Astoria's POV,
- "Pa..."- nisam znala odakle da počnem priču.
-"U redu je ako ne želiš da pričaš o tome."- rekao je videći da se mučim.
-"Hvala što me razumeš."- rekla sam, zagrlila ga, a suze su mi same krenule.
-"Ej malena, nemoj da plačeš. Sve će biti u redu."- obrisao mi je suze, poljubio me, a zatim prislonio moju glavu na njegova prsa. Osećala sam se tako sigurno sa njim. Kada god bih plakala moja majka bi me ovako tešila.
-"Zvučiš baš kao ona kada me je tešila kad sam bila mala."- rekla sam i osmehnula mu se.
-"Sa mnom se možeš osećati sigurno. Ne brini se ništa."- rekao je. Stvarno je znao kako da me uteši. Krenuo je da me zasmejava da bi me oraspoložio. Bili smo napolju jako dugo nisam ni videla da će uskoro ponoć, a u ponoć se sve sobe zaključavaju.
-"Fred moramo da idemo uskoro će ponoć."- rekla sam ustavši sa klupice.
-"Ajde idemo."- brzo smo otišli u dvorac.
-"Možeš sama malena ili da te ispratim?"- pitao me je kada smo trebali da se razdvojimo, da on krene prema Griffindoru, a ja prema Slytherinu.
-"Ne brini mogu sama. Ne želim da upadneš u nevolju."- rekla sam poljubila ga i brzo otišla u sobu. Kada sam ušla u spavaću sobu videla sam Pansy i Blaisa. Izgleda da se baš zabavljaju.
-"Ljudi zaključavajte se kad radite tako nešto."- zgađena prizorom izašla sam zatvorivši vrata i spustivši se u dnevni boravak. Posle nekog vremena su i oni sišli.
-"Vidim lepo ste se zabavili."- rekla sam čuvši da mi se približavaju.
-"Vidim da je i tebi bilo lepo čim si došla ovako kasno."- rekla mi je Pansy dok je sedala pored mene.
-"Ne baš koliko i vi ali jesam."- rekla sam gledajući u Blaisa koji je seo sa moje druge strane.
-"Šta se dogodilo? Draco je utrčao u sobu besan nije me ni pogledao. Pucao je od besa."- pitao me je Blaise zabrinuto.
-"Ako kažeš da si se lepo zabavila što je ona ovako besan?"- pitala me je Pansy.
-"Uopšte nije bio on. Izgleda da je video mene i Freda kad smo se poljubili."- rekla sam ne usudivši se da ih pogledam.
-"Ti i Weasley ste se poljubili?!"- pitao me je Blaise razgoračenih očiju.
-"Da. Zapravo bilo je... sjajno. Bili smo napolju i po prvi put sam se posle dugog vremena osećala sigurno pored nekoga."- rekla sam gledajući u vatru i razmišljajući o celoj toj večeri.
-"Stvarno ti se sviđa Fred?"- pitala me je Pansy.
-"Baš."- rekla sam osmehnuvši se.
-"Pa to je sjajno, samo... moraš da obratiš pažnju na Draca. Veoma je osvetoljubiv."- rekao mi je Blaise zabrinuto.
-"Ne brinite. Sve je pod kontrolom."- rekla sam sa sigurnošću.
-"Dobro dosta o meni. Vas dvoje ste na redu. Šta se dođavola desilo sinoć? Šta sam propustila?"- rekla sam, a oni su se međusobno pogledali i prasnuli u smeh. Još malo smo sedeli i pričali a zatim smo otišli na spavanje.
Jane's POV,
-"Ja... samo... ne znam šta bih rekla."- pokušavala sam da objasnim devojkama šta se dešava ali nisam mogla.
-"Uf ti Riddlovi ubiću ih oboje čim ih vidim."- rekla je Ginny besno.
-"Nemoj molim te. Napravićemo još veći problem sa njima, uostalom tvoj brat je sad sa Astoriom."- rekla sam pokušavajući da prikrijem jecaje.
-"Uf da Fred. Astoria mi se gadi, ali sam ujedno i srećna zbog njega."- rekla je Ginny.
-"Kako je vama bilo?"- rekla sam pokušavajući da skrenem sa teme. "Čujem da su se neki baš lepo zabavili."- blago sam se osmehnula i pogledala u Katelyn i Claru.
-"Da, ja sam se poljubila sa Viktorom."- rekla je Katelyn i zacrvenela se.
-"Opaaa!"- povikale su sve u glas.
-"Šta je sa tobom Clara?"- pitala je Hermione.
-"Paa... ja sam se poljubila sa Cedricom."- rekla je Clara tiho.
-"Opa dvostruko venčanje."- rekla je Ginny i prasnula u smeh. Sve smo krenule da se smejemo.
-"Kako ćeš kad se Viktor vrati u Bugarsku?"- pitala me je Hermione posle dugog smeha.
-"Pa slaćemo pisma jedan drugom, a na raspustu ćemo se viđati."- rekla je Katelyn.
-"Pa vidim da si sve isplanirala."- rekla sam. Prasnule smo u smeh i ubrzo zaspale.
Fred's POV,
-Sedeli smo u mojoj i Georgevoj sobi i pričali. Tom nije bio sa nama zato što smo svi bili ljuti na njega zbog onog što je uradio Jane. Jadna devojka, Ginny će ga sigurno ubiti.
-"Paa danas nam se stvorila nova ljubav."- rekao je George gledajući u mene.
-"Veliki bata je našao devojku."- rekao je Ron i svi su prasnuli u smeh.
-"Daj ćutite."- pokušao sam da ih ućutkam i sve više su me zezali.
-"Astoria, I love you! Astoria, I do! When we're apart, my heart beats only for you!"- krenuli su svi da pevaju u glas.
-"Ha ha baš smešno ljudi."- rekao sam sarkastično i sam krenuo da se smejem.
-"Nisam jedini koji je našao devojku sinoć."- rekao sam i pogledao u Harryja i Rona.
-"Pazi to je bilo očekivano za nas dvojicu."- rekao je Harry i krenuo da se smeje. Pričali smo tako dosta dugo, a zatim smo zaspali.
_________________________________
Evo ga novi malo kraći deo. Nadam se da vam se sviđa. Još dva dana mi traje škola, pa kad se završi više ću pisati. Izvinite na nekim pravopisnim greškama. Ne propustite sledeći deo.<3
VOUS LISEZ
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...