Astoria's POV,
-Ujutru sam se rano probudila. Celu noć nisam spavala. Otišla sam do profesora Dumbledora.
-"Dobro jutro profesore."- rekla sam kada sam ušla unutra.
-"Astoria, kakvo iznenađenje. Zašto ne spavaš, rano je, danas nas čeka rat."- rekao je smireno.
-"Zbog toga sam i došla. Celu noć sam razmišljala o tome. Osećam kao da me moj otac doziva."- prisećala sam se košmara od sinoć.
-"Kako te je dozivao? Šta si još videla."- rekao je. Zvučalo je kao da nešto planira.
-"Dozivao me je da mu se pridružim. Da dođem u šumu, ali nije bio sam. Oko njega je bilo na hiljade smrtoždera, a pored njega je stajao neko. Neka žena."- prisećala sam se, a on me je pažljivo slušao.
-"Da li poznaješ tu ženu?"- pitao je, a ja sam odmahnula glavom.
-"Danas, na doručku ću reći da će Hogwarts biti napadnut. Bacićemo čini zaštite na zamak. Moraš otići u zabranjenu šumu. On mora misliti da si sa njim."- pričao je smireno.
-"Šta? Ne, moram zaštititi Hofwarts i sve u njemu."- usprotivila sam se.
-"Ti i Mattheo to morate napraviti. Ako sazna da ste nam sve otkrili, pobesneće i sve nas pobiti."- rekao je.
-"U redu profesora. Idem ja sad."- rekla sam i krenula da odlazim.
-"Još nešto Astoria."- rekao je.
-"Da?"- okrenula sam se.
-"Šta god se dogodi, ne daj da te mržnja i bes obuzda. Ne dozvoli da on nadvlada tobom. Ti nisi deo njega."- rekao je. On zna nešto. Nešto što niko drugi ne zna.
-"Neću profesore."- rekla sam i izašla iz ureda. Šta li je hteo da kaže?
Clara's POV,
-Bila sam jako nervozna. Sedela sam za stolom sa ostalim griffindorcima i nervozno očekivala dolazak profesora Dumbledora. Znala sam da je danas taj dan. Dan kada neko od nas mora umreti. Tada je ušetao Dumbledor kao da se ništa ne dešava. Onda je stao na svoje mesto i počeo.
-"Dobro jutro svi učenici Hogwartsa. Danas, nažalost, nemam dobre vesti."- počeo je da priča, a kroz gužvu je prošao šapat.
-"Hogwarts će danas biti napadnut od strane Voldemorta."- rekao je, a tada je počela da se širi panika.
-"Molim vas, dopustite da završim. Uradićemo sve što je u našoj moćida zaštitimo Hogwarts i sve prisutne. Međutim nećemo to sami moći. Smrtoždera je na hiljade. Morate nam pomoći. Učenici prve i druge godine, posle doručka biće evakuisani iz škole i biti poslati svojim domovima. Veliki deo roditelja se prijavio da pomognu. Oni su ovde i trenutno bacaju čini oko dvorca da bi nas zaštitili."- pričao je Dumbledor, a neki od učenika su se jedva suzdržavali da ne zaplaču.
-"Sada neka gozba počne. Jedite pa krećemo u rat dragi moji."- ispred nas se stvorila hrana, ali niko, sem Rona, više nije imao apetit.
-"Moramo ga uništiti, jednom zauvek."- rekla sam Harryu.
-"Moramo, svi to očekuju od nas."- rekao je Harry.
Jane's POV,
-Pažljivo sam slušala svaku Dumbledorovu reč. Pogledala sam u Astoriu i Draca. Nisu uopšte izgledali ni prestravljeno ni zabrinuto. Gledali su u pod praznih izraza lica.
-Kada su svi krenuli da odlaze, kroz veliku kužvu, Astoria i Draco su u sekundi nestali. Otišli su kod Voldemorta. Pokušala sam da nađem Toma, probijala sam se kroz kužvu u nadi da ga pronađem.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...