Jane's POV,
-Polako sam se budila i osetila da me neko mazi po kosi. Onda sam se setila cele prošle noći.
-"Koliko dugo me ovako gledaš."- nasmejala sam se ne otvorivši oči.
-"Mnogo si mi slatka dok spavaš."- rekao je tiho.
-"Zašto šapućeš? Koliko ima sati?"- takođe sam pričala tiho.
-"Rano je, a i još neko spava u sobi pored nas."- rekao je skoro prasnuvši u smeh.
-"Astoria je u sobi pored."- rekla sam zbunjeno, nisam znala šta je smešno.
-"Da ali... samo dođi."- ustao je iz kreveta, a i ja za njim. Tiho smo otvorili vrata i na prstima išli do njene sobe.
-"Nećemo da je budimo. Ubiće nas što joj ulazimo u sobu."- rekla sam tiho kada smo bili ispred vrata njene sobe, a on mi je samo prstom pokazao da budem tiha, ne skidavši smešak sa lica.
-Lagano je otvorio vrata sobe, a ja sam se šokirala i samo što ni ja nisam krenula da se smejem. Astoria je spavala na Dracovim prsima. On ju je jednom rukom držao oko struka. Da napomenemo da je nosila kratku pidžamu, a on je bio samo u boksericama. Mogu samo da zaključim da se Astoria napila sinoć. Nikada ne bi obukla ovu pidžamu niti ležala ovako sa mojim bratom. Draco je krenuo da se budi, a nas dvoje smo stavili šake preko usta, da bi smo bili što tiši. Otvorio je oči i nije znao gde se nalazi. Kada nas je primetio, brzo je prebacio ćebe preko sebe i mrko nas pogledao, a mi smo se smejali, ali tiho da ne probudimo Astoriu. Zatim nam je pokazao da izađemo, a mi smo tiho zatvorili vrata i odmakli se od sobe.
-"Jel ti sad jasno zašto se smejem."- rekao je kada smo se vratili u njegovu sobu.
-"Ti si već bio bez mene. Trebao si da me čekaš."- rekla sam smejavši se.
-"Mrao sam bilo je jače od mene. Treba da se obučemo i da siđemo dole da jedemo."- rekao je pruživši mi svoj sivi duks i trenerku.
-"Ovo je najmanje što imaš, stvarno?"- rekla sam gledavši u duks koji je bio veći od mene.
-"Da, nisam ja kriv što si ti mala."- nasmejao se, a ja sam napravila grimasu i otišla do kupatila da se obučem.
Tom's POV
- Obukao sam se i sišao u kuhinju. Jane je već bila tamo. Izgledala je još sitnije nego što jeste u mojim stvarima. Prišao sam joj i sa leđa je obgrlio oko struka i krenuo da je ljubim po vratu. Okrenula se i krenula da me ljubi. Odjednom smo čuli udarac vratima i lupanje, silaženje niz stepenice, ali kao da jes lon silazio, a ne osoba.
-"Ovo je Tori, nema šta."- rekao sam odmakavši se malo od Jane.
-"Predpostavila sam."- odmaknula se skroz od mene, jer je mislila da će je Astoria ubiti ako nas vidi.
-"Izgleda da je ustala na levu nogu. Sada smo svi gotovi."- rekao sam zabrinuto, jer sam znao kako mi protekne dan kada ona ustane na levu nogu.
-"Znači treba da s spremim za jedan nepodnošljivi dan."- rekla je uzimajući šolju kafe sa šanka, a ja sam joj samo klimnuo glavom. Čekali smo da uđe u kuhinju i da se izviče na mene što sam dopustio da spava sa Dracom.
Astoria's POV,
-Počela sam da se budim sa velikom glavoboljom. Osetila sam svoju ruku na nečijem stomaku. Onda sam osetila duboko disanje i miris... mente i zelenih jabuke. NE, nije moguće. Brzo sam ustala i videla Draca koji leži u mom krevetu. Šta ja ovo pobogu nosim? Je li on to samo u boksericama. Šta sam to uradila.
-"ŠTA TI RADIŠ OVDE?!"- zaurlala sam, a on se trzo na moj glas.
-"Probudila si se lepotice."- nasmejao se i sklonio mi pramen sa lica.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...