Slučaj sa dementorima

110 7 0
                                    

Astoria's POV,

-Vratili smo se u Malfoy Manor i otišli u krevet. Ja sam razmišljala o svemu šta tata planira. Nisam znala kako ćemo ga sprečiti. Ležala sam tako i razmišljala, kada sam odjednom čula neke čudne zvukove od spolja. Postalo je hladno. Prišla sam prozoru da bi ga zatvorila, a prizor koji sam videla me je šokiralo. Oko zamka su bili na stotine dementora. Odjednom se ispred mog prozora pojavio jedan. Osetila sam slabost i tugu oko sebe. Pokušala sam da dohvatim štapić, ali bio je predaleko. Pokušala sam da vrištim, ali ni to nije delovalo. Ni noge više nisu mogle da me drže, pala sam, nisam više mogla ništa.

-"EXPECTO PATRONUM!"- čula sam da je neko povikao, ali nisam jasno čula ko. Sobu je ispunila svetlost, dementor je nestao, a poslednje što sam uspela da vidim je bio svetleći zmaj koji je polako nestajao. Nisam više imala snage, onesvestila sam se.

Draco's POV,

-Nisam mogao da spavam. Svo verem sam razmišljao o Voldemortu i o Astoriji. Ustao sam sa kreveta i krenuo prema Astorijinoj sobi da vidim da li ona spava. Kada sam ušao u sobu prizor me je šokirao. Astoria je pokušavala da ustane i dohvati svoj štapić, dok ju je dementor napadao. Oni su poslati ovde da je štite a ne da napadaju.

-EXPECTO PATRONUM"povikao sam. Nisam znao da li ću uspeti. Nikada nisam izveo svoj patronus. Verovatno jer nisam imao nikakvo srećno sećanje, ali ovog puta sam uspeo. Sobu je ispunila svetlost, dementor je pobegao, a onda sam ugledao ogromnog zmaja koji je leteo po sobi, a zatim je nestao. Brzo sam dotrčao do Astorije koja je ležala onesvešćena. Prebacio sam je na krevet i lagano je polivao vodom kako bi se probudila.

-"Šta-šta se desilo?"- sela je i trljala oči.

-"Dementor."- rekao sam i pružio joj parče čokolade kako bi povratila energiju.

-"Šta će oni ovde?"- gledala je kroz prozor.

-"Tvoj otac ih je poslao da te štite, ali izgleda da ne rade baš najbolje svoj posao."- rekao sam i sam gledajući kroz prozor.

-"To si bio ti. Ti si me spasio. Tvoj patronus je zmaj. Nisam to znala."- rekla je i osmehnula se.

-"Nisam ni ja znao. Nikada nisam uspeo da izvedem svoj patronus. Nisam imao nikakvo srećno sećanje da bih uspeo."- rekao sam.

-"Pa izgleda da sada imaš dovoljno srećno sećanje."- rekla mi je srećna što sam uspeo.

-"Imam tebe to je dovoljno."- nasmejao sam se i poljubio je.

-"Drago mi je što si uspeo."- rekla je i uzvratila mi poljubac.

-"Nikada ne bih rekao da mi je zmaj patronus."- razmišljao sam o svom zmaju.

-"To je crveni kineski zmaj. Tvoje ime na latinskom znači zmaj, zato je to tvoj paronus."- rekla je.

-"Posle ti ne čitaš knjige."- nesmejao sam se, a ona je samo prevrnula očima.

-"Ja samo ne volim da učim."- rekla je.

-"Koji je tvoj patronus?"- pitao sam je, a ona je sklonila osmeh sa lica.

-"Zar nije logično. Zmija, basilisk. Nije baš najlepši patronus."- rekla je i blago se osmehnula.

-"Barem znaš da ga izvedeš. Ujutru ćemo o tome. Moraš da spavaš."- rekao sam i ustao sa kreveta.

-"Draco, možeš li da spavaš sa mnom večeras."- rekla je kada sam krenuo da izlazim.

-"Jel nam se to neko uplašio."- krenuo sam da je provociram, a ona je zakolutala očima.

-"Znači nećeš. Dobro, onda ću samo da ležim ovde celu noć i da se smaram."- ona je krenula da provocira.

-"Mnogo si se osilila Riddle."- rekao sam, legao pored nje i krenuo da je ljubim.

-"Ćuti Draco."- rekla je između poljubaca. Ljubili smo se celu noć, da nismo ni primetili da je skoro skroz svanulo.

Jane's POV,

-Sutra se vraćamo nazad u Hogwarts. Čim se vratimo moraćemo da brzo reagujemo. Imam osećaj da će smrtožderi napasti Hogwarts. Sišla sam u trpezariju gde je Molly spremala doručak, a sa njom su bili Ginny, Hermiona i Ron.

-"Dobro jutro!"- rekla sam.

-"Dobro  jutro dušo. Kakko si spavala?"- pitala me je Molly.

-"Sobzirom o tome da sam celu noć razmišljala o ovome, dobro."- osmehnula sam se.

-"Ne brini biće sve u redu. Mora da bude."- rekla je Hermiona, ali ni ona sama nije verovala sopstvenim rečima.

-"Sve sam vas dovela u opasnost ovim. Ovo se vas upšte nije ni ticalo."-rekla sam svalivši svu krivicu na sebe.

-"Itekako nas se tiče Jane. Morali smo da se umešamo. Ne bi sama uspela sve njih da pobediš. Treba ti pomoć. Naša pomoć."- rekao je Ron hrabro iako znamo da se on najviše bojao.

-"A i dobro nam je došla neka akcija."- rekla je Ginny i osmehnula se.

-"Šta se radi ljudi"-rekao je George dok je silazio niz stepenice.

-"Čemu ta smrknuta lica?"- rekao je Fred odma posle Georga. Obojica su bili veseli kao da se juče nije ništa dogodilo.

-"Možda malo neki srećni napitak."- rekao je George vadivši napitak sreće.

-"Ili možda neka smicalica iz naše prodavnice."- Fred je iz džepa izvadio gomilu smicalica. Kružili su oko nas veselo.

-"Šta ima mama?"- rekao je George približavajući se Molly.

-"Šta nam danas lepo spremaš?"- prišao je i Fred.

-"Opa neka supica."- uzeo je George gutljaj supe iz kutlače.

-"Ili ova slaninica ovde."- zgrabio je Fred parče slanine iz tanjira.

-"Ma šta je vama dvojica. Hajde marš iz kuhinje."- rekla je Molly, a njih dvojica su, smejući se, izašli iz kuhinje. Imali smo sreće da su njih dvojica tu inače bi poumirali od brige i dosade.

Tom's POV,

-Krenuo sam dole u trpezariju, pa sam odozdo čuo smejanje. Drago mi je da se bar malo zabavljaju iako smo svi u velikoj opasnosti.

-"Vidim lepo je raspoloženje jutros."- rekao sam sa osmehom kada sam ušao u trpezariju.

-"Vidim ti si se baš naspavao."- rekala je Jane. Istina prepavao sam celo prepodne.

-"Sedi, doručak je gotov."- rekla je Molly, a ja sam seo pored Jane.

-"Vraćamo se u školu sutra."- rekao je Fred.

-"Biće jako zanimljivo Fredi."- rekao je George, pa su se zlobno nasmejali.

-"A ne, vas dvojica nećete praviti više problema."- zapretila im je Molly.

-"Ali mama, mi smo zaduženi za Snapa."- žalio se Fred.

-"Nema ali... ne želim više ni jedno pismo od profesorke McGonagal vezano za vas."- rekla im je mašući varjačom, a zatim se vratila da spremi doručak.

-"Dobro mama..."- rekli su u isto vreme, navodno kajući se, a u stvari su se opet krišom jedan drugom nasmejali. Vrlo dobro smo znali da je neće poslušati. Zatim smo seli da doručkujemo, pa smo otišli da spakujemo sve stvari za Hogwarts.

_____________________________________________________

Sutra se vraćaju u Hogwarts i tada sve počinje... Ne propustite bitku za Hogwarts.<3

GreškomWhere stories live. Discover now