju i Freda moglo bi da bude kao prošli put. Moram da smislim nešto drugo. 

_______________________________________________________

Evo ga novi deo. Malo je kraći, ali sam htela da nadoknadim ono što nisam izbacila nešto za vikend. Nadam se da vam se sviđa i da nisam mnogo zbrzala ovaj deo. Da li želite da malo detaljnije objasnim smrt Tomove i Astorijine majke? Priča je jako zanimljiva, nadam se da će i vama biti. Šta će se desiti između Toma i Jane? Nadam se da nisam zbrzala ovaj njihov poljubac. Pišite mi vaša mišljenja u komentar. <3

GreškomWhere stories live. Discover now