Astoria's POV,
- Nisam uspela da nađem nikakvu čaroliju vezanu za vampire. Pao mi je kamen sa srca. Volela sam svoju majku, ali ne bih baš želela da budem vampir. Otišla sam do bolničkog krila da vidim kako su Fred i Draco.
-Kada sam ušla videla sam Draca koji i dalje leži u komi, ali Freda nije bilo. Prišla sam Dracovom krevetu i sela na stolicu pored. Skroz je bio bled. Uhvatila sam ga za ruku. Bio je hladan. Šta sam to učinila. Možda sam ga ubila.
-Sedela sam jako dugo pored njega. Mazila sam ga po kosi i gledala njegovo bledo lice. U tom trenutku je ušla Madam Pomfrey, a ja sam se brzo odmakla od Draca.
-"Da li će biti dobro?"- zabrinuto sam pitala Madam Pomfrey.
-"Stanje mu se polako poboljšava, ali i dalje ne znam da li će se nečega sećati kada se probudi."- zaledila sam se.
-"Mislite... zaboraviće sve. Baš sve."- gotovo sam zaplakala. Glas mi je drhtao.
-"Još uvek ništa ne znam, ali moglo bi da se desi da sve zaboravi."- rekla je to tako smireno.
-"A šta je sa Fredom? Gde je on?"- pogledala sam prema krevetu u kome je ranije ležao.
-"Ne znate, gospođice Riddle? Izašao je još jutros. Čudi me što ne znate da vam je dečko izašao iz bolnice, ali ja imam osećaj da vi imate neka osećanja i prema gospodinu Malfoyu."- nasmešila se i otišla. Matora baba, ne zna šta priča. Zašto mi Fred nije rekao da je izšao iz bolnice? Otišla sam da ga nađem ostavljajući Draca u bolničkom krilu.
-Naišla sam na Pansy i Milicent Bulstorede. (ona je pravi lik u Harry Potteru)
-"Ćao devojke."- rekla sam i dalje zabrinuta za Draca.
-"Slušaj znamo da si tužna i pod stresom, ali moraš malo da se opustiš. Uskoro je tvom bratu rođendan i ta žurka će da bude top. Odvešće te od svih misli."- naslešila mi se Pansy.
-"Da, a i čula sam da Jane Malfoy nije pozvana."- zlobno se nasmejala Milicent.
-"Stvarno?! Zar nije cela škola pozvana, tata i Tom su slali pozivnice ništa ne znam."- bila sam u čudu, ali i srećna što ta mala dobrica neće biti tu.
-"Mislim da znam šta sledi."-rekla je Pans Mili kada je videla moj zlobni osmeh.
-"Vrlo dobro znate šta to znači. Hajde idemo."- rekla sam, a one su krenule za mnom.
Jane's POV,
-Svi su ceo dan o nečemu pričali, a svaki put kada ja prođem oni se stišaju. Ne znam šta se događa. Tada sam naišla na Katelyn i Viktora.
-"Ćao ljudi. Jel znate šta ljudi pričaju ovako ceo dan, baš su uzbuđeni?"- rekla sam, a oni su se samo pogledali.
-"Um... ne ne znamo. Zašto?"- slagala je Katelyn. Znam kada laže. Ona ne ume da laže. Tada sam videla Claru i Cedria koji su nam se približavali gledajući u nekakav pergament.
-"E ljudi dolaziteli na ovu Tomovu i Astorijinu zabavuu... oh, ćao Jane. Nisam te videla."- rekla je Clara.
-"Bravo Clara. Stvarno ne znaš da ćutiš kad treba."- rekao je Cedric.
-"Kakva Tomova i Astorijina zabava zabava? O čemu pričate."- nisam imala pojma šta se dešava. Tom pravi zabavu?
-"Pa sad moramo da joj kažemo. Slušaj Jane, cela škola je pozvana na rođendansku zabavu Riddlovih blizanaca sledećeg petka. I mi svi idemo tamo, iako se svi boje da znate-već-ko upadne na zabavu, niko ne može da odoli da ne ode. Riddlovi uvek prave najbolje zabave i uvek su svi pozvani."- rekla je Katelyn. Nisam imala pojma da je zabava sledećeg petka.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Greškom
FantasiaPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...