Ljubavna vatra u vozu

201 16 0
                                    

Asroria POV,

Draco i ja smo bili užasno ljuti na Jane, naravno da se sprijateljila sa Weasleyjevima, Potterima i Grangerovom.

- "Svaka čast, sada si jš gora nego ranije!"- povika je Draco na šta su se njoj oči napunile suzama.

- "Sprijateljila si se sa svojim najvećim neprijateljima, svaka čast!"- povikala sam na nju dok je ona postajala manja od makovog zrna i pokušala da se sakrije iza njega.

-" Uzmi dečka da te brani sad!"- rekao je Draco i skrenuo pogled na Toma.

-"E sad je dosta! Prekinite da dirate devojku samo je htela da upozna nekog da se druži."- povikao je Tom na šta sam ja naravno krenula da se svađam.

- "Ooo pa da li je to Tom Riddle omekšao?"- rekla sam sa onim zlobnim osmehom koji on najviše mrzi.

-" Umukni Astoria! Idemo Jane."- uhvatio ju je za ruku i izašli su iz kabine.

Krenula sam za njim ali me je Draco zaustavio i povikao da sednem pored njega.

- "Ne brini se zbog njih, mala."- rekao je i približio mi se na svega nekoliko milimetara od usana. Osetila sam njegov topli dah. Zatim se malo odmakao. Pričali smo neko vreme, a onda sam zaspala.

Jane POV,

-Bila sam na ivici suza, Tom me je zagrlio i tada sam bila dokrajčena. Krenula sam da plačem na njegovom ramenu.

-" Ej, nemoj da plačeš, ništa ne postižeš suzama." Rekao je dok mi je brisao suze sa očiju. "Odaću ti jednu tajnu. Može?"

-Samo sam klimnula glavom jer nisam imala snage da bilo šta kažem.

-"Mislim da se Draco i Astoria tamo ljubakaju, zato su nas razljutili da bi izašli i da bi oni bili sami."- rekao je Tom sa osmehom na licu.

-Nasmejala sam mu se. Uvek zna da me oraspoloži. Njegova ruka je još uvek bila na mom obrazu. Krenuo je da mi se približava, usne su nam bile na samo nekoliko milimetara, toliko sam želela da ga poljubim, srce mi je iskakalo iz grudi. U tom trenutku se udaljio i nastavio razgovor kao da se ništa nije dogodilo.

-"Idem da uzmem neke slatkiše, brzo se vraćam."- rekao je i tako me ostavio u mislima.

- Kada se vratio, pojeli smo slatkiše i ja sam zaspala na njegovom ramenu, dok sam osećala kako me nežno miluje po kosi. Zašto me nije poljubio. U mislima sma zaspala...

Draco POV,

-Ostali smo sami. Hteo sam nekako da je smirim pošto je bila baš besna. Imao sam osećaj da će vatra da krene iz njenih očiju.

-"Ne brini se zbog njih, mala."- rekao sam joj dok sam je sve više i više približavao sebi. Toliko sam hteo da je poljubim, bili smo toliko blizu. Mogao sam čuti njeno srce kako ubrzano lupa. Ne znam zašto je nisam poljubio, samo sam se odmakao. 

-"Zašto nisi poljubio tu devojku, znaš koliko to želiš. Nisi skupio hrabrost Draco Malfoy, od kad ti nemaš hrabrost za nešto."- mislio sam u sebi.

- Nastavili smo da pričamo. Zasmejavao sam je da joj skrenem misli sa onog "skoro poljupca".

-"Čoveče koliko lep osmeh ima.Draco trgni se šta ti se to dešava ne dozvoli da te devojka omekša."- mislio sam u sebi dok smo rezgovarali.

- Zaspala je, ja sam hteo da joj stavim glavu na moja kolena i da je mazim po kosi, ali nisam jednostavno nisam želeo da omekšam.

Tom POV,

- Grlio sam Jane i smirivao je, pokušao sam da je nasmejem tako što sam rekao da se Draco i Astoria ljubakaju. Ona se samo nežno osmehnula.

- Ne znam zašto sam to uradio, ali približio sam je toliko blizu sebe, jednostavno me je užasno privlačila. Krenuo sam da je poljubim. Usne su nam bile na svega nekoliko milimetara. Video sam da i ja nju privlačim, da i ona želi da me poljubi, ali nisam to uradio. Samo sam se odmakao. Izašao sam da uzmem neke slatkiše ostavljajući je u mislima. 

-" Nisam mogao to da uradim. Jednostavno nisam. To bi bilo pogrešno. Ne znam zašto, ali bilo bi."-razmišljao sam dok sam se sa punim rukama slatkiša vraćao nazad.

- Jeli smo slatkiše i na kraju mi je zaspala na ramenu, ja sam je mazio po kosi i razmišljao zašto nisam poljubio ovu prokletu devojku.

____________________________________________

Evo ga novi deo. Ljubav se rasplansava. Ili ne? U sledećem delu napokon stižu u Hogwart. Možda neću izbaciti nijedan više deo danas, zato što imam obaveze oko škole i trening. Kada počne raspust pisaću svaki dan po 2 i više delova. Nadam se da se ne ljutite. <3



GreškomWhere stories live. Discover now