Astoria's POV,
-Probudila sam se i zajedno sa Pansy i Blaiseom sišla u Great Hall na doručak. Seli smo za slytherinski sto i ugledala sam Draca koji sedi malo dalje od mene gledajući u jednu tačku, a Crabbe i Goyle pokušavaju da ga nateraju da nešto pojede. Bio je bled, a podočnjaci su mu bili do poda.
-"Šta mu se desilo?"- tiho sam pitala Blaisa pokazavši mu na Draca.
-"Celu noć nije spavao, imao je košmare. Celu noć sam bio pored njega."- rekao je zabrinuto.
-"Jel to zbog onoga sinoć?"- pitala sam i dalje gledavši u Draca.
-"Pa... slomljen je zbog tebe i Freda, ali nije to. Ponavljao je samo o nekom ubistvu o smrti."- rekao je na šta smo se Pansy i ja samo zabrinuto pogledale.
-"Misliš da nešto krije od nas?"- pitala je Pansy, a ja sam bila toliko zabrinuta. Morala sam nešto da preduzmem.
-"Idem ja do njega."- rekla sam i krenula da ustajem, ali me je Pansyna ruka sprečila.
-"Imaš sada malo veći problem."- rekla je pokazavši na vrata Great Halla na koji ma je bled i izbezumljen stajao moj brat.
-"TOM!"- povikala sam brzo dotrčavši do njega.
-"Šta ti se desilo?Hajde dođi da sedneš."- rekla sam pomogavši mu da sedne. Bila sam toliko zabrinuta. Šta se to dešava od samog jutra.
-"Tom jel si dobro? Reci nešto."- zabrinuto je rekao Blaise.
-"Ma dobro sam samo..."- krenuo je nešto da keže ali se zaustavio.
-"Šta samo?Hajde uzmi nešto da pojedeš, pogledaj se. Posle ćeš nam ispričati šta se desilo."- rekla sam stavljavši mu hranu u tanjir.
-"Nisam gladan Astoria."- samo je okrenuo glavu na drugu stranu.
-"Tom moraš nešto da jedeš. Pogledaj se. Ne ličiš ni na šta."- rekla sam pokušavajući da mu stavim tost u usta ali se odupirao.
-"Hvala ti na ohrabrenju."- rekao je ni ne pogledavši me.
-"Ja... izvini, samo sam zabrinuta za tebe."- rekla sam uhvativši ga za ruku. Bio je hladan kao led.
-"Da ti si zabrinuta... izvini samo sam umoran nisam spavao celu noć. Možemo li nasamo u mojoj sobi da porazgovaramo?"- rekao je ustaši sa stola.
-"Naravno."- rekla sam i pošla za njim.
-"Pobrinite se za Draca. Saznajte šta mu se dešava."- rekla sam Pansy i Blaisu, a oni su mi samo klimnuli glavom.
-"Idem samo malo da se umijem pa dolazim."- rekao je Tom sav iscrpljen.
-"Važi. Čekam te u sobi."- rekla sam. Bila sam jako zabrinuta. Šta mu se to dešava? Misli mi je prekinuo poljubac.
-"Mnogo si mi zamišljena jutros. Je li sve u redu?"- pitao me je Fred, a semšak na licu se pretvorio u zabrinutost.
-"Da sve je u redu samo... Tom je užasno bled i pogubljen nije spavao celu noć, nije ništa ni jeo. Ne znam šta mu se događa."- rekla sam u jednom dahu.
-"Ne brini se sve će biti u redu. Ako ti treba neka pomoć tu sam."- rekao je osmehnuvši mi se.
-"Hvala. Moram da krenem sad. Moram da vidim šta mu se događa. Vidimo se na času letenja."- poljubila sam ga u obraz i brzo otrčala do sobe.
Blaise's POV,
-Celu noć nisam spavao pazio sam na Draca. Ne znam šta mu se dešava. Bio sam toliko umoran. Nisam hteo ništa da kažem Astoriji i Pansy. Poznajem ih. Znam da bi odmah krenule da istražuju šta se dešava. Naravno, nisam uspeo to da sakrijem kada je Astoria odmah ugledala izbezumljenog Draca. Krenula je da me ispituje, a ja sam morao sve da im ispričam. Da se Tom nije pojavio Astoria bi otišla do njega i Draco bi znao da sam im sve ispričao i ubio bi me. Kada su Astoria i Tom otišli u sobu, Pansy je odmah krenula da me ispituje.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...